Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Vrijdag 30 augustus FC Dordrecht - SC Cambuur 20.00 uur

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, augustus 24, 2024, 11:27:34

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2024, 22:30:19
Daar is toch ook mee begonnen met Souren en Nieling? Alleen de 10 blijft (bleef) achter..

Het probleem ligt ook (vooral) op de flanken met veelal niet bepaald goede slimme voetballers, want dat kun je van Water, Balk, Poll niet zeggen.
Wat Ottesen gegeten heeft weet ik niet, want die was vorig seizoen een stuk stabieler dan tot nu toe.

Het probleem zit veel dieper. We hewwe veel te weinig spelers met een over mijn lijk mentaliteit. Nieling was de enige vanavond. Die kreeg rood, maar dit was eindelijk eens een vuile overtreding. Daar hef ik meer respect voor dan die andere stel suurten, vooral op het middenveld. Wat een stel dooien

Mike SCC

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 30, 2024, 22:35:02
Ik weet niet hoe je dit bedoelt Mike, dus no offence, maar dit elftal is met een nieuwe spits verre van rond
We kunnen allemaal nog veel meer posities noemen die nog veel beter kunnen

Met routine in de as, creativiteit op het middenveld en een meer bewezen spits acht ik het meer ''rond''

Rond in de zin van dat er dan waarschijnlijk niks meer bijkomt behalve ?buitenkansjes?. En ja ik had de selectie misschien wel op een andere manier samengesteld maar het is mijn vakgebied niet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 30, 2024, 22:35:20
Dieptepunt vanavond vd Water.
Heeft die wel iets goeds gedaan.

Het ergste is: hij doet nu al 4 wedstrijden heel erg zijn best (om zich in de kijker te spelen?) en het is niks. Als hij na de deadline geen nieuwe club heeft, ben ik heel bang dat hij ook zijn best niet meer doet :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Het is gewoon ongelooflijk slecht.
Op de flanken komt geen bal goed voor, het middenveld ongelooflijk stroperig. Backs beiden gewoon  top klasse niveau. Enige die echt goed was is onze keeper.
Ik hoop dat er flink wordt gesleuteld aan het elftal komende dagen. DIT IS ECHT CAMBUUR ONWAARDIG  :rodekaart.

De zwarte Piet toespelen kan altijd nog maar voorlopig lijkt het erop dat de boekhouders op kantoor niet met voetbal bezig zijn. Het stadion staat en nu weer bezig met de selectie en ts. Ik schaam mij bijna voor dit elftal splinter nieuwe stadion maar de spelers halen niet eens het niveau van FC Lisse het is om te   ;(

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Mike SCC op augustus 30, 2024, 22:36:22
Tot nog toe vind ik die aankopen nog niet echt versterkingen. Maar ben benieuwd waar we staan rond kerst.

Dat is een ander verhaal. Maar Lambooij is dus wel begonnen met de as  ;)

Ik had ook meer van Souren verwacht, maar het is ook lastig uitblinken in een slechtdraaiend elftal. Dat kan alleen een keeper (en die doet dat dus ook wel redelijk).

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 22:37:22
Het probleem zit veel dieper. We hewwe veel te weinig spelers met een over mijn lijk mentaliteit. Nieling was de enige vanavond. Die kreeg rood, maar dit was eindelijk eens een vuile overtreding. Daar hef ik meer respect voor dan die andere stel suurten, vooral op het middenveld. Wat een stel dooien

Dat had ik ook wel wat van Kieftenbeld verwacht eigenlijk. Hopelijk wordt die nog beter.
Maar idd, zoals die goal waarbij je zoveel mislukte slidings ziet.. Ongelooflijk. Die man moet op de middellijn al liggen.

Mike SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2024, 22:40:37
Dat is een ander verhaal. Maar Lambooij is dus wel begonnen met de as  ;)

Ik had ook meer van Souren verwacht, maar het is ook lastig uitblinken in een slechtdraaiend elftal. Dat kan alleen een keeper (en die doet dat dus ook wel redelijk).

Ja hij heeft ook wel spelers gehaald maar ze staan er niet meteen, behalve de keeper inderdaad. Souren heeft nog heel weinig laten zien en Nieling is nog niet eens wedstrijdfit? En nu geschorst voor een aantal wedstrijden. Kieftenbeld moet ook nog op stoom komen. Kortom het zijn nog geen zekerheidjes gebleken. Er moeten juist leiders staan.

Bankzitter

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 30, 2024, 22:34:55
Dat is toch aan de trainer om dat goed neer te zetten. Ik denk met de juiste trainer dat je de boel nog wel om kunt draaien. Ik heb het idee dat Henk niet meer weet wat hij moet doen. Iedere week hoor je excuus na excuus van hem, maar nooit hoe hij het om kan draaien.

Ik vraag me ook af wie met Henk in gesprek gaat over de dingen die niet goed gaan en beter moeten. Het slappe en slordige begin in wedstrijden. Het vele wisselen, Niet laten staan van je aanvoerder... mag je best eens kritisch met elkaar over in gesprek en ook hoe hij denkt het beter te krijgen.

Die assistenten zijn jong en van de theorie. Lambooij ook jong en heeft al veel op zijn bordje (transfers, scouting ect).Zit er verder nog iemand in het bestuur of de club die Henk op een positief kritische manier helpt...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2024, 22:45:26
Zit er verder nog iemand in het bestuur of de club die Henk op een positief kritische manier helpt...

Zou hij niet elke week met Sandor bellen?

wiekie1969

Slechtste wedstrijd vh seizoen hewwe we in ieder geval al gehad. Kan mij niet voorstellen dat het nog slechter kan. Dat scheelt weer. Kom aan.  |:) |:) |:)

De Gast

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2024, 22:45:26
Ik vraag me ook af wie met Henk in gesprek gaat over de dingen die niet goed gaan en beter moeten. Het slappe en slordige begin in wedstrijden. Het vele wisselen, Niet laten staan van je aanvoerder... mag je best eens kritisch met elkaar over in gesprek en ook hoe hij denkt het beter te krijgen.

Die assistenten zijn jong en van de theorie. Lambooij ook jong en heeft al veel op zijn bordje (transfers, scouting ect).Zit er verder nog iemand in het bestuur of de club die Henk op een positief kritische manier helpt...

Tanjajeah had hier laatst een prima onderbouwd stuk; als praktisch al je doelpunten en assists de deur zijn uitgelopen en je haalt er bijna niks voor terug.. wat wil je dan..  dan kun je wisselen.. je kunt niet wisselen.. maar scoren ga je toch niet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 22:53:48
Slechtste wedstrijd vh seizoen hewwe we in ieder geval al gehad. Kan mij niet voorstellen dat het nog slechter kan. Dat scheelt weer. Kom aan.  |:) |:) |:)

_O_ _O_

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2024, 22:47:21
Zou hij niet elke week met Sandor bellen?

Vast, maar er moet meer gebeuren. Jammer dat Sandor niet terug wil.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

diekhuzen

Het is een combinatie van een slechte flow en weinig vertrouwen in elkaar. Dat zie je aan alles.
Wel ben ik erg geschrokken van het collectief falen van elke linie.
Als je naar de namen in de selectie kijkt is het wellicht een redelijke selectie, maar ik heb wel mijn grote twijfels bij de opstelling en ook het wisselbeleid.
Ik begrijp niet dat Nartey weinig minuten maakt. Mercera en de Jong is te min.
Dan speelt Kieftenbeld in de basis, wordt weer gewisseld. Veel te veel wijzigingen op belangrijke posities, maar dat heeft ongetwijfeld ook te maken met de fitheid van de spelers.
De backs van Cambuur zijn verre van betrouwbaar en het oogt allemaal slordig. Aanvallend vind ik onze huidige backs ook te min. Onze beste backs zijn helaas geblesseerd.
Op de vleugels weinig rendement en het is geen collectief en daar is Henk wel verantwoordelijk voor.
Met Schaapman en Caschili heb je meer kwaliteit, maar er moet meer gebeuren. Met Diemers erbij en nog een spits en er kan vast wel iets positief ontstaan, maar zo?n slechte start vreet aan iedereen.

Ook met deze selectie gaat Henk uiteindelijk vast wel een serie goede wedstrijden draaien.