Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 3 leden
mathijs901, Bankzitter, justremco

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Diemers overigens fantastisch. Wat een topper. Enigste met inzicht, rust aan de bal en goede passing. Steekt er met kop en schouders bovenuit. De rest zal zich hier aan op moeten trekken. Zo niet, dan blieve we voorlopig in het rechterrijtje.

sunderland

Je zag wel in die korte tijd dat Alhaft een beste voetballer is. Gewoon simpele dingen doet en goed aan de bal is met overzicht.

anderszchristian

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 09:16:51
Ik denk dat ze in Mercera een potentiele basisspeler zien maar dat ze niet zo goed weten waar die dan zou moeten spelen.
Hij heeft overal al gespeeld, alle linies, links , rechts , centraal. Ze hebben hem alleen nog geen handschoenen aangetrokken.

Geef die jongen duidelijkheid en laat hem zich op 1 of 2 posities richten. Als we tekort komen op linksback en linkscentraal, dan tot de winterstop daar inzetten.
Ik krijg een flashback naar ene Krastev, was volgens Henk ook een van de beste spelers maar kon hem maar niet inpassen in het elftal. Nu basisspeler bij een eredivisionist

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 10:45:37
Diemers overigens fantastisch. Wat een topper. Enigste met inzicht, rust aan de bal en goede passing. Steekt er met kop en schouders bovenuit. De rest zal zich hier aan op moeten trekken. Zo niet, dan blieve we voorlopig in het rechterrijtje.
daar staan we voorlopig wel tot de winterstop. Wil nu vooral vooruitgang zien in ons spel. Bij vlagen was dit gisteren al zo. Het is vanaf januari al niet best. Alles hangt ook samen met scoren zo simpel is het. Komen wij voor dan moeten hun en is het heel anders en dat hebben we tijden niet gehad

sunderland

Het lijkt ook wel dat Mercera ons meest fitte speler is.

anderszchristian

Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 11:02:55
Vond ik ook bij vlagen prima spelen gisteren. Lijkt me toch ook een eye opener voor Poll en Marsman, dat een rechtsbenige middenvelder op jou positie staat

anderszchristian

Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 10:55:03
Je zag wel in die korte tijd dat Alhaft een beste voetballer is. Gewoon simpele dingen doet en goed aan de bal is met overzicht.
Absoluut, was nog wat druistig maar heeft een versnelling en een actie in huis en lijkt iemand die de achterlijn haalt voor een voorzet. Dat laatste is al een hele verbetering tov Van der Water

Specuveter

Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 11:02:55
Stond op de training ook al vaak op rechtsback.
Zet hem daar Maandag maar neer....

De Gast

Dan heb je een hele voorbereiding om de linksbacks in te vullen en dan is de conclusie na 4 wedstrijden: beide niet goed genoeg  :|

sunderland

Citaat van: De Gast op september 14, 2024, 12:32:23
Dan heb je een hele voorbereiding om de linksbacks in te vullen en dan is de conclusie na 4 wedstrijden: beide niet goed genoeg  :|
ja en? Je hebt gelijk maar negatief denken?..

Bankzitter

Je had een linksback kunnen halen.

Dan was er nu gepost, je hebt de hele voorbereiding om een buitenspeler te halen en dan haal je niemand.
Er moest gekozen worden.

Daarbij, Mercera deed het goed, dus probleem intern opgelost.

AL

Mercera was veruit onze beste verdediger.
Zelfs centraal deed hij het uitstekend.
Ben zelf niet zo kapot van onze Spanjaard en Ottensen tja die is heel sloom in alles.
Maar grootste probleem lag gisteren natuurlijk op beide vleugels voorin.
Alhaft en Pauwels weten nu al dat ze de rest van het seizoen geen concurrenten hebben.

wiekie1969

Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 11:25:38
Vond ik ook bij vlagen prima spelen gisteren. Lijkt me toch ook een eye opener voor Poll en Marsman, dat een rechtsbenige middenvelder op jou positie staat

Dit moet een eye opener voor de technisch directeur zijn. Maar die zegt in de podcast dat Poll de eerste linksback is.

Bankzitter

Voor een jongen van net 20 speelt Casas wel prima. Maar hij maakt het elftal niet beter en dat mag je eigenlijk ook niet verwachten op die leeftijd.
Ik denk dat 'ie ook uit de basis gaat zodra Nieling weer mag spelen.

denistel

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 13:37:12
Voor een jongen van net 20 speelt Casas wel prima. Maar hij maakt het elftal niet beter en dat mag je eigenlijk ook niet verwachten op die leeftijd.
Ik denk dat 'ie ook uit de basis gaat zodra Nieling weer mag spelen.

nou v mullem ken er beter uit dan wat een verkeerde ballen gaf die man gister
en vooral de lange ballen en niemand deed er wat aan das net zo erg.