Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
102 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 04, 2026, 21:32:07
Ik zou Breij graag weer terugzien. Brengt energie, positiviteit en veel ervaring(29) , kan op meerdere posities en scoort ook vrij makkelijk.
breij is een speler die nu niet eens onomstreden basis zou zijn hier. En in de eredivisie al helemaal niet

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op maart 05, 2026, 07:20:02
Ik zie liever een v/d Streek of een Seuntjens komen..
Seuntjes heeft het gehad denk ik. Dan moet je sowieso hele elftal naar zijn diensten laten spelen en dat zie je nergens meer uitgezonderd bij Fortuna met Ihataren maar die is ook uitzonderlijk

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op maart 05, 2026, 08:23:06
Seuntjes heeft het gehad denk ik. Dan moet je sowieso hele elftal naar zijn diensten laten spelen en dat zie je nergens meer uitgezonderd bij Fortuna met Ihataren maar die is ook uitzonderlijk
Dat dachten vele mensen ook van Chery toen hij 33 was...maar het was maar een persoonlijke voorkeur. Het liefst zou ik v/d Streek hier volgend seizoen zien, kan als 10 en als 9 spelen, ik denk dat hij ook een goede combinatie met een v/d Sande zou zijn.

Bankzitter

Bij mij ook persoonlijke voorkeur. We hebben wel weer een type vdStreek/Jacobs/Breij/Balk nodig. Iemand die makkelijk scoort en ook een loopwonder is die veel vuil werk opknapt.

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op maart 04, 2026, 21:32:07
Ik zou Breij graag weer terugzien. Brengt energie, positiviteit en veel ervaring(29) , kan op meerdere posities en scoort ook vrij makkelijk.

We wilen in de eredivisie blijven toch?
Ik hoop op een paar mooie pareltjes zoals dit seizoen met Baouf, sjostrand, en Ferrah. Alle vertrouwen dat dit goed gaat komen

Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op maart 05, 2026, 09:01:13
Dat dachten vele mensen ook van Chery toen hij 33 was...maar het was maar een persoonlijke voorkeur. Het liefst zou ik v/d Streek hier volgend seizoen zien, kan als 10 en als 9 spelen, ik denk dat hij ook een goede combinatie met een v/d Sande zou zijn.
Chery gaat wel volledig anders met zijn lichaam en fitheid om dan Seuntjens.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op maart 05, 2026, 07:23:20
terughalen oude spelers lijkt me niet wenselijk. is bij roda ook niet onomstreden op dit moment.
ben helemaal met jou eens geen oude spelers terug halen.

Derkx R.H.

Citaat van: Gasgeve op maart 05, 2026, 09:23:24
Daar ben ik niet bij, weet wel dat Chery ook niet altijd als een prof heeft geleefd..

sunderland

Citaat van: Gasgeve op maart 05, 2026, 09:23:24
hoe weet jij dat? Is dat een aanname?

sunderland

Weet niet hoe vd Streek er voor staat maar als hij nog het nivo van laatste jaar Utrecht kan halen dan zou ik hem graag terug zien

Gasgeve

Citaat van: sunderland op maart 05, 2026, 13:12:12
hoe weet jij dat? Is dat een aanname?
Algemeen bekend dat hij een speler is die topfit is. Zowel in Belgi? als in Nederland voldoende verhalen over geschreven/bekend. En natuurlijk was Chery op zijn 19e nog geen perfecte prof. Alleen het verschil in lichaam/blessures tussen Seuntjens en Chery zegt al genoeg.

KlinkHamer

Citaat van: sunderland op maart 05, 2026, 13:13:51
Weet niet hoe vd Streek er voor staat maar als hij nog het nivo van laatste jaar Utrecht kan halen dan zou ik hem graag terug zien
Die doet het prima bij een middenmoter in Turkije, Antalyaspor.
Lijkt mij kansloos.
Laat Lambooij maar schuiven, alle vertrouwen in dat hij weer wat uit de hoge hoed gaat toveren, haalt een zeldzaam hoog rendement met spelers die waarde vertegenwoordigen.
Routine is belangrijk , dus een keertje de zaakwaarnemer van Sander bellen kan geen kwaad .
De naam Rusnak valt ook altijd, de salaris gegevens zijn openbaar in de US dan weet je ....kansloos.
Snelheid op de buitens, inschuivende laatste man en een lopende tien, Henkie voetbal.
Henk is er volgend jaar nog en de naar mijn idee ondergewaardeerde Edwin de Graaf ook, zou graag zien dat zij nog een jaartje extra bijtekenen, rust in de tent cre?ren.

Vlampiep

Citaat van: KlinkHamer op maart 06, 2026, 15:36:48
Lijkt mij kansloos.
Laat Lambooij maar schuiven, alle vertrouwen in dat hij weer wat uit de hoge hoed gaat toveren, haalt een zeldzaam hoog rendement met spelers die waarde vertegenwoordigen.
Routine is belangrijk , dus een keertje de zaakwaarnemer van Sander bellen kan geen kwaad .
De naam Rusnak valt ook altijd, de salaris gegevens zijn openbaar in de US dan weet je ....kansloos.
Snelheid op de buitens, inschuivende laatste man en een lopende tien, Henkie voetbal.
Henk is er volgend jaar nog en de naar mijn idee ondergewaardeerde Edwin de Graaf ook, zou graag zien dat zij nog een jaartje extra bijtekenen, rust in de tent cre?ren.
De combi Henk en Edwin is heel goed uitgepakt. Ze vullen elkaar goed aan en hun inbreng zorgt voor solide selectie met aantrekkelijk voetbal en inbreng van veel talentvolle jeugdspelers. Hierin blijft onze assistent trainer inderdaad onterecht te veel ondergewaardeerd.

Eewal

Citaat van: KlinkHamer op maart 06, 2026, 15:36:48
Lijkt mij kansloos.
ik weet niet of hij ondergewaardeerd us, maar wel onderbelicht. Dat is wellicht bewust..

mark1989

Citaat van: Bankzitter op maart 05, 2026, 09:10:27
Bij mij ook persoonlijke voorkeur. We hebben wel weer een type vdStreek/Jacobs/Breij/Balk nodig. Iemand die makkelijk scoort en ook een loopwonder is die veel vuil werk opknapt.

Hou op zeg met die oude spelers. Jaren geleden waren dat goede spelers voor cambuur. Ze zijn inmiddels aardig wat jaren ouder. En de meeste worden niet echt veel beter.
Breij zat in de topjaren van Cambuur meestal op de bank. Pas toen het elftal minder draaide werd hij belangrijk. Hij speelt nu bij Roda in de middenmoot KKD, dat is toch geen niveau om in de eredivisie mee te doen.