Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

De eerste in het nieuwe stadion?  |:)

Huizen

Daarna veel uit en een interlandweekend. Het 2e thuisduel is 13 september tegen Jong Ajax.

SCC! |:)

Bernardo

Helmond Sport treft het maar, de laatste in ons oude stadion meemaken en de eerste in het nieuwe.

michello

grijskijker

Citaat van: michello op juni 19, 2024, 09:33:33
4x thuis op een maandag.  :_schater
Is dit niet omdat we tijdens de interland break niet meer spelen?

Noordcambuur

Bankzitter

Dan zijn we druk aan het scouten op het EK naar internationals neem ik aan ;)

Ik ga deze wel moeten missen, echt jammer kan historisch zijn als het de eerste in het nieuwe stadion is.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2024, 10:34:04
Is dit niet omdat we tijdens de interland break niet meer spelen?
hebben we geen internationale meer.....

grijskijker

Citaat van: zeewolde op juni 19, 2024, 11:45:49
hebben we geen internationale meer.....
Nog niet, maar je weet niet wat er uit Engeland komt of hoe spelers zich gaan ontwikkelen..

sunderland

Citaat van: michello op juni 19, 2024, 09:33:33
4x thuis op een maandag.  :_schater
gvd typisch weer Cambuur. Ze zitten weer met de kop in het stadion en geven niet aan dat thuis op maandag geen optie is . Wat is dit weer waardeloos.  :(

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 12:15:00
gvd typisch weer Cambuur. Ze zitten weer met de kop in het stadion en geven niet aan dat thuis op maandag geen optie is . Wat is dit weer waardeloos.  :(
wat denk je ESPN heeft macht en niet de knvb

Holwerd voor Cambuur

- Niet willen voetballen tijdens interlands
- Niet willen voetballen op maandag na interlands

Welke mogelijkheid blijft er dan nog over?

Het had van mij zo mogen blijven zoals het was. Liever wat spelers missen ?n tenminste nog echt voetbal tijdens die interlandbreak, dan op die kut-maandag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Tja als je niet wil spelen met interlands, moet je inhalen op maandag. Ik vond afgelopen seizoen wel fijn spelen met interland weekenden l wat mij betreft waren we daar mee doorgegaan. Die 1 of 2 spelers die we missen..

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 19, 2024, 13:04:52
- Niet willen voetballen tijdens interlands
- Niet willen voetballen op maandag na interlands

Welke mogelijkheid blijft er dan nog over?

Het had van mij zo mogen blijven zoals het was. Liever wat spelers missen ?n tenminste nog echt voetbal tijdens die interlandbreak, dan op die kut-maandag.
en nu 4 wedstrijden op maandag en schijt aan je supporters hebben. 4 x h?. Graafschap en ADO kijken wel naar hun supporters en spelen 1 x op maandag

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 13:33:14
en nu 4 wedstrijden op maandag en schijt aan je supporters hebben. 4 x h?. Graafschap en ADO kijken wel naar hun supporters en spelen 1 x op maandag

Geen idee of Ado dat zelf heeft voorgesteld of hoe zoiets in z'n werk gaat. Zij hebben wel de mazzel (?) op die maandagen een uitwedstrijd of jong-team te krijgen.
Graafschap kijkt idd wel naar hun supporters: die voetballen lekker door tijdens de interlandbreak. Weet je iig zeker dat je geen onnodige maandagwedstrijden krijgt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021