Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Keeper - Casas en rechtsback lijken goed, Smand  :|    , linksback, tsja , wie is het minst slecht.

Veel middenvelders, maar 13 in dozijn de meesten , lood om oud ijzer wie je opstelt

Voorhoede, Henk zijn tropenjaren waren met snelle, behendige voorhoede spelers die een goede voorzet hadden, nu al 3 jaren niks van dat.
Balk - Smit - v/d Water - de Leeuw, allemaal vrij statige spelers die het een beetje van rommelen moeten hebben om gevaarlijk te worden, Smit lijkt niet ge?nteresseerd.
v/d Water en Balk weinig rendement, en zijn ook spelers als je die op de bank zet, lastige jongens zullen gaan worden, ook geen spelers als die aan de bal zijn waarbij je op puntje van je stoel gaat zitten. v/d Water ook nog eens 2e aanvoerder, echt onbegrijpelijk  :zucht

Ik hoop echt dat er vooral voorin nog wat gaat gebeuren, want MVV win je dan wel, voetballend ook daar niet best, zo gaat het een lang seizoen in een mooi stadion worden.

Henk lijkt een goede tactische trainer naast hem te missen.

Noordcambuur

2e helft heeft Helmond S. geen normale aanval kunnen doen.
Het stond achterin als een huis.
1e helft was aan de kant van Cambuur gewoon slappe hap totaal geen passie en vechtlust.

DayDreamer

Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )

Ik heb hier precies hetzelfde, ik hoop dat het er nog uitkomt, maar tot nu toe zeker niet beter dan Kaam.

CambuurArnhem

W?t een stadion! Lekker steil die tribunes. Goed zicht op het veld. Was er ruim een uur van tevoren al. Genoten. Van de speaker/opstellingen heb ik helaas niets verstaan. Jammer dat er verloren werd. Echt onnodig! Heb net de samenvatting gezien, zoveel kansen gehad. Ben na afloop meteen naar huis gereden. Dat had ik beter niet kunnen doen, belandde in een dikke file bij Apeldoorn. Op naar de volgende, de punten gaan komen (altijd positief eindigen).   

beam

Citaat van: Klaasre1974 op augustus 18, 2024, 18:54:50
Geweldig mooi stadion. Jammer dat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. Beetje vechten op de tribune. Denk te veel bier en pilletjes in het lichaam.

Op zuid idd echt een idioot die alleen zat te kijken met wie hij ruzie kon zoeken. Hoorde dat deze persoon een stadionverbod had en toch binnen was gekomen. Ik zeg hoe dan? Man compleet doorgesnoven aan zijn blik te zien. In het begin kwam een steward op veilige afstand een kijkje nemen en liep weer weg en greep niet in. Blij dat ik niet met mijn zoontje op de tribune zat.

Stiens

Grote idioot inderdaad. Stewards grepen ook niet in, lafaards. Zo?n gozer moet je er direct uitgooien. Nu bleef ie maar door etteren. Wat een debiel.  :R

Er zaten wel een paar mensen met kinderen op de tribune, die kleintjes gingen jankend  naar huis. Leuke eerste kennismaking met Cambuur.  :zucht

Specuveter

Citaat van: beam op augustus 18, 2024, 20:28:44
Op zuid idd echt een idioot die alleen zat te kijken met wie hij ruzie kon zoeken. Hoorde dat deze persoon een stadionverbod had en toch binnen was gekomen. Ik zeg hoe dan? Man compleet doorgesnoven aan zijn blik te zien. In het begin kwam een steward op veilige afstand een kijkje nemen en liep weer weg en greep niet in. Blij dat ik niet met mijn zoontje op de tribune zat.
Hoe is het mogelijk dat deze Etterbak mocht blijven zitten?

beam

Citaat van: AL op augustus 18, 2024, 14:33:41
Blijft voetballend gewoon niet goed genoeg op middenveld en vleugels voorin erg matig. Pauwels wel een pareltje.
Henk mag ook wel in de spiegel kijken met zijn opstelling en wissels.
Dit was ook mijn gedachte na de wedstrijd. Ik begrijp ook niet dat je de wedstrijd zo begint. 1e wedstrijd in het nieuwe stadion dan ben je toch tot op het bot gemotiveerd? Vechten voor elke meter. Energie, strijd, passie.

Na 10 minuten Marsman zien klooien en Smand die met zo?n laag tempo en zonder risico staat te spelen. Dacht ik wel even waar zijn wij mee bezig en wie heeft deze jongens opgesteld.

beam

Citaat van: Specuveter op augustus 18, 2024, 20:39:28
Hoe is het mogelijk dat deze Etterbak mocht blijven zitten?
Snap het ook niet. Een paar sterke supporters hebben het zelf
Opgelost. Maar die etterbak stond buiten te wachten om alsnog weer het op te zoeken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CambuurArnhem op augustus 18, 2024, 20:07:05
W?t een stadion! Lekker steil die tribunes. Goed zicht op het veld. Was er ruim een uur van tevoren al. Genoten. Van de speaker/opstellingen heb ik helaas niets verstaan. Jammer dat er verloren werd. Echt onnodig! Heb net de samenvatting gezien, zoveel kansen gehad. Ben na afloop meteen naar huis gereden. Dat had ik beter niet kunnen doen, belandde in een dikke file bij Apeldoorn. Op naar de volgende, de punten gaan komen (altijd positief eindigen).   
Volgende keer eerst even ijsje bij la Veneti? halen, nergens last van gehad bij apeldoorn :D
Henk, held, bedankt

anderszchristian

Citaat van: Stiens op augustus 18, 2024, 20:31:43
Grote idioot inderdaad. Stewards grepen ook niet in, lafaards. Zo?n gozer moet je er direct uitgooien. Nu bleef ie maar door etteren. Wat een debiel.  :R

Er zaten wel een paar mensen met kinderen op de tribune, die kleintjes gingen jankend  naar huis. Leuke eerste kennismaking met Cambuur.  :zucht
Dit verbaasde mij ook. Steward kwam even om het hoekje kijken en liep weer weg terwijl de situatie zich nog voortzette

zeewolde

Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 21:11:50
Dit verbaasde mij ook. Steward kwam even om het hoekje kijken en liep weer weg terwijl de situatie zich nog voortzette
hij werd weggehaald door , ik dacht een maat van hem maar kwam later weer terug. Kan me goed voorstellen hoe kwaad die lui vooraan waren.
Werd weggelegd door steward masr zag hem later voor de ingang weer staan met een paar maten van hem.

Heb geen idee of hij stadionverbod heeft gekregen ,lijkt mij heel sterk zo snel als hij dus al weer rondliep.

Huizen

Complimenten voor de organisatie! Gratis drankje ook helemaal top geregeld. Veel dingen die beter konden, maar dat weet je van te voren. Te drukke ingangen, te weinig food maar het is wel echt mooi geworden. Sfeer moet groeien maar als het publiek aanzette kippenvel op de armen. Op Oost ook een gast die eigen publiek ging uitdagen, ik zal dat nooit snappen. Maarja teveel drank/drugs in het spel en er gebeuren rare dingen. Het spel doet mij af en toe wel denken aan vorig jaar. Smand mag voorlopig gaan banken en de backs kunnen mij echt niet bekoren. Keeper en Aquaman lekker bezig.

De groetjes uit vak 12  |:)

Huizen

En ik dacht dat voetbalshirtjes alleen goed waren voor sporten/sportschool, maar ik vond het vandaag echt wat hebben zoveel mensen met een shirt aan  |:) Gaf tijdens de theatershow ook een harmonieus gevoel  :D

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bussum op augustus 18, 2024, 22:22:56
En ik dacht dat voetbalshirtjes alleen goed waren voor sporten/sportschool, maar ik vond het vandaag echt wat hebben zoveel mensen met een shirt aan  |:) Gaf tijdens de theatershow ook een harmonieus gevoel  :D

Wat gek dat voetbalshirts ook goed blijken te zijn voor in een voetbalstadion!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021