Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op september 07, 2025, 02:28:36
Speelde een goede wedstrijd. Belangrijk in het druk zetten. Dat deed hij nu veel beter dan voorgaande wedstrijden.
Een aantal goede acties en ook soms gewoon simpel spelen. Dus weinig op aan te merken als gelegenheid spits.
zo zit het  :thumbsup

rody rules

Nu we iets sneller spelen en combineren dan vorig jaar merk je dat hij net te kort komt vind ik. Ik waardeer zijn drive en inzet overigens wel, maar bij de snelle combinaties, die we nu echt wel wat makkelijker maken dan vorig seizoen, heeft hij elke keer net wat te veel tijd nodig

mark1989

Citaat van: rody rules op september 23, 2025, 09:38:06
Nu we iets sneller spelen en combineren dan vorig jaar merk je dat hij net te kort komt vind ik. Ik waardeer zijn drive en inzet overigens wel, maar bij de snelle combinaties, die we nu echt wel wat makkelijker maken dan vorig seizoen, heeft hij elke keer net wat te veel tijd nodig

Hij heeft inderdaad wel wat moeite met de handelingssnelheid. Ook het start moment van lopen is vaak net te laat. Waardoor hij vaak in het duel net een fractie te laat is om echt in de ruimte te komen. Hij heeft wel het inzicht waar ie moet komen en welke actie nodig is, maar de uitvoering lukt vaak net niet.
Desalniettemin prima ingevuld, maar wat ongelukkig. Het is ook geen echt spits dus daarom beoordeel ik hem daar ook niet heel zwaar op.

Bankzitter

Hij had ook een penalty moeten krijgen natuurlijk.

PePe

Had ook pech! Schopt hij de bal in het netje (i.p.v. op de paal) dan had hij goed gespeeld.

Noordcambuur

Tony had er wel eentje kunnen maken maar Diemers had er wel 3 ? 4 kunnen maken.

Bernardo

Geen idee hoe fit vd Sande is, maar die moet er eigenlijk gewoon in ipv R?lke. Veel betere voetballer.

oost

Citaat van: PePe op september 23, 2025, 11:13:04
Had ook pech! Schopt hij de bal in het netje (i.p.v. op de paal) dan had hij goed gespeeld.

Ik weet dat je spitsen beoordeeld op goals. Maar Rolke is voetballend wel erg matig vind ik.
Dat hij geen spits is snap ik maar voor een middenvelder vind ik hem qua bal behandeling en snelheid gewoon te matig. Hij doet echt zijn best maar is gewoon niet goed genoeg. Scouting heeft afgelopen jaren geweldige werk geleverd maar hij heeft het gewoon niet. Je kunt ten slotte ook niet altijd een 6 gooien  |:)

R058

Citaat van: oost op september 23, 2025, 17:07:50
Ik weet dat je spitsen beoordeeld op goals. Maar Rolke is voetballend wel erg matig vind ik.
Dat hij geen spits is snap ik maar voor een middenvelder vind ik hem qua bal behandeling en snelheid gewoon te matig. Hij doet echt zijn best maar is gewoon niet goed genoeg. Scouting heeft afgelopen jaren geweldige werk geleverd maar hij heeft het gewoon niet. Je kunt ten slotte ook niet altijd een 6 gooien  |:)
Vond hem tegen W2 voetballend wel vrij aardig toen hij uitzakte uit de spits, maar het klopt dat het geen echte spits is. Toch vind ik dat hij wel iets speciaals heeft. Hij passeert spelers soms op een vreemde manier en heeft een geweldig schot. Lijkt mij een perfect iemand die je erin kunt brengen als je een goal nodig hebt.
En voorlopig maar Vd Sande in de basis als spits.

Bankzitter

Voor de breedte is het prima. Hij kan op meerdere posities spelen en doet soms wat verrassends. Hij kan een goal maken en dat is ook wel prettig. Als alles fit is, dan wordt het wel knokken voor speelminuten voor hem.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op september 23, 2025, 19:38:23
Voor de breedte is het prima. Hij kan op meerdere posities spelen en doet soms wat verrassends. Hij kan een goal maken en dat is ook wel prettig. Als alles fit is, dan wordt het wel knokken voor speelminuten voor hem.
gewoon zo doorgaan met R?lke in de basiself en van der Sande voor de 2e helft of laatste half uurtje.
We hebben ze allemaal nodig.

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2025, 20:07:23
gewoon zo doorgaan met R?lke in de basiself en van der Sande voor de 2e helft of laatste half uurtje.
We hebben ze allemaal nodig.

Mee eens niet te veel veranderen. bovendien kan niet iedereen een 10 spelen. Als een paar heel goed zijn is het logisch dat er ook een paar wat minder zijn.

Oud Cambuur

Binder staat er straks weer in dan is het banken voor Rolke en ik vind van der Sande mits fit ook een betere optie

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op september 24, 2025, 16:43:07
Binder staat er straks weer in dan is het banken voor Rolke en ik vind van der Sande mits fit ook een betere optie
Binder moet eerst maar eens helemaal fit worden en dan komt wedstrijdritme nog ik denk dat het nog wel even gaat duren.
En van der Sande heeft nog steeds geen 90 minuten gespeeld dus tijd?..

denistel

we kenne toch gewoon met vd sande beginnen en na een min of 70 hem
vervangen door K Visser nu hebben we een spits die eigenlijk geen spits is.