Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Vol vertrouwen in Jansen! En ook met Meijster hebben we volgens mij een prima 2e keep. Op naar de eredivisie met Thijs  |:)

Zuid1991

Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 10:55:06
Dat denk ik niet. Janssen is voor ons een hele goede keeper. Ik vergelijking met andere eredivisie clubs vind ik hem beter dan bij sommige andere.
Een keeper maakt altijd wel fouten. Hij heeft in heel veel wedstrijden moeilijke ballen eruit gehaald, waarbij ook sommige ballen die niet iedereen pakt. Vorige wedstrijd thuis nog.
Gewoon vertrouwen houden. En het is ook nog een jongen die alleen maar beter wordt.

Hoop dat jullie gelijk hebben.
Maar mijn mening weet je inmiddels.

Poetser

Hij is zo onzeker. Heeft goede reflexen, maar zijn onzekerheid en zeer matig voetballend vermogen gaan ons volgend jaar zeker punten kosten.

Bankzitter

Hij hoeft ook niet onzeker te zijn, niemand verwacht dat hij nooit een fout maakt.

Jandehulk

Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 11:32:05
Hoop dat jullie gelijk hebben.
Maar mijn mening weet je inmiddels.

Mijn mening is idem..ik heb totaal geen vertrouwen in deze keeper en hopelijk komt er een eredivisie waardige keeper bij.

Jandehulk

Citaat van: Poetser op maart 21, 2026, 11:53:44
Hij is zo onzeker. Heeft goede reflexen, maar zijn onzekerheid en zeer matig voetballend vermogen gaan ons volgend jaar zeker punten kosten.
absoluut waar

Noordcambuur

We zullen het meemaken maar ik heb mijn grote twijfels bij Thijs.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2026, 14:01:58
We zullen het meemaken maar ik heb mijn grote twijfels bij Thijs.
Zo heb ik mijn twijfels bij een groot deel van de selectie en niet alleen onze doelman.

Bankzitter

Een groot deel van de selectie zal geen basis staan volgend jaar.
Alleen Amofa en Diemers zijn zekerheidjes (als Diemers verlengt)

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 21, 2026, 15:17:51
Een groot deel van de selectie zal geen basis staan volgend jaar.
Alleen Amofa en Diemers zijn zekerheidjes (als Diemers verlengt)

Voorlopig staan Baouf en sjostrand ook nog onder contract

Noordcambuur

Citaat van: Lore op maart 21, 2026, 15:30:24
Voorlopig staan Baouf en sjostrand ook nog onder contract
die gaan voor de hoofdprijs weg. w:)

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2026, 14:48:37
Zo heb ik mijn twijfels bij een groot deel van de selectie en niet alleen onze doelman.
klopt helemaal.

Scc0511

Zou die van Willem 2 hier wel willen zien komend seizoen.

Lore

mark1989

Sentiment golft wel snel op en neer hier. We verliezen 1 wedstijd thuis na meer dan een jaar. En de derde nederlaag in het hele seizoen. En de keeper is niet goed genoeg en de selectie te slecht.
Cambuur heeft na ADO de minste goals tegen. Dus de statistieken spreken jullie twijfels totaal tegen. En daarbij met wat ik zie op het veld is het gewoon een hele goede keeper. Die ook nog veel stappen kan maken. Dat past ook bij Cambuur. We kunnen geen spelers halen die er al helemaal zijn. Dat is ook de kracht van de club om te kunnen groeien. Je moet juist risico nemen met spelers waar je niet helemaal zeker van bent of ze de stap kunnen zetten.

Het beleid van Cambuur is daar ook op gericht. En mocht het zo zijn dan enkele spelers de stap niet zetten. dan moet je dan handelen. Niet vooraf. Janssen heeft dit seizoen uitstekend gekeept. In moeilijke wedstrijden cruciale reddingen.