Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Scc0511

Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 18:00:57
Sentiment golft wel snel op en neer hier. We verliezen 1 wedstijd thuis na meer dan een jaar. En de derde nederlaag in het hele seizoen. En de keeper is niet goed genoeg en de selectie te slecht.
Cambuur heeft na ADO de minste goals tegen. Dus de statistieken spreken jullie twijfels totaal tegen. En daarbij met wat ik zie op het veld is het gewoon een hele goede keeper. Die ook nog veel stappen kan maken. Dat past ook bij Cambuur. We kunnen geen spelers halen die er al helemaal zijn. Dat is ook de kracht van de club om te kunnen groeien. Je moet juist risico nemen met spelers waar je niet helemaal zeker van bent of ze de stap kunnen zetten.

Het beleid van Cambuur is daar ook op gericht. En mocht het zo zijn dan enkele spelers de stap niet zetten. dan moet je dan handelen. Niet vooraf. Janssen heeft dit seizoen uitstekend gekeept. In moeilijke wedstrijden cruciale reddingen.

Is een prima keeper hoor.  Maar hou mijn hart altijd vast als hij de bal in de voeten krijgt. Net bambi op glad ijs. Qua reddingen niks over te klagen!

AL

Voetballend echt een drama. Voor de rest prima keeper, maar dit is wel zijn plafond denk ik.

sunderland

Citaat van: AL op maart 21, 2026, 19:09:17
Voetballend echt een drama. Voor de rest prima keeper, maar dit is wel zijn plafond denk ik.
gister slecht en tegen Roda ook een blunder. Een goede keeper pakt in de eredivisie minimaal 7 punten per seizoen. Ben benieuwd

mark1989

Citaat van: sunderland op maart 21, 2026, 19:20:22
gister slecht en tegen Roda ook een blunder. Een goede keeper pakt in de eredivisie minimaal 7 punten per seizoen. Ben benieuwd

Een keeper pakt nooit een punt. Dat doe je altijd met het hele team.
Maar ik snap wat je bedoelt. Het is wel een erg simpele redenering. Het is ten eerste al heel lastig om te beoordelen wanneer een keeper een punt pakt. Laat staan dat je dat kan vergelijken met andere keepers.
Keepers worden beoordeelt op bepaalde aspecten zoals reactie snelheid, positionering, reach etc. En als ik onze keeper dan vergelijk met een aantal keepers uit de eredivisie komt hij daar prima uit.

Sonnema

Voor hem zal het goed zijn dat er een keeper achter hem zit die een concurrent van hem is. Dat zit er nu niet, dus komt hij elke keer weg met de foutjes die hij maakt. Hij oogt mij zenuwachtig

Voorstopper

Citaat van: Sonnema op maart 23, 2026, 12:18:18
Voor hem zal het goed zijn dat er een keeper achter hem zit die een concurrent van hem is. Dat zit er nu niet, dus komt hij elke keer weg met de foutjes die hij maakt. Hij oogt mij zenuwachtig

Hij keept over het algemeen gewoon goed, laten we dat ook niet vergeten. Hij pakt z?n punten en is echt geen slechte keeper. Dat het voetballend soms beter kan, daar ben ik het wel mee eens, maar dat geldt voor meer keepers in de eredivisie en KKD.

Alleen bij een paar foutjes meteen roepen dat hij vervangen moet worden, daar maak je het alleen maar erger mee. Dan cre?er je juist onzekerheid en krijg je precies wat je niet wilt: een keeper die nog zenuwachtiger wordt en fouten gaat stapelen. Dat is vragen om angsthazerij onder de lat.

Kijk maar naar het keeperdrama bij DKV een tijdje terug. Daar werd ook constant gewisseld en getwijfeld, en uiteindelijk werd niemand daar beter van. Continu druk en onzekerheid helpt geen enkele keeper.

Een beetje gezonde concurrentie is prima, maar je moet ook vertrouwen blijven geven. Dat is voor een keeper misschien nog wel belangrijker dan voor elke andere positie.

Sonnema

Zeg niet dat hij gelijk moet worden vervangen, een gedegen concurrent maakt je sterker en leer je van. Zal nu wel stappen moeten maken

Gasgeve

Citaat van: Sonnema op maart 23, 2026, 12:49:17
Zeg niet dat hij gelijk moet worden vervangen, een gedegen concurrent maakt je sterker en leer je van. Zal nu wel stappen moeten maken
Of word je onzekerder van en ga je nog slechter keepen. Kan beide kanten op.

PePe

Ik hoop dat Thijs morgen een wereld pot keept, dan kunnen alle teksten van de laatste dagen de prullenbak in.

DK

Penalties mag ie ook nog wel eens op oefenen... hij ligt veel te snel al in de hoek...  naast het meevoetballen, verder prima keeper voor ons. maar vond m vorig seizoen wel beter.

mark1989

Citaat van: Sonnema op maart 23, 2026, 12:49:17

Daar geloof ik niet in. Een keeper heeft vooral vertrouwen nodig. Concurrentie maakt hem niet beter.
Iedereen heeft kunnen zien wat er gebeurt als er veel concurrentie is tussen keepers. Bij DKV hebben ze een jaar lang gezeik gehad met keepers.

Een keeper moet je gewoon laten staan. Elke keeper maakt weleens een fout en soms een periode wat minder. Wat veel mensen vergeten is dat je ook gewoon geluk moet hebben als keeper. Soms krijg je in een wedstrijd een paar ballen die je kunt pakken, maar wel een goede redding lijken. Dan zegt iedereen geweldig gekeept. En soms heb je een wedstrijd waar je maar 2 ballen krijgt die heel ongelukkig vallen. En dat zegt iedereen wat was die keeper slecht.

PePe

Citaat van: DK op maart 23, 2026, 15:37:29
Penalties mag ie ook nog wel eens op oefenen... hij ligt veel te snel al in de hoek...  naast het meevoetballen, verder prima keeper voor ons. maar vond m vorig seizoen wel beter.

Thijs oogde vorig seizoen beter dan zijn voorgangers.

sunderland

Citaat van: DK op maart 23, 2026, 15:37:29
deze had hij echt gehad!

sunderland

Citaat van: PePe op maart 23, 2026, 17:47:37
Thijs oogde vorig seizoen beter dan zijn voorgangers.
eerste half jaar zeker, tot Eindhoven

Zuid1991

Citaat van: PePe op maart 23, 2026, 14:39:17
Ik hoop dat Thijs morgen een wereld pot keept, dan kunnen alle teksten van de laatste dagen de prullenbak in.
Ik hoop het ook.
Maar ik blijf wel bij mijn mening.