Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Vrijdag 30 augustus FC Dordrecht - SC Cambuur 20.00 uur

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, augustus 24, 2024, 11:27:34

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2024, 21:59:57
Vraagje: wat ken Henk hier aan doen? Een andere trainer krijg je met dit elftal ook niet aan het scoren?
Duidelijke speelwijze uitrollen voor je elftal, met een idee spelen, plan BCD achter de hand hebben als je ziet dat het niet loopt. Het lijkt werkelijk nergens op, ik heb geen idee wat hij met dit elftal wil. Henk heeft alleen succes behaald met twee snelle buiten spelers met diepte. Bij gebrek aan dergelijke spelers lijkt het alsof hij geen idee heeft hoe er gespeeld moet worden.

Galdiano

Citaat van: wacko jacko op augustus 30, 2024, 21:56:03
Dieptepunt bedoel je

Tuurlijk niet. Ja dit is dom. Maar zie hem veel liever dan Van Mullum.
Hij speelde gewoon goed.

Liever 11 van dit soort spelers dan een stel zuurtjes als Van Mullum, Poll, De Jong etc.

De Leeuw zie je ook genoeg kwaliteit hebben ondanks zijn leeftijd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Zo? dit was niet best. Het doet me denken aan de start van FC Groningen afgelopen seizoen. Als dit de selectie zo ongeveer blijft, aangevuld met Diemers en een spits dan zou ik zsm van der Water (a la van Veen bij Groningen) inruilen voor jeugd (Kooistra, Henstra, van der Veen). Laat ze zich maar een uur verrot werken (zoals van Bergen en Postema). van Mullem er ook uit. Dieptepunt was de ingestudeerde vrije trap van die 2 ergens diep in de 2e helft :(

Keeper is goed, die kan hier ook niets aan doen. Centrum Casal-Nieling, gaat vast wel eens wat fout maar als je meer scoort is dat niet zo?n ramp. Backs bij mijn voorkeur Gabi op rechts, Schaapman op links. Beide kunnen evt. doorschuiven naar middenveld.

Middenveld wat mij betreft Souren, Diemers, Kieftenbeld. Souren houdt nog niet over maar kan het toch niet verleerd zijn lijkt me.

Voorin nieuwe spits, de Leeuw als late vervanger. Op de vleugels keuze uit Kooistra, Balk, Pauwels, van der Veen. Enige opdracht die ze mee moeten krijgen: jagen als tegenstander bal heeft, voorzetten als we zelf balbezit hebben. Ik vind een keer verliezen niet erg, twee keer al vervelend, maar drie keer zonder ook maar te scoren kan niet. Werk aan de winkel!

De Gast

Citaat van: Destroyer op augustus 30, 2024, 22:01:16
Dus Dordrecht, Helmond en top Oss hebben een veel betere selectie als ons?

Als zij spelers hebben die kunnen scoren wel ja.. wij hebben ze in elk geval niet. Opa voorin ken het ook niet meer alleen.

Bankzitter

Even afgezien dat er 2 of 3 door de ondergrens gaan...

Er zit geen lijn in het spel, er is geen spelidee te ontdekken.

En we beginnen al een aantal wedstrijden op rij zo zwak. Dom balverlies, duels verliezen die je hoort te winnen, domme slidings langs de bal.

De vleugels hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn. Kan me idd niet voorstellen dat Kooistra het minder had gedaan dan vd Water.

Jansen uitstekend, De Leeuw 90 minuten prima, jammer van de kans. Marsman viel mij ook niet tegen.
Meer positiefs was er helaas niet te vinden.

Overigens was Dordrecht echt een goede ploeg, maar je moet altijd naar het eigen team kijken.

V-man

Ook altijd maar weer goals tegen uit een corner ook zoiets...

Zuid1991

Dit was echt het dieptepunt.
We hebben wel 6 nieuwe spelers nodig.
Er zijn zoveel spelers die onzeker zijn en op voetbal en mentaal gebied ZWAK zijn.
Gvd wat een trieste bende!
Nog zwakker dan vorig jaar!

okkele

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2024, 21:59:57
Vraagje: wat ken Henk hier aan doen? Een andere trainer krijg je met dit elftal ook niet aan het scoren?
vraagje:
mag ik daar "sjors" invullen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: V-man op augustus 30, 2024, 22:06:35
Ook altijd maar weer goals tegen uit een corner ook zoiets...

Dat is naar mijn weten een taak van de keeperstrainer, althans die trekken het wel naar zich toe.
Als dit zo is bij Cambuur faalt Van der Vlag al jaren. (Hij maakt sowieso ook al jaren geen keeper beter).
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jandehulk

Dat sommige hier nog lichtpuntjes zien .....ja de masten van het dord stadion, maar meer niet.

CambuurAmersfoort

16 jaar geleden he....dat we voor hetaatst 3x op rij niet scoorden in de kkd. Dat is een statistiek die wel binnen komt. We zijn in jaren gewoon niet zo slecht geweest als dit team.
En dit is niet alleen maar pech. Dit heeft echt met voetbalkwaliteiten maar zeker ook met spelvisie van de TS te maken.

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 30, 2024, 21:13:04
Ik neem een snipperweek.
Schijtzat van al dat gejank op dit zo langzamerhand kut forum.
Ok Cambuur maakt er nu even niks van.... maar afbranden en afkraken van je eigen club en spelers en ook trainer. Dat doe je niet zo.
Straks als het weer beter gaat staan al deze zure zulten hier op het forum weer vooraan bij een huldiging als de beste supportes ooit.
Kut mentaliteit hier. Klaar mee,fijn weekend.

goed is goed en slecht is slecht we hebben niks geleerd van afgelopen seizoen
zo lijkt het en we geven daar onze mening over .

janou

Normaal vrij optimistisch, maar dit was echt kansloos. Drama.

Was echt kansloos. Nog wel het meest gefrustreerd op Nieling, die gaan we wel kissen. Zo ongelofelijk dom. Minimaal 3 wedstrijden gok ik.

Cambuur Groningen

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 30, 2024, 22:11:09
16 jaar geleden he....dat we voor hetaatst 3x op rij niet scoorden in de kkd. Dat is een statistiek die wel binnen komt. We zijn in jaren gewoon niet zo slecht geweest als dit team.
En dit is niet alleen maar pech. Dit heeft echt met voetbalkwaliteiten maar zeker ook met spelvisie van de TS te maken.
Tsja? je speelde ook tegen een tegenstander die al 14 keer ongeslagen op rij is thuis zag ik ook voorbij komen. Wat ik wel mis en waarom Henk dat er niet in krijgt is me een raadsel is strijd. Een paar seizoenen geleden kon je de klok er op gelijk zetten. De eerste 10 minuten gingen we er vol op, uit en thuis. De laatste jaren beginnen we helaas met tikjes breed zogenaamd om te zien hoe de tegenstander staat. Dat mag er wat mij betreft uit, gewoon aanvallen en 1 x meer scoren dan de tegenstander.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op augustus 30, 2024, 22:12:41
goed is goed en slecht is slecht we hebben niks geleerd van afgelopen seizoen
zo lijkt het en we geven daar onze mening over .
Ik snap Delfzijl wel, een aantal spelers wordt na 1 foute pass al finaal tot op het bot afgebrand. Je kunt bv van Souren zeggen dat het nog wat tegenvalt of je zegt dat het ook alweer een prutser is die er niets van kan. Ik ben persoonlijk meer van het eerste.