Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
12 gasten, 1 lid
justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik zie ook graag een diepgaande middenvelder (type Streek, Jacobs, Breij) en Nartey/R?lke voor de breedte ( andere types). Maar snap wel dat andere posities prio hebben als er nog zoveel moet worden ingevuld.

oost

We moeten niet zo paniekerig doen.
Transfermarkt is nog maar net open.
Met Binder amofa en die van jong Az heb je nog maar 3 spelers gehaald waarvan 2 (denk ik) gewoon goede spelers. Dat we ons niet kunnen meten met dkv is toch logisch?. Ik heb er wel vertrouwen in dat we een leuk elftal op de been krijgen. Ik hoop heel erg dat pauwels en diemers 'gewoon' blijven dan kunnje echt wel mee doen om plaats 1 t/m 3 |:)

Bankzitter

En Jansen?. Topper in sp? en jong voor een keeper , lekker weer 38 wedstrijden om de prijzen keepen.

EdsjeSCC

Transferperiode is tegelijk de leukste maar ook meest verschrikkelijke periode op dit forum.
We hebben allemaal de beste hoop, maar sommigen doen alsof wij Real zijn en alles voor kunnen zijn en kunnen halen wat we willen. Geweldig.
In de KKD staan wij zo keihard achteraan de hele transferrij dus elke speler die we nu al binnen halen is een gok. Maar we willen zo graag voor de voorbereiding het team al vijna rond hebben!!! Dan moet je accepteren dat het gokjes zijn. En anders gewoon accepteren dat het wat langer duurt met spelers want even voor de duidelijkheid, wij zitten net boven het amateurniveau. Dus vooruit zien is regeren blablabla, graag of niet voor onze club blablabla doe je oogkleppen af aub

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op juni 21, 2025, 23:28:53
Transferperiode is tegelijk de leukste maar ook meest verschrikkelijke periode op dit forum.
We hebben allemaal de beste hoop, maar sommigen doen alsof wij Real zijn en alles voor kunnen zijn en kunnen halen wat we willen. Geweldig.
In de KKD staan wij zo keihard achteraan de hele transferrij dus elke speler die we nu al binnen halen is een gok. Maar we willen zo graag voor de voorbereiding het team al vijna rond hebben!!! Dan moet je accepteren dat het gokjes zijn. En anders gewoon accepteren dat het wat langer duurt met spelers want even voor de duidelijkheid, wij zitten net boven het amateurniveau. Dus vooruit zien is regeren blablabla, graag of niet voor onze club blablabla doe je oogkleppen af aub
Nou.... we staan niet helemaal achteraan he... wij zijn Cambuur, mooie club beste springplank naar hogerop...... Het komt helemaal goed met ons zolang we maar een beetje geduldig zijn.

sunderland

Citaat van: Arno A op juni 21, 2025, 17:37:14
valt mij tegen de aankopen tot nu toe. Je haalt dkv zo niet in binnen vier jaar. Die halen Vente voor een miljoen. En de Pool van RKC en nog twee toppers, Jeugdspelers gaan naar Feyenoord en Quick Boys.

Maar het budget zal wel 10 miljoen schelen.

Graag vier scorende spelers erbij die minstens tien goals gaan maken. nu afhankelijk van Balk, Diemers , Binder en R?lke. Of Wiebe en Iwan moeten uit hun slof schieten. Of die Visser? Haal dan Burgering en/of Slory, en/of Schuurman en/of Vlak . OC heeft ook nog geen nieuwe club .

Plaats vijf tot acht schat ik in.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater zeg dan niks

sunderland

Citaat van: Lore op juni 21, 2025, 21:13:07
Iemand kan toch ook inhoudelijk reageren? Dat lijkt mij de essentie van dit forum
ja maar om daar inhoudelijk op te reageren, dan maak je alles belachelijk ?  ik zal es even zien of ik morgen inhoudelijk kan reageren.

upweer

Laat lekker gaan joh!
Forum is hier voor, die tijd van vroeger dat alle feiten op teletekst staan is voorbij

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juni 21, 2025, 21:13:07
Iemand kan toch ook inhoudelijk reageren? Dat lijkt mij de essentie van dit forum

Inhoudelijk reageren op onzinverhalen hoe zie je dat voor je?

Bankzitter

Chatgpt. :clint

Maar zonder gekheid, er wordt best wat onzin gepost her en der die je ook feitelijk kan weerleggen. Uit statistieken, het beleidsplan, de financi?le cijfertjes ect.

Dus als iemand zou roepen dat we bijna failliet zijn, gewoon even het juiste verhaal neerzetten met de juiste cijfers.

Noordcambuur

Komt Postema naar Leeuwarden of is het weer een broodje aap verhaal.

Noordcambuur

Van de week de eerste training komen voor de tijd nog een speler bij en wat gaat er nog weg.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juni 22, 2025, 09:38:49
Van de week de eerste training komen voor de tijd nog een speler bij en wat gaat er nog weg.
Morgen toch?

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juni 22, 2025, 09:36:24
Komt Postema naar Leeuwarden of is het weer een broodje aap verhaal.
:monk

Specuveter

Een As met Janssen Berkhout Amofa Diemers Binder lijkt me niet verkeerd!
En kan de hele voorbereiding op elkaar inspelen.
Kan Postema ook op de plek van Balk spelen?
Ik ga voorlopig niet uit van een broodje aap verhaal.