Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 5 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter

Thijs Jansen

Gestart door Stiens, juli 19, 2024, 09:54:46

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:30:10
Ik hoef de samenvatting niet te zien. Ik had het gelijk gezien,
Het gaat om timing en inzicht en dat was knap waardeloos van Jansen.
Als hij zgn in de steek wordt gelaten door Galvez moet hij niet die keuze maken wat hij deed. En dat is inzicht.
Wat ik bedoelde dat Jansen in die positie is gekomen doordat Galvez veel te laat was met terug verdedigen en Sjostrand z'n man liet lopen, maar goed ieder zijn mening. Vind het jammer dat Jansen meteen wordt afgeschreven. Ik vind Galvez de laatste wedstrijden verdedigend te veel steken laat vallen vandaag bij de eerste en tweede tegengoal en ook tegen Roda loopt hij uit positie en Breij ongestoord binnen kan werken.

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:39:36
Ik zie helaas geen progressie.
En dat baart mij zorgen in de eredivisie.
Op de keeper van ADO na de minst gepasseerde keeper van de KKD en ook de clean sheets staat hij 2e... maar goed ik vind het een prima keeper voor ons en dat jij geen progressie ziet wil niet zeggen dat hij geen progressie maakt.

Oud Cambuur

Vind hem voor de KKd prima maar heb mijn twijfels over dat hij de Eredivisie aankan het is geen Stevens

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:41:11
Wat ik bedoelde dat Jansen in die positie is gekomen doordat Galvez veel te laat was met terug verdedigen en Sjostrand z'n man liet lopen, maar goed ieder zijn mening. Vind het jammer dat Jansen meteen wordt afgeschreven. Ik vind Galvez de laatste wedstrijden verdedigend te veel steken laat vallen vandaag bij de eerste en tweede tegengoal en ook tegen Roda loopt hij uit positie en Breij ongestoord binnen kan werken.
Eens wbt Galvez. Die is verdedigend heel matig de laatste wedstrijden.
Jansen pakt bij tijd en wijlen ballen maar er komt veel meer bij kijken op eredivisie nivo en daarin heb ik helaas grote twijfels of hij geschikt is.
Ik vindt die 1-2 echt heel slecht ingeschat.

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:49:11
Op de keeper van ADO na de minst gepasseerde keeper van de KKD en ook de clean sheets staat hij 2e... maar goed ik vind het een prima keeper voor ons en dat jij geen progressie ziet wil niet zeggen dat hij geen progressie maakt.

2e staan met de minste tegengoals zegt niet zoveel of een keeper goed is of progressie maakt.

Holwerd voor Cambuur

Ik vind hem voetballend v??l zekerder geworden. Dus daar zit zeker wel progressie.
Voor de rest heb ik van keepen weinig verstand ;)

Een keeper die geen fouten maakt bestaat niet. Ik blijf er bij dat hij voor ons een prima doelman is  :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Wat een onrust bij een terugspeelbal. De hele lichaamshouding, hij beeft erover alsof zijn lichaam onder hoogspanning staat

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 00:00:54
Eens wbt Galvez. Die is verdedigend heel matig de laatste wedstrijden.
Jansen pakt bij tijd en wijlen ballen maar er komt veel meer bij kijken op eredivisie nivo en daarin heb ik helaas grote twijfels of hij geschikt is.
Ik vindt die 1-2 echt heel slecht ingeschat. jaar
Hij zal zelf ook niet tevreden zijn. Om hem af te schrijven vind ik veel te vroeg, mede omdat hij nog een contract heeft en hij redelijk constant is en over het algemeen geen gekke dingen doet. Maar mocht hij het niet redden in de eredivisie dan onze 2e keeper(Meijster 21 jaar) of 3e keeper(Kalisvaart 19 jaar) er in wat ik goede keepers vind en voetballen veel beter zijn dan Jansen...

Maar welke keeper zou jij graag zien in plaats van Jansen en mag dat dan ten koste gaan van een nieuwe spits?

Harry L.

Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:15:16
Dan nam hij en te groot risico om de man ook mee te nemen en rood te pakken, en dat hij er aan voorbij kwam was ook met mazzel net als het afronden. Galvez(weer) en Sjostrand verantwoordelijk voor het doelpunt...

Natuurlijk niet, die moet je gewoon pakken

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:44:52
Hij zal zelf ook niet tevreden zijn. Om hem af te schrijven vind ik veel te vroeg, mede omdat hij nog een contract heeft en hij redelijk constant is en over het algemeen geen gekke dingen doet. Maar mocht hij het niet redden in de eredivisie dan onze 2e keeper(Meijster 21 jaar) of 3e keeper(Kalisvaart 19 jaar) er in wat ik goede keepers vind en voetballen veel beter zijn dan Jansen...

Maar welke keeper zou jij graag zien in plaats van Jansen en mag dat dan ten koste gaan van een nieuwe spits?
Ik denk dat Cambuur geen andere keeper haalt om de reden die jij benoemt maar dat wordt imo wel de valkuil in de eredivisie voor Cambuur.
Jansen is niet goed genoeg, voetballend slecht (komt ook door zijn lichaamshouding bij aannemen van bal), niet klemvast en zijn matige inzicht.
Ben bang dat dit (nog) meer afgestraft wordt in eredivisie.
Een van gassel van Excelsior vindt ik bijvoorbeeld beter.

papier

Prima keeper voor ons. En wordt ook wel wat beter, is nog vijf jaar jonger dan Van Gassel.

Bankzitter

De enige twijfel heb ik bij het mentale stukje... hoe gaat het na een paar nederlagen of een foutje als de druk hoog wordt?
Keepen kan hij wel.

Zuid1991

Citaat van: papier op maart 21, 2026, 10:01:01
Prima keeper voor ons. En wordt ook wel wat beter, is nog vijf jaar jonger dan Van Gassel.
Als bvo zou ik niet zo kritisch zijn op de leeftijd van een keeper als deze 5 jaar ouder is dan Jansen.
-een wat oudere keeper met ervaring in rechterrijtje eredivisie die beter de punten beheerst die ik aangaf dan Jansen, zal meer invloed-dus meer punten opleveren.

We gaan het zien maar ik vrees echt dat hij negatief bepalend zal zijn in de eredivisie.

papier

Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 10:10:37
Als bvo zou ik niet zo kritisch zijn op de leeftijd van een keeper als deze 5 jaar ouder is dan Jansen.
-een wat oudere keeper met ervaring in rechterrijtje eredivisie die beter de punten beheerst die ik aangaf dan Jansen, zal meer invloed-dus meer punten opleveren.

We gaan het zien maar ik vrees echt dat hij negatief bepalend zal zijn in de eredivisie.

De vorige periode in de eredivisie zagen we Joao Virginia, Ruiter en Van Osch. We kunnen prima met Janssen aan de aftrap verschijnen.

mark1989

Citaat van: Zuid1991 op maart 21, 2026, 10:10:37

Dat denk ik niet. Janssen is voor ons een hele goede keeper. Ik vergelijking met andere eredivisie clubs vind ik hem beter dan bij sommige andere.
Een keeper maakt altijd wel fouten. Hij heeft in heel veel wedstrijden moeilijke ballen eruit gehaald, waarbij ook sommige ballen die niet iedereen pakt. Vorige wedstrijd thuis nog.
Gewoon vertrouwen houden. En het is ook nog een jongen die alleen maar beter wordt.