Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.341
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op juli 14, 2026, 18:51:25Maar haakten af toen de eisen aan bod  kwamen
Laat ook maar, je moet en zal je gelijk halen.. Ow ja mijn bron is Mark zelf..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Lore

Citaat van: Inferno-058 op juli 14, 2026, 18:51:25Maar haakten af toen de eisen aan bod  kwamen

Hoe weet jij dat allemaal? Of je bent zijn zaakwaarnemer of je doet allemaal aannames?

Galdiano

Zullen we heel snel een slotje hierop gooien. Mark is per 1 juli geen speler meer van ons.
Ik wens hem al het beste toe bij een andere club.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

2 jaar lang de beste speler in de kkd. En dan deze waardering voor een speler die de club echt wel geld opgeleverd heeft door de jaren heen.

Andy King

Citaat van: Galdiano op juli 14, 2026, 19:10:26Zullen we heel snel een slotje hierop gooien. Mark is per 1 juli geen speler meer van ons.
Ik wens hem al het beste toe bij een andere club.  :y

Kan dus onder oud-spelers.

beertje bob

_O_ jammer, beetje voorgevoel dat mark toch nog bij cambuur gaat bijteken

Beul B

Ik wordt wel zo Mark Diemers moe. De toekomst van ons Cambuur is belangrijker.

Galdiano

Citaat van: Beul B op juli 16, 2026, 18:20:27Ik wordt wel zo Mark Diemers moe. De toekomst van ons Cambuur is belangrijker.

Wie is hier moderator? Hier moet toch allang een slot op? Diemers is geen speler meer. Klaar en door!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

V-man

Het is een soort en met veenbrandje.

Gabster

Citaat van: beertje bob op juli 15, 2026, 15:39:39_O_ jammer, beetje voorgevoel dat mark toch nog bij cambuur gaat bijteken

2 posts gemaakt .... Waar komt dat voorgevoel vandaan?

Had allang een slotje op gemoeten maar men wil weten waar hij beland. Had ook onder oud spelers gekunt maar men heeft zijn voorkeur.

In Henk we trust!

Delfzijl/Cambuur

Topic gesloten. Maak maar iets aan onder oud spelers.
Mensen die nog iets hier wilden posten, srry ik wou wachten met sluiten tot Mark echt naar een andere club ging.....
Maar ik ben er klaar mee.