Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ben ik nu gek dat ik 1 van de beste wedstrijden zie sinds tijden van ons Cambuur

wiekie1969

wiekie1969

Van Mullem, Kieftenbeld, De Jong. Ut is allemaal 10 keer niks. Wissels oek weer een drama.

Bankzitter

Ja vooral die Ramaj is heel slecht vandaag.

wiekie1969

Ik kom nu 49 jaar bij Cambuur maar dit is het slechtste elftal wat ik in die 49 jaar heb gezien. Hopelijk wordt het snel beter de komende maanden.

EdsjeSCC

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 21:52:30
Van Mullem, Kieftenbeld, De Jong. Ut is allemaal 10 keer niks. Wissels oek weer een drama.

Nog even door de zure appel heen en uiteindelijk;
Jansen; Ottesen (Gaschili), Casas, Nieling, een pion (schaapman), Souren, Diemers, De Leeuw; Balk/Alhaft, Afolabi, Pauwels

michello

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 21:55:04
Ik kom nu 49 jaar bij Cambuur maar dit is het slechtste elftal wat ik in die 49 jaar heb gezien. Hopelijk wordt het snel beter de komende maanden.

Hahahaha.  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

HansKazan

Hoogtepunt Diemers. Voor de rest gaat het een groot drama worden dit seizoen en staan we de komende jaren ontzettend voor lul met een enorm stadion waar dan waarschijnlijk nog 4000 man zitten.

michello

Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater

michello

Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 21:41:27
Ben ik nu gek dat ik 1 van de beste wedstrijden zie sinds tijden van ons Cambuur

Hest gelijk Sunderland. Al zijn er anderen die het het slechtste Cambuur ooit vinden.  8P

HansKazan

Citaat van: michello op september 13, 2024, 21:57:41
Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater

Nee joh. Zit niks in. Heeft niks met pech te maken maar met gebrek aan kwaliteit.

wiekie1969

Citaat van: michello op september 13, 2024, 22:00:31
Hest gelijk Sunderland. Al zijn er anderen die het het slechtste Cambuur ooit vinden.  8P

Staan tegen jonkjes van 18/19 jaar te ballen man. Word eens wakker

EdsjeSCC

Citaat van: michello op september 13, 2024, 21:57:41

Affekeurde goal was helaas wel terecht, duwt hem gewoon weg. Wel jammer want die kopt hij fantastisch in.. de kansen die hij met de voeten moest afronden hebben we het maar niet meer over

wiekie1969

Citaat van: HansKazan op september 13, 2024, 22:01:41
Nee joh. Zit niks in. Heeft niks met pech te maken maar met gebrek aan kwaliteit.

Tuurlijk juh.

HansKazan