Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: diekhuzen op januari 16, 2025, 14:44:33
Eerste nog even wat punten morsen
precies dat. Had echt gehoopt dat mee konden doen.

upweer

Citaat van: sunderland op januari 16, 2025, 16:51:10

Ik zie Potma of Croque wel doorbreken, Kooistra is ook meer een spits en dan hebben wel Balk en Afolabi nog.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 16:45:57
Leg dit eens uit als je wil..
nou als je een speler haalt op 2 januari of op 2 februari dat scheelt dan weer een maand salaris.

De Gast

Citaat van: sunderland op januari 16, 2025, 16:51:10

Wat bist weer negatief.. maar ik bin het wel met dei eens.

10 gezapige thuiswedstrijden gehad. Morgen nummer 11.
We hebben doelpunten nodig. En gauw. En niet pas op 3 februari.

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op januari 16, 2025, 18:04:19
nou als je een speler haalt op 2 januari of op 2 februari dat scheelt dan weer een maand salaris.

Als je niks haalt scheelt het je 6 maanden salaris.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op januari 16, 2025, 19:16:49
Als je niks haalt scheelt het je 6 maanden salaris.
haha haal dan maar niks hand op de knip?

Galdiano

Uldrikis gaat naar Bielefeld.
Hilterman heeft aan het begin een blessure gehad en zit daar nu volledig op een zijspoor.

Niet wedstrijd fit, maar wel een type wat wij zoeken. Zou het wat kunnen zijn?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2025, 09:16:03
Hilterman heeft aan het begin een blessure gehad en zit daar nu volledig op een zijspoor.

Moet daar weg, contract wordt ontbonden...

zeewolde

een spits met wedstrijdritme zou toch fijner zijn.

Bens

wij moeten een spits hebben die er gelijk staat. Niet een spits die niet wedstrijd fit is en nog weken duurt voor hij dat wel is. Dan is de competitie haast ten einde.

janou

Citaat van: sunderland op januari 15, 2025, 15:56:04
een goede spits die een halfjaar moet wennen is geen goede spits. Een spits staat er gelijk . Verder eens

Of een nog niet zo'n ervaren spits. Een spits halen die er gegarandeerd 20 inschiet is gewoon lastig in de categorie waarin wij zoeken. Muhren was buitencategorie, maar je hebt genoeg spitsen die bij het ene team er 30 inschieten (Boere) en bij het andere team er niets meer van bakken, dat probeer ik meer te zeggen. Je hebt gelijk dat een echt goede spit er direct veel inschiet in de KKD. (Muhren). Echter heeft Muhren in de Eredivisie ook niet veel laten zien. 

janou

Wat is dan het voordeel t.o.v. Afolabi? Anders prima spits zou ik zeggen, daar niet van.

sunderland

Citaat van: janou op januari 17, 2025, 10:43:33
Of een nog niet zo'n ervaren spits. Een spits halen die er gegarandeerd 20 inschiet is gewoon lastig in de categorie waarin wij zoeken. Muhren was buitencategorie, maar je hebt genoeg spitsen die bij het ene team er 30 inschieten (Boere) en bij het andere team er niets meer van bakken, dat probeer ik meer te zeggen. Je hebt gelijk dat een echt goede spit er direct veel inschiet in de KKD. (Muhren). Echter heeft Muhren in de Eredivisie ook niet veel laten zien.
wat ik wil zeggen is dat een goede spits niet een half jaar hoeft te wennen maar gelijk belangrijk is voor een team. Hij hoeft heus niet gelijk veel doelpunten te maken. Zou wel mooi zijn

sunderland

Citaat van: zeewolde op januari 17, 2025, 10:16:01
een spits met wedstrijdritme zou toch fijner zijn.
ja anders heeft het geen zin. Fit en minuten hebben gehad is n? belangrijk

FrisianOutlaw

Ik zou eens een balletje bij Feyenoord opgooien. Redmond is 4de spits, jong en heeft het in de eredivisie en CL toch een aantal wedstrijden redelijk gedaan. Is jong, wedstrijdfit en wordt alleen nog maar beter. De relatie met Feyenoord is prima, Ueda en Carranza zijn nu ook weer blessurevrij. Dus komt met de weer fitte Gimenez voorlopig niet in de plannen voor. Als Cambuut hem.een half jaartje huurt kan hij laten zien wat hij kan en groeien richting een verhuur naar Eredivisieclub volgend naae. Cambuur een buitenkansje en kan rustig op zoek naar een apits voor volgend seizoen.