Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: sunderland op juni 17, 2025, 18:11:29
verliezen komt niet in zijn woordenboek voor en ben blij dat we ook zo iemand in de selectie hebben ipv 11 suuten op het veld.

Eens. Dat type spelers misten we inderdaad afgelopen seizoen. Wat betreft zijn priv? issues. Die jongen heeft een enorme fout gemaakt en is daarvoor gestraft. Als ik het zo lees druk bezig om zijn leven op de rit te krijgen. Wat mij betreft welkom.

Specuveter

Citaat van: Galdiano op juni 17, 2025, 18:04:07
Ik heb er nooit voor gejuicht. Zelf toen die 4 keer scoorde niet.
wil je nu ??n schouderklopje?

Delfzijl/Cambuur

upweer

Citaat van: michello op juni 17, 2025, 18:06:57
Je moest eens weten wat voetballers allemaal uitvreten. Dan kun je aan de gang blijven. Het is natuurlijk triest, maar hij is gestraft en heeft z?n leven gebeterd. Is daarbij nog steeds bij betreffende vrouw en hebben een kindje.

,,Ik ben in therapie gegaan en merk echt dat er groei in zit. Er zijn nog punten die mijn partner anders wil zien en daarvoor gaan we naar een relatietherapeut??, vertelt Amofa.

De straf die de rechter oplegt? Een taakstraf van 100 uur, waarvan 40 uur voorwaardelijk, met een proeftijd van twee jaar. Daarnaast blijft er een meldplicht bij de reclassering ?om een vinger aan de pols te houden?.

?Heel veel spijt?
Amofa richt zich tijdens de zaak nog tot zijn partner en de mensen in de zaal. ,,Ik heb echt heel veel spijt van dat moment. Ik wil dat zij weet dat ik sinds die dag alles op alles zet om haar te bieden wat ze nodig heeft. Ik doe er alles aan om te zorgen dat zoiets niet meer voorvalt. Echt sorry. Ik neem mijn verantwoordelijkheid om in therapie te gaan en blijf werken aan mezelf.??

Zullen we het dan maar niet over Cascilli hebben?
Hoe hij zich dit seizoen heeft laten zien buiten het veld (meerdere keren)

Galdiano

Citaat van: Specuveter op juni 17, 2025, 18:44:15
wil je nu ??n schouderklopje?

Nee. Ik zal nooit juichen voor een pedofiel. Dat men dit snel vergeet, en zegt "ach hij verdiend een 2de kans" gaat er bij mij niet in.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 17, 2025, 21:36:44
Nee. Ik zal nooit juichen voor een pedofiel. Dat men dit snel vergeet, en zegt "ach hij verdiend een 2de kans" gaat er bij mij niet in.  :R

Vooral niet omdat Cambuur een sociaal partner is van Fier en het slachtoffer van Kalon daar uiteindelijk geplaatst is. En daarnaast was kalon even vergeten te vertellen dat er een onderzoek naar hem liep toen hij naar Cambuur kwam.

Dat laatste is nu net de reden dat eagles Amofa weg stuurde.

Galdiano

Citaat van: Lore op juni 17, 2025, 21:42:11
Vooral niet omdat Cambuur een sociaal partner is van Fier en het slachtoffer van Kalon daar uiteindelijk geplaatst is. En daarnaast was kalon even vergeten te vertellen dat er een onderzoek naar hem liep toen hij naar Cambuur kwam.

Dat laatste is nu net de reden dat eagles Amofa weg stuurde.

Dit dus.   :y

Sonnema

Citaat van: upweer op juni 17, 2025, 21:17:36

Zullen we het dan maar niet over Cascilli hebben?
Hoe hij zich dit seizoen heeft laten zien buiten het veld (meerdere keren)

Zoals afgelopen weekend ;)

V-man

Cascilli heeft iemand zijn stepje door de poep gereden?

666

Citaat van: Sonnema op juni 17, 2025, 21:48:20
Zoals afgelopen weekend ;)

Wat heeft hij gedaan?  Vertel, anders krijg je weer speculaties.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Waren ze bij WKE aan het meppen, alleen heb ik daar geen Gabi zien rondhobbelen op de beelden. 

Specuveter

Schijnt betrokken te zijn geweest bij de vechtpartij van Wke

upweer

Citaat van: michello op juni 18, 2025, 07:51:47
Waren ze bij WKE aan het meppen, alleen heb ik daar geen Gabi zien rondhobbelen op de beelden.

Dan moet je of een nieuwe bril kopen? Of nog eens kijken, kleine ventje dicht bij duck out die 2x klappen geeft

Galdiano

Citaat van: michello op juni 18, 2025, 07:51:47

Dan zou ik deze beelden maar even bekijken vanaf 1:35 en bij 1:42 heeft hij iemand vast en slaat hij van achter twee keer op het hoofd. En dan bij minuut 2:00 nog even over een hekje springen met een knie blessure.  :_schater

https://youtu.be/hFIo5CoG4g0?si=yWiZ3hFnIc0lX9z5

Bankzitter

Nou, klinkt alsof ?ie aardig fit is dan  :_schater
Maar goed. ze weten wat voor vlees we in de kuip hebben anders zouden ze niet verlengen.
Met Balkie, Amofa en Jonker wat strijders in de selectie.