Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

SCC

Hij oogt (zeker in het omschakelen) wat traag. Of de pure snelheid wel ?cht trager is, dat kan ik nog niet beoordelen.
Zijn (functionele) techniek is juist bovengemiddeld, binnen onze selectie. Ook heb ik het idee dat hij een klik heeft met Diemers, omdat goede voetballers (met inzicht) elkaar herkennen.
Hij krijgt alleen nog niet de kans om eens 5-6 wedstrijden op dezelfde plek (en met dezelfde spelers) te laten zien wat hij in zijn mars heeft.

Het is geen 6 en geen 9. Ik zou hem eerder als 10 of 8 willen zien.
Maar als 8 kan hij ook de ontwikkeling van Nartey tegenhouden. Al spelen wij eerder met 2 op de 8 positie en 1 op de 6.

Met Kieftenbeld op 6, vond ik de andere middenvelders beter spelen.
Daarentegen vind ik Souren ook steeds dominanter worden, maar dat is wel een hele andere 6. Soms moet je ook naar de balans kijken en vallen (in potentie) betere voetballers er buiten, omdat ze niet in het systeem passen. Dat gevoel krijg ik vooralsnog bij R?lke.

denistel

Rolke gewoon achter de spits die man het een knal in huis en
durft ook en moeten we meer hebben

zijn actie in de 47e min of zo speelde achteloos 1 door de benen
heerlijk man

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 01, 2025, 06:23:05
Rolke gewoon achter de spits die man het een knal in huis en
durft ook en moeten we meer hebben

zijn actie in de 47e min of zo speelde achteloos 1 door de benen
heerlijk man
denistel wie moet er dan uit op het middenveld Nartey?
R?lke speelde gisteravond heel goed en zeker achter de spits.

AL

Citaat van: Noordcambuur op februari 01, 2025, 08:45:46
denistel wie moet er dan uit op het middenveld Nartey?
R?lke speelde gisteravond heel goed en zeker achter de spits.

Souren, Diemers, R?lke lijkt mij op dit moment het beste middenveld.

michello

Nartey er inderdaad uit. R?lke naar het middenveld. Leuk een jongen uit de stad maar is op dit moment de minste van de spelende middenvelders.

sunderland

Citaat van: AL op februari 01, 2025, 08:52:28
Souren, Diemers, R?lke lijkt mij op dit moment het beste middenveld.
idd op dit moment. Kan ook zo weer anders zijn

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 15:52:54
:wall
Handelingssnelheid heeft met techniek te maken. Net die bal in ??n keer goed aannemen, zorgt ervoor dat je die 1 ? 2 seconden meer de tijd hebt. Daar ontbreekt het vaak nog aan bij hem. Speelde gisteren overigens een goede wedstrijd. Zou hem ook op 10 zetten in plaats van Nartey. En dan knallen maar!  :scc

SCCRulez

R?lke en Hilterman vonden elkaar direct goed in de paar minuten die Hilterman er in stond. R?lke op die positie mijn voorkeur boven Nartey.

PePe

Gisteren door de verslaggever van ESPN terecht opgemerkt, dat Tony de meeste ballen niet direct onder controle krijgt. Het spat hem vaak van de voet. Dit vertraagd de aanval, een goede paas, of een goed schot op de goal.

Vlampiep

Citaat van: PePe op februari 15, 2025, 19:36:45
Gisteren door de verslaggever van ESPN terecht opgemerkt, dat Tony de meeste ballen niet direct onder controle krijgt. Het spat hem vaak van de voet. Dit vertraagd de aanval, een goede paas, of een goed schot op de goal.
Die lul van Espn het dur bal festant van. Ik fien hem juist ??n van de meest comfortabele spelers met oek unnvlammend slot.

kapseltje

Heeft hij gewoon goed gezien. Basistechniek is niet zo hoog. Het is het verschil tussen open draaien en vooruit spelen of tikkie terug moeten. Een aantal spelers hebben hier last van (o.a. bijv Mercera, Poll, Rolke, Balk). Daardoor lijkt het soms tactisch falen, maar is het gewoon kwaliteit te kort.

Rolke kan wel goed schieten en heeft inzicht. Hij snapt het, maar kan het niet altijd uitvoeren, mi.

kapseltje

Neemt niet weg dat 9 van de 10 espn commentatoren totaal niet weten wat er speelt bij clubs.

denistel

hadden gister bijna alle spelers last van toch jammer dat hij werd gewisseld
is tenminste 1 die durft en zo maar kan scoren.

Bankzitter

Ik vind hem wel wat weg hebben van vd Streek... alles gaat op de goal, met links rechts. Dichtbij of afstand maakt hem ook niet uit.
Aan de bal was vd Streek ook niet altijd even sterk maar als eindstation was er geen betere. Het kan wel een wapen zijn als je hem weet vrij te krijgen.