Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Bankzitter op januari 22, 2025, 18:10:08
Zo mag je nooit kijken... je legt een speler vast voor langere periode (in dit geval waarschijnlijk 2 1/2 jaar) en daarin moet je meenemen dat die niet iedere wedstrijd gaat spelen of die nou aan het begin 2 wedstrijden mist of ergens anders tijdens die periode maakt echt niet zo heel veel uit. Een TM moet over de lange termijn kijken en niet onnodig veel geld uitgeven voor die 2 wedstrijden.

Als er een geschikte spits was die wilde , dan had 'ie echt wel getekend. Dus is 'ie er niet. op dit moment Dan kun je uit nood een Kiam Visser oid halen maar dan moet je wel afvragen of het niet halen om het halen is net als met Afolabi. Dat wil je juist niet een 2e keer.

Daarbij... hadden we de afgelopen wedstrijden met een fantasie aanval ook al niet 0 punten voorspelt? Je kunt nooit zo rekenen.

Ik snap de frustratie overigens wel heel goed... dat zal intern niet anders zijn dat ze al liever wel beet hadden gehad.

In een ideale situatie haal je  nu een spits  voor de komende 2 a 3 jaar nadat je die intensief hebt gescout. Maar ik heb niet het idee dat ze zo'n spits hebben. Wat mij betreft halen ze een spits voor 6 maand. Dan weet je in de zomer op welke niveau je spelers moet aantrekken. Haal je nu geen spits dan mogen we er vanuit gaan dat de club gewoon graag nog een jaar kkd wil spelen en dat er weinig tot geen ambitie aanwezig  is.

Maar goed genoeg gezeik van mijn kan  :zweep we staan gewoon 3e en Balk is onze top scorder en we hebben de minst gepasseerde achterhoede  :thumbsup

Bens

Volgens de Leeuwarder Courant is Ethan Whaetley de kandidaat is om de nieuwe spits te worden van Cambuur.

zeewolde

Citaat van: Bens op januari 22, 2025, 18:33:31
Volgens de Leeuwarder Courant is Ethan Whaetley de kandidaat is om de nieuwe spits te worden van Cambuur.
schijnt al achterhaald te zijn.

Zou wel kunnen dat het een speler van Man united wordt

zeewolde

https://www.transfermarkt.nl/chido-obi-martin/profil/spieler/1042886

Nog maar 17 jaar, maar schijnt groot talent tezijn, en scoort makkelijk.

michello

Als die Engelsman niet lukt en we gaan wel huren dan zou ik eens een poging wagen om Vermeij op te halen bij Fortuna D?sseldorf. Past perfect bij ons (aanspeelpunt maar werkt ook keihard) en heeft goed samen gewerkt met Henk destijds dacht ik.

https://www.transfermarkt.nl/vincent-vermeij/profil/spieler/273054

grijskijker

Citaat van: zeewolde op januari 22, 2025, 18:45:17

Lijkt mij veel te jong, is net 17 jaar...
Citaat van: zeewolde op januari 22, 2025, 18:43:42

Ik denk het niet...maar we gaan het mee maken.

Tanjajeah

Citaat van: zeewolde op januari 22, 2025, 18:43:42

Dat dacht ik ook, maar de Cambuur-watcher van de Leeuwarder Courant, die goed op de hoogte zal zijn, plaatst er nog geen uur geleden een bericht over op de site van de LC. Dat is toch gek.

https://lc.nl/sport/SC-Cambuur-aast-op-talentvolle-spits-van-Manchester-United-29349878.html

zeewolde

Citaat van: Tanjajeah op januari 22, 2025, 18:56:29
Dat dacht ik ook, maar de Cambuur-watcher van de Leeuwarder Courant, die goed op de hoogte zal zijn, plaatst er nog geen uur geleden een bericht over op de site van de LC. Dat is toch gek.

https://lc.nl/sport/SC-Cambuur-aast-op-talentvolle-spits-van-Manchester-United-29349878.html
die cambuur watcher heeft vaak weinig echt nieuws. LC mannen zijn niet kritisch genoeg in het doorvragen en niet genoeg ingangen bij de club.

Leovardia

Citaat van: zeewolde op januari 22, 2025, 19:00:49
die cambuur watcher heeft vaak weinig echt nieuws. LC mannen zijn niet kritisch genoeg in het doorvragen en niet genoeg ingangen bij de club.

Inderdaad. Een suut eerste klas die Jonathan. Komt altijd met het zout as de eieren allang door de strot zijn gekegeld.

Di Canio

Citaat van: zeewolde op januari 22, 2025, 18:45:17

Hij is 19 jaar en net aangesloten bij de eerste selectie.
Denk niet dat hij hier dan heen komt.

zeewolde

Citaat van: Di Canio op januari 22, 2025, 19:44:13
Hij is 19 jaar en net aangesloten bij de eerste selectie.
Denk niet dat hij hier dan heen komt.
hij is toch echt 17

Di Canio

Citaat van: zeewolde op januari 22, 2025, 20:02:53
hij is toch echt 17

Geboren op 20 januari 2006. :_schater

Zie t al, jij bedoeld een andere speler, niet die van MU

zeewolde

Citaat van: Di Canio op januari 22, 2025, 20:30:30
Geboren op 20 januari 2006. :_schater

Zie t al, jij bedoeld een andere speler, niet die van MU
die ik bedoel speelt toch echt bij Man United. Hoeft niet te wachten op werkvergunning.

justremco

De FIFA staat in principe geen internationale overschrijvingen van minderjarige spelers tussen 10 en 18 toe. Dit om kinderen te beschermen tegen uitbuiting en kinderhandel. Er is echter een aantal uitzonderingen. Een speciale commissie van de FIFA oordeelt of de KNVB in zo?n geval een internationale overschrijving mag aanvragen.

Bankzitter

Geldt dat dan ook voor Wheatly? Die is nu net een paar dagen 19 geworden (20 januari).

Staat op transfermarkt ook als 1.87 maar als je beelden bekijkt lijkt hij een kop groter dan de rest.
Lijkt ook net als R?lke ook met beide benen te kunnen schieten/afronden.