Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.341
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Naar Zürich of Göteborg

Lore

Citaat van: Specuveter op juli 13, 2026, 15:47:24Naar Zürich of Göteborg

Zou super zijn voor hem. Mooie clubs en het zou mij veel pijn doen als hij bij een andere Nederlandse club zou spelen

Delamere

Citaat van: Lore op juli 13, 2026, 17:25:38Zou super zijn voor hem. Mooie clubs en het zou mij veel pijn doen als hij bij een andere Nederlandse club zou spelen
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Kennelijk is geen enkele eredivisieclub geïnteresseerd. En voor de KKD veel te duur.

Lore

Citaat van: Delamere op juli 13, 2026, 17:39:14Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Kennelijk is geen enkele eredivisieclub geïnteresseerd. En voor de KKD veel te duur.

Waar haal je dat vandaan dan? Dat is dan jouw aanname?

Inferno-058

Citaat van: Lore op juli 13, 2026, 18:33:40Waar haal je dat vandaan dan? Dat is dan jouw aanname?
Als er interesse was hadden Nederlandse clubs zich wel concreet gemeld

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delamere op juli 13, 2026, 17:39:14En voor de KKD veel te duur.

Kan mij ook prima voorstellen dat de KKD voor Diemers geen optie meer was. Weer op maandag naar Zoudenbalch ed.. Wat moet hij daar nog laten zien?

Nog lekker even in het buitenland ballen op acceptabel niveau is toch veel beter!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

kapseltje

Meeste transfers vinden plaats in de laatste fase. Veel (eredivisie) clubs en spelers wachten. In zijn situatie is dit een mooie optie denk ik. Zekerheid en niet bij een concurrent.

Eeuwig zonde dat hij een eenjarig habbekrats contract kreeg aangeboden.

Lore

Citaat van: Inferno-058 op juli 13, 2026, 20:38:46Als er interesse was hadden Nederlandse clubs zich wel concreet gemeld

En jij bent zijn zaakwaarnemer?

Derkx R.H.

Heeft o.a. nee tegen ado, nac en de Graafschap gezegd.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Inferno-058

Maar geen 1 wil dat dikke salaris van hem betalen. Dat is het punt.

Dat "echte Lwder" blabla kan ook de kliko in

Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op juli 14, 2026, 18:08:15Maar geen 1 wil dat dikke salaris van hem betalen. Dat is het punt.

Dat "echte Lwder" blabla kan ook de kliko in
Je kletst uit je nek... Nogmaals hij heeft NEE gezegd tegen een aantal Nederlandse clubs. Maar Zweden is een stuk interessanter net als Zwitserland.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

michello

Tuurlijk, Diemers gaat tekenen waar hij nog het meeste geld kan binnenharken, waar dat is maakt hem niks uit. Dat is de enige reden dat hij niet verlengd heeft bij ons.

Zijn goed recht overigens.

Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op juli 14, 2026, 18:28:46Je kletst uit je nek... Nogmaals hij heeft NEE gezegd tegen een aantal Nederlandse clubs. Maar Zweden is een stuk interessanter net als Zwitserland.
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak zie ik. Zweden en Zwitserland zijn financieel een stuk interessanter ja. Daarom willen Nederlandse clubs niet aan Diemers beginnen. Ik heb bij Diemers altijd wat het gevoel dat hij het echte Lwder praatje maar gebruikt om het één en ander binnen de club te forceren, lees: een goed salaris./contractjaren Deze keer mislukt. Ik wens de passant uiteraard het beste in het buitenland

Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op juli 14, 2026, 18:43:46Begrijpend lezen is niet je sterkste vak zie ik. Zweden en Zwitserland zijn financieel een stuk interessanter ja. Daarom willen Nederlandse clubs niet aan Diemers beginnen. Ik heb bij Diemers altijd wat het gevoel dat hij het echte Lwder praatje maar gebruikt om het één en ander binnen de club te forceren, lees: een goed salaris./contractjaren Deze keer mislukt. Ik wens de passant uiteraard het beste in het buitenland
NAC, ADO en de Graafschap hadden o.a. interesse..

Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op juli 14, 2026, 18:50:42NAC, ADO en de Graafschap hadden o.a. intresse..
Maar haakten af toen de eisen aan bod  kwamen