Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 3 leden
zeewolde, Gasgeve, Pedeja

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Trainert! op juni 14, 2025, 21:20:02
Rijkhoff en Druijf naar Almere. Die had ik hier beide wel willen zien

Samen 20 goals in de laatste 2 seizoenen (15 Rijkhof KKD, 5 Druijff ere).
Het zijn ook gokjes van Almere.

Laten we in de voorbereiding de kans eens geven aan Henstra (10 goals in de Voorjaarscompeitie O21) en Kiam Visser (32 goals derde niveau) voor we dit soort gokjes gaan wagen.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2025, 10:16:01
Samen 20 goals in de laatste 2 seizoenen (15 Rijkhof KKD, 5 Druijff ere).
Het zijn ook gokjes van Almere.

Laten we in de voorbereiding de kans eens geven aan Henstra (10 goals in de Voorjaarscompeitie O21) en Kiam Visser (32 goals derde niveau) voor we dit soort gokjes gaan wagen.
Henstra is toch een buitenspeler?

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juni 15, 2025, 10:06:53
Cambuur is financieel failliet. Dat blijkt toch uit alle krantenartikelen en wat er in de media verteld wordt. Handje ophouden is het enigste wat ze doen. Het is diep triest.

Beter lezen het is bedoeling de maandlasten naar beneden te krijgen is heel wat anders dan failliet

Bankzitter

De club geeft gewoon geen geld uit wat nog niet binnen is. Maar er gaat genoeg geld binnenstromen met 14.000 man op de tribune, transferinkomsten en bijv. verkoop certificaten. En dan gaan de maandlasten naar beneden en komt er meer ruimte in het spelersbudget.

NRG

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2025, 11:13:48
De club geeft gewoon geen geld uit wat nog niet binnen is. Maar er gaat genoeg geld binnenstromen met 14.000 man op de tribune, transferinkomsten en bijv. verkoop certificaten. En dan gaan de maandlasten naar beneden en komt er meer ruimte in het spelersbudget.

En dat is heel verstandig.

Bankzitter

Alleen is de communicatie vanuit De Graaf en Lambooij altijd heel voorzichtig en feitelijk dan krijg je negatieve verhalen in de pers en op social media. Dat kunnen ze wel wat handiger doen.

Derkx R.H.

Ik vind de communicatie bij Cambuur sowieso ver onder de maat..

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op juni 15, 2025, 11:45:24
Ik vind de communicatie bij Cambuur sowieso ver onder de maat..

Ik niet. Pas iets naar buiten brengen als het definitief is. Ze gaan natuurlijk niet in de media zetten dat ze met een speler bezig zijn. En al die geruchten? pfff?

Bankzitter

Het gaat meer over de communicatie over budget, doelstellingen en dat soort zaken.
Goed voorbeeld was ook  de verlenging van het contract van Henk. Ze weten voor 99% zeker dat beide partijen door willen maar communiceren dan dat het gesprek nog volgt en laten daardoor ruimte voor speculaties.

papier

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2025, 14:09:58
Het gaat meer over de communicatie over budget, doelstellingen en dat soort zaken.
Goed voorbeeld was ook  de verlenging van het contract van Henk. Ze weten voor 99% zeker dat beide partijen door willen maar communiceren dan dat het gesprek nog volgt en laten daardoor ruimte voor speculaties.

En als het onverhoopt toch niet doorgaat omdat het geen 100% is dan is de wereld te klein omdat er onterechte verwachtingen zijn gewekt. Het is toch nooit goed.

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op juni 15, 2025, 14:05:22
Ik niet. Pas iets naar buiten brengen als het definitief is. Ze gaan natuurlijk niet in de media zetten dat ze met een speler bezig zijn. En al die geruchten? pfff?
Ik bedoelde meer zoals het bericht richting gemeente of het verhaal Diemers.. Dus algemene berichtgeving bedoel ik dus...

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op juni 15, 2025, 14:05:22
dan moet je hier zijn op het forum  :y

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juni 15, 2025, 10:08:15
O21 speelt op een hoog niveau en zijn voorjaars kampioen geworden en dat was een paar jaar geleden niet zo.
Daarom is het ook heel belangrijk om de jeugdspelers op een hoog te acteren.
Dan kun je sneller aansluiten op KKD niveau.
Weer een O21 speler vertrokken...

Oud Cambuur

Stromen ook spelers van onder 19 door naar onder 21

Johan-12

Citaat van: Derkx R.H. op juni 15, 2025, 15:39:37
Weer een O21 speler vertrokken...
Harkema is blij met Cambuur, en Cambuur met Harkema