Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Ik verbaas me erover dat mensen hier nog positief zijn. 19e plek, laat dat ff op jullie inwerken.

De Gast

Ajax toonde genade door met deze spelers te komen. En wij hebben echt een gigantisch scorend probleem. Play offs gaan we never nooit halen. Er is gewoon niks ge?nvesteerd in doelpunten. Nu moet De Leeuw het nog eens gaan doen met z?n 37 jaar. En wat heeft Afolabi gedaan dat het onmogelijk maakt ook maar 5 of 10 minuutjes te spelen dit weekend?? Nou dat belooft wat.. mijn Cambuur hart bloed hevig  ;(

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 23:13:34
Als je nu Diemers ziet voetballen en je ziet mister jetlag in de tweede helft invallen. Aan de hele uitstraling van die vent zie je dat die er geen zin in heeft. Dikke schande die man.
Met alle respect: pure kolder dit volgens mij, hij viel gewoon goed in. Jij hebt een mening, prima. Maar wat mij betreft heb je niet de capaciteit om een mening die je een keer gevormd hebt bij te stellen. Maar goed, dat is mijn mening

wiekie1969

Citaat van: Cambuur Groningen op september 13, 2024, 23:16:56
Met alle respect: pure kolder dit volgens mij, hij viel gewoon goed in. Jij hebt een mening, prima. Maar wat mij betreft heb je niet de capaciteit om een mening die je een keer gevormd hebt bij te stellen. Maar goed, dat is mijn mening

Ik vind het geen speler voor Cambuur. Dikke miskoop tot nu toe.

Harry L.

Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2024, 23:14:52
Ik verbaas me erover dat mensen hier nog positief zijn. 19e plek, laat dat ff op jullie inwerken.

Ik heb hetzelfde, komt nog bij dat we nog weinig hoogvliegers gehad hebben en niet tot nauwelijks scoren

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op september 13, 2024, 23:15:07
Ajax toonde genade door met deze spelers te komen

Keurig inderdaad.

Wel  :R spelers trouwens, maar dat zijn we wel gewend vanuit het Amsterdamsche.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2024, 23:21:33
Keurig inderdaad.

Wel  :R spelers trouwens, maar dat zijn we wel gewend vanuit het Amsterdamsche.

Hoe vaak die nummer 7 op de grond lag was te gek voor woorden. Dan die nummer 11 die balk niet overeind helpt en vervolgens zelf gaat janken.

papier

Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2024, 23:14:52

Zijn zat lui dir zitten te zeuren over data en getallen, wees dan ook zo groot om buiten de stand te kijken. Ja dat is zeer teleurstellend. Maar vandaag zie je echt wel goede dingen en zelfs stevie wonder ziet dat Ajax hier niet terecht drie punten pakt. We creeerden vandaag een aantal aardige kansen. Daarbij zitten we in de situatie dat we afolabi nog moeten zien, dat we Pauwels en Nartey misten en dat Nyling er ook niet was. Het is nog veel te vroeg om die aanknopingspunten los te laten, dat kunnen we in december wel doen als een nieuwe transferperiode voor de deur staat.

R058

Ongelofelijk dat die bal er maar niet in wil. En die tegengoal was weer heel knullig.
Maar tactisch vond ik ook een paar dingen vreemd. Mercera op linksback kon bijna nooit vooruit voetballen, omdat hij t niet met links kan. Geef gewoon die Marsman een paar wedstrijden de kans.
Ook met t drukzetten zijn er weer hele rare dingen. Balk gaat constant door op de centrale verdediger en Ottesen gaat heel vaak niet door op de back. Wat zijn hier de afspraken, want 1 houdt zich er dus niet aan? Ook is Balk dan nooit op tijd terug om mee te verdedigen. Waarom niet gewoon De Jong die doorgaat en dan kun je doorstappen in het centrum?
Verder ook gewoon heel weinig durf. Als er ruimte ligt, vaak toch terug of stil blijven staan. Hoop dat t beter zal gaan als Pauwels, Afolabi en Alhaft fit zijn en kunnen spelen.

michello

Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:26:51
Zijn zat lui dir zitten te zeuren over data en getallen, wees dan ook zo groot om buiten de stand te kijken. Ja dat is zeer teleurstellend. Maar vandaag zie je echt wel goede dingen en zelfs stevie wonder ziet dat Ajax hier niet terecht drie punten pakt. We creeerden vandaag een aantal aardige kansen. Daarbij zitten we in de situatie dat we afolabi nog moeten zien, dat we Pauwels en Nartey misten en dat Nyling er ook niet was. Het is nog veel te vroeg om die aanknopingspunten los te laten, dat kunnen we in december wel doen als een nieuwe transferperiode voor de deur staat.

H?h??  :y   _O_

Tanjajeah

Pauwels          18 > 0
De Leeuw       28 > 3
Souren           36 > 2
Rolke              25 > 0
Kieftenbelt      29 > 3
Afolabi            13 > 1
Alhaft             32>  6
Diemers          32> 3

(aantal wedstrijden +  doelpunten)
Totaal van alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen:  18 goals

Smit > 19
Uldiriks >12
Breij     > 9

Totaal vorig seizoen: 40 goals

Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle 8 gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:23:22
Hoe vaak die nummer 7 op de grond lag was te gek voor woorden. Dan die nummer 11 die balk niet overeind helpt en vervolgens zelf gaat janken.

En die keeper bij bijna elke corner in 2e helft nog even snel een andere bal het veld in rollen bijvoorbeeld.

Over corners gesproken btw: Stuk of 53 ? En bijna allemaal even kans-loos :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

R058

Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:31:44
Pauwels          18 > 0
De Leeuw       28 > 3
Souren           36 > 2
Kieftenbelt      29 > 3
Diemers          32> 3

Smit > 19
Uldiriks >12
Breij     > 9

Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.
Hoeveel goals hadden Smit, Uldrikis en Breij het seizoen daarvoor dan?
Net alsof spelers niet beter kunnen worden of altijd net zo goed zijn als hun vorige seizoen.
Daarnaast kunnen wij bijna geen spelers halen die bewezen doelpuntenmakers zijn, want die zijn te duur. Behalve Van der Water dan, en we hebben gezien hoe dat afliep.

michello

Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:31:44
Pauwels          18 > 0
De Leeuw       28 > 3
Souren           36 > 2
Kieftenbelt      29 > 3
Diemers          32> 3

Smit > 19
Uldiriks >12
Breij     > 9

Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle 8 gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.

Smit Uldrikis en Breij hadden ook heel veel gescoord ( :zucht) het seizoen ervoor. Het zegt mij niet zoveel deze cijfers. Bovendien ga je nu al conclusies trekken van spelers die nog niet eens minuten gemaakt hebben in ons shirt + dat we pas 5 wedstrijden onderweg zijn.

Bankzitter

Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:26:51
Zijn zat lui dir zitten te zeuren over data en getallen, wees dan ook zo groot om buiten de stand te kijken.

Mooi gezegd!

We misten ook nog eens een stuk of 6 spelers waardoor de bank te licht was.
Gewoon klote dat we niet scoren terwijl we ook niet heel veel weggeven. 3x met 1-0 verloren.