Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Lore op mei 22, 2025, 15:57:53
Ik heb Jonker te weinig zien voetballen, maar hij was zeker niet de eerste reserve als er centraal iets gewisseld werd bij Cambuur. Daarnaast kan je het zo'n jongen niet aandoen om direct de verdediging te gaan leiden. Dus ik hoop dat hij komende seizoen zich eerst maar eens ontwikkeld tot de eerste reserve centraal achterin
zo iemand moet naast bijv een Schouten. Dan leert hij veel. Een paar wedstrijden een spits uitschakelen dan krijg je vertrouwen

Poetser

Mike te Wierik maar oppikken.  Transfervrij, 32 jaar.
Altijd fan van geweest.

Holwerd voor Cambuur

Kraay junior kan meer vertellen over de buitenlandse interesse. ?Hij heeft contact gehad met Hannover, hij heeft contact gehad met Schalke. Via zijn zaakwaarnemer heeft hij ook al alle clubs uit de Keuken Kampioen Divisie afgezegd: die zijn kansloos.?

?Op de tribune zitten vanavond twee clubs uit de zandbak?, onthult Kraay junior daarna. ?Dat is dus zakkenvullen. En wat de droom is van elke voetballer: Celtic zit op de tribune vanavond. Voor hem. Dat weet ik heel zeker.?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Zuid1991 op mei 22, 2025, 15:45:40
Ik begrijp goed dat je de jeugd belangrijk vindt.
Maar hoe kun je dit nu zeggen, Jonker heeft nog geen duel gevoetbald in Cambuur 1 dit seizoen. Nieling is een goede verdediger, matig in opbouw maar Jonker moet qua speeltijd en ervaring nog vele stappen zetten.

gaat mij om de intentie waar mee hij speelt zelfde met Bakkati daar staan mannen
ook al zijn ze jong sterk in de duels.en  onderschat het niveau niet he je speelt
wel tegen Groningen Feyenoord Twente G Eagles en wordt daar dik kampioen,
Heb ze een paar keer zien spelen zeker niet alle duels.

Trainert!

Citaat van: Poetser op mei 23, 2025, 19:50:39
Mike te Wierik maar oppikken.  Transfervrij, 32 jaar.
Altijd fan van geweest.

Arrogant ventje te wierik. Past hier totaal niet .

Arno A

Hoe kan het dat er een heleboel Quick Boys alleen maar naar Telstar gaan. En afbouwen andersom in de TD.

Tata is een sponsor  net als de zakenlui in Volendam. Telstar had geen geld voor de tribune achter het doel. Tata heeft deze toen betaald. Telstar was het hobby-project van Pieter de Waard. Jonker wou er spelers bij. Onbespreekbaar. Snoei zelfde verhaal. Correia weet van de hoed en de rand en heeft goede connecties bij de TD-clubs dus.

Jonker zei een viertal jaren terug hoefde Cambuur maar een speler te volgen en de telefoon van Telstar in de amateurwereld niet eens opgenomen....

Hercules / Noordwijk / Quick Boys en Rijnsburgse Boys etc. spelen de kkd ploegen aan gort alleen vaak thuis en op mentaliteit en jezelf laten zien en je speelt zo in de kkd mee. Burgering / El Kachati en vele vele meer.

Be Quick Haren en ONS en Hark. Boys en ACV en Hoogeveen en HZVV loopt genoeg talent rond. Anders in de stad ook.

Die Pieter was ook tegen een promotie vijf jaar terug. Waarom ? De man was onnavolgbaar . Hij durfde niet de wedstrijden te aanschouwen en zat ergens verscholen in het stadion. En om tien uur dook ie weer op bij winst alleen. Dan gingen ze aan de haringen en bier.

1978 laatste x Telstar in de ere.  Degradatiestrijd tussen Go Ahead en de Witte Leeuwen ( Cees van Kooten in het paarse uitshirt moe maar voldaan en weer het verblijf verlengd) Lang lang geleden dus. PSV kampioen en uefacup winnaar tegen Bastia ( met Rep) AZ67 wint met 1-0 van Ajax in de beker. Doelpunt van Rijnsoever dacht ik . Mijn vader was er bij . Zijn collega reed. ze verzeilden in een stenenregen met de fans en de politie . Niks veranderd dus. En in juni nog een WK tegen Kempes en Co. Bal tegen de paal.... en het waanzinnig goede spel van Rensenbrink en de pegels van Arie.

mark1989

Citaat van: Arno A op mei 24, 2025, 12:57:49
Hoe kan het dat er een heleboel Quick Boys alleen maar naar Telstar gaan. En afbouwen andersom in de TD.

Tata is een sponsor  net als de zakenlui in Volendam. Telstar had geen geld voor de tribune achter het doel. Tata heeft deze toen betaald. Telstar was het hobby-project van Pieter de Waard. Jonker wou er spelers bij. Onbespreekbaar. Snoei zelfde verhaal. Correia weet van de hoed en de rand en heeft goede connecties bij de TD-clubs dus.

Jonker zei een viertal jaren terug hoefde Cambuur maar een speler te volgen en de telefoon van Telstar in de amateurwereld niet eens opgenomen....

Hercules / Noordwijk / Quick Boys en Rijnsburgse Boys etc. spelen de kkd ploegen aan gort alleen vaak thuis en op mentaliteit en jezelf laten zien en je speelt zo in de kkd mee. Burgering / El Kachati en vele vele meer.

Het niveau bij Telstar is wel anders dan bij een club als Cambuur qua trainingsintensiteit. De stap van de 2e divisie naar de KKD in termen van leefpatroon, trainingspatroon etc. is hoger. Voor Cambuur is een speler van de 2e divisie nogal een gok. Dus het is voor Telstar veel makkelijker om zo'n risio te nemen. Daarbij ligt Telstar veel dichter bij groter clubs in de 2e divisie. Als je bij katwijk speelt en je moet dan ineens verhuize om bij Cambuur te spelen is dat een grote aanpassing. Ik ben het wel met je eens dat ik ook het idee heb dat er te weinig naar wordt gekeken door KKD clubs.  Voor Cambuur zou een speler uit de 2e divisie meer voor de breedte zijn. En met wat geluk vaste basisspeler. Maar die categorie wil Cambuur uit eigen jeugd halen. Dat is ook een keuze.

Specuveter

Ik zou het wel aandurven met Kian Visser
32 goals inmiddels  :proost

Bankzitter

Hij is ongeveer net zo lang als Uldrikis.
Dan komt er wel wat het veld op als je hem als pinch hitter brengt.
Zo het ook wel aandurven, altijd handig op de bank te hebben.
En een Leeuwarder maakt het wel extra leuk.

De vraag is alleen of het de ontwikkeling van Kooistra of Henstra dan niet in de weg zit.

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2025, 17:57:30
Ik zou het wel aandurven met Kian Visser
32 goals inmiddels  :proost
dit is echt een ander nivo hoor. Misschien proberen als 3 e

sunderland

Zou Jari Schuurman halen. ! Kan alles

ChantiSCC

Citaat van: sunderland op mei 24, 2025, 21:42:15

Als je denkt dat Cambuur hem kan halen gaat er iets goed mis hoor.  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: sunderland link=topic=261.msg385169#  date=1748115735
heeft hij nog kontrakt  :?
Maar zou zeker aanwinst zijn voor Cambuur.
Van der Kooi maar ff de portemonnee open trekken  :y

Bankzitter

Waarom zou Cambuur zo'n speler niet kunnen halen?
Altijd KKD gespeeld en transfervrij na dit seizoen.

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2025, 22:06:50
Waarom zou Cambuur zo'n speler niet kunnen halen?
Altijd KKD gespeeld en transfervrij na dit seizoen.
Omdat dit zijn beste seizoen was qua goals assist uit zijn carri?re,transfervrij is en dat Eredivisie clubs zo'n jongen wel willen ophalen. Scouting is zo'n centrale verdediger van Dordrecht bij Spakenburg ophalen.