Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 07:45:30
Laten we eerst eens beginnen om met een vaste 11 te gaan ballen. Er wordt veel te veel gewisseld. Elke wedstrijd weer. Gisteravond stond Mercera op de linksback. En waren Poll en Marsman wissel. Wat is daar de reden van.
Daarmee laat de TS zijn ongenoegen al blijken dat ze niet tevreden zijn over Poll en Marsman op de linksbackpositie, dat staat haaks op hetgeen Lambooij verkondigd in de podcast

Vlampiep

We hebben verloren van een team waarvan sommige meer waarde vertegenwoordigen dan onze hele begroting.
Op zich speelt Cambuur aantrekkelijk aanvallend voetbal en voegt Fedde de Jong wag mij betreft niets toe, daar mag je meer van verwachten. De invallers kunnen gewoon niet betere  hebben gedaan wat binnen hun vermogen mogelijk is.  Met wat geluk hadden we deze pot ook kunnen winnen.

Bankzitter

Ik denk dat ze in Mercera een potentiele basisspeler zien maar dat ze niet zo goed weten waar die dan zou moeten spelen.
Hij heeft overal al gespeeld, alle linies, links , rechts , centraal. Ze hebben hem alleen nog geen handschoenen aangetrokken.

Geef die jongen duidelijkheid en laat hem zich op 1 of 2 posities richten. Als we tekort komen op linksback en linkscentraal, dan tot de winterstop daar inzetten.

Harry L.

Het is weer veel als en hoop wat ik lees, maar feitelijk weten we alleen dat we 12 verliespunten hebben na 5 wedstrijden, wekelijks met een andere opstelling spelen, niet scoren en dat we de sterkere ploegen nog niet gehad hebben. Ik ben benieuwd wat die nieuwe spits kan, dat wordt heel belangrijk. Als het geen afmaker is hebben we een groot probleem. Die rest die nog terug komen of er niet bij waren maken het verschil niet (Pauwels, Cashilli) is vergelijkbaar met het materiaal dat er nu staat. Nieling voegt denk ik wel iets toe.

sunderland

Citaat van: michello op september 13, 2024, 21:57:41
Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater
|:)

sunderland

Het voetbal zag er weer veel beter uit. Vooral ook door Diemers. Van Mullem slecht met zijn ballen naar niemandsland. Wiebe was ook slecht. Rolke viel uitstekend in. We hadden absoluut verdiend om te winnen, hun gingen naar die goal beter spelen wat logisch is

Harry L.

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2024, 09:13:58
We hebben verloren van een team waarvan sommige meer waarde vertegenwoordigen dan onze hele begroting.
Op zich speelt Cambuur aantrekkelijk aanvallend voetbal en voegt Fedde de Jong wag mij betreft niets toe, daar mag je meer van verwachten. De invallers kunnen gewoon niet betere  hebben gedaan wat binnen hun vermogen mogelijk is.  Met wat geluk hadden we deze pot ook kunnen winnen.

Eerste helft was saai/matig en hebben we nagenoeg niks gecre?erd, tweede helft opportunistisch gespeeld doordat we achter kwamen en was het redelijk. De mindere goden zullen veel vaker binnen de lijnen komen door blessures en schorsingen. Dit is wat het is en lijkt me niet voldoende voor play off plek.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 09:16:51
Ik denk dat ze in Mercera een potentiele basisspeler zien maar dat ze niet zo goed weten waar die dan zou moeten spelen.
Hij heeft overal al gespeeld, alle linies, links , rechts , centraal. Ze hebben hem alleen nog geen handschoenen aangetrokken.

Geef die jongen duidelijkheid en laat hem zich op 1 of 2 posities richten. Als we tekort komen op linksback en linkscentraal, dan tot de winterstop daar inzetten.
mercera speelde een prima eerste helft op de back ondanks dat hij rechtsbenig is.

Bankzitter

Complete voetballer, met als Nartey. Zou mooi zijn als die 2 de die zwakke plekken gaan invullen (Poll /  Fedde de Jong).

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 10:06:51
Complete voetballer, met als Nartey. Zou mooi zijn als die 2 de die zwakke plekken gaan invullen (Poll /  Fedde de Jong).
fedde speelde beste eerste 30 minuten. Door Diemers gaat ook hij beter spelen. Hij heeft niet de power om door te lopen en af te maken. Verwacht dat de Duitser dat wel kan

wiekie1969

Citaat van: Harry L. op september 14, 2024, 09:20:07
Het is weer veel als en hoop wat ik lees, maar feitelijk weten we alleen dat we 12 verliespunten hebben na 5 wedstrijden, wekelijks met een andere opstelling spelen, niet scoren en dat we de sterkere ploegen nog niet gehad hebben. Ik ben benieuwd wat die nieuwe spits kan, dat wordt heel belangrijk. Als het geen afmaker is hebben we een groot probleem. Die rest die nog terug komen of er niet bij waren maken het verschil niet (Pauwels, Cashilli) is vergelijkbaar met het materiaal dat er nu staat. Nieling voegt denk ik wel iets toe.
.
De ommekeer is nabij. Maar dat ken oek in 2027 wezen.

wiekie1969

In alle linies komen we gruwelijk kwaliteit tekort. Vleugels met een actie hebben we niet. Er staat een 37 jarige in de spits waar de sleet duidelijk op zit. Zo'n jongen moet je het laatste kwartier in laten vallen. Een linksback hebben we niet. Centraal achterin doen ze maar wat. Van Mullem levert elke wedstrijd 89 ballen in. Casas is nog te bleu. Kieftenbeld is totaal overbodig. Staat alleen maar naar een ander te wijzen. En na afloop stappen ze met een grote koptelefoon op de hasses snel de bus weer in. Ut is om te janken zo triest dit elftal. Wanneer wudde we hier nou eens wakker gvd. We staan 19e met 1 goal voor.

Bankzitter

Eens dat we moeten afwachten of de spelers de we missen ons beter gaan maken.
Maar heb daar bij Nartey , Alhaft en Nieling zeker vertrouwen in en dan zijn er nog een aantal die ook die potentie wel hebben (Afolabi, Pauwels, Souren, R?lke).

Inferno-058

Klopt

EdsjeSCC

Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 10:32:43
In alle linies komen we gruwelijk kwaliteit tekort. Vleugels met een actie hebben we niet. Er staat een 37 jarige in de spits waar de sleet duidelijk op zit. Zo'n jongen moet je het laatste kwartier in laten vallen. Een linksback hebben we niet. Centraal achterin doen ze maar wat. Van Mullem levert elke wedstrijd 89 ballen in. Casas is nog te bleu. Kieftenbeld is totaal overbodig. Staat alleen maar naar een ander te wijzen. En na afloop stappen ze met een grote koptelefoon op de hasses snel de bus weer in. Ut is om te janken zo triest dit elftal. Wanneer wudde we hier nou eens wakker gvd. We staan 19e met 1 goal voor.

Mooi dat bijna iedereen die je noemt straks toch niet speult.
Alleen linksback blijft een zorgenkindje.