Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Bankzitter op september 16, 2024, 15:14:16
Ik moet ook denken aan Romario. Als die ? s nachts had gescoort, dan scoorde die in het veld ook. Maar hoe ga je dat meten in je data ?  :_schater

Daarvoor dien je het aantal zaadlozingen mee te nemen in de analyse.

DayDreamer

Citaat van: Specuveter op september 16, 2024, 14:19:44
Het is tegenwoordig wat
3 extra man bij de training
Allemaal computertje om de buik.
Alles bekijken en opslaan
Drone gaat de lucht in om beelden te maken.
Overbodig?
Of juist heel professioneel?

Precies, alles in de gaten houden, overal mannetjes voor, maar spelers liggen er vaker en langer uit dan voorheen lijkt het wel.

papier

Citaat van: Specuveter op september 16, 2024, 14:19:44
Het is tegenwoordig wat
3 extra man bij de training
Allemaal computertje om de buik.
Alles bekijken en opslaan
Drone gaat de lucht in om beelden te maken.
Overbodig?
Of juist heel professioneel?

Het is pas professioneel als je het functioneel gebruikt. Anders is het hobbyen. Beetje niveau middelbare school en dan prezi gebruiken voor een presentatie wetende dat het werkelijk waar niets toevoegd aan je verhaal maar het zag er wel 'cool' uit.

wiekie1969

Wat een invalbeurt. Linksbenig, sterk, inzicht en een goed schot. Publieksheld. Bedankt vriend.  |:) _O_ _O_ _O_

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:11:55
Wat een invalbeurt. Linksbenig, sterk, inzicht en een goed schot. Publieksheld. Bedankt vriend.  |:) _O_ _O_ _O_
sorry wiekie ben ik niet met je eens ik vond hem heel matig.

wiekie1969

Dat mag jij vinden. Daar is dit forum voor.

Trainert!

Er gebeurd wat. Te triest voor woorden om niet met hem te beginnen. Wiebe en renjerotbalk mogen zijn veters nog niet eens strikken

Huizen

Vooraf is bepaald: maximaal 15 minuten! Dus echt geen 20,25 of 30 minuten!  :zweep

denistel

Citaat van: Trainert! op september 17, 2024, 00:11:03
Er gebeurd wat. Te triest voor woorden om niet met hem te beginnen. Wiebe en renjerotbalk mogen zijn veters nog niet eens strikken

kon 15 min spelen dus dan moest je al snel wisselen

denistel

overdrijvenis oek een vak . eerst maar eens helemaal fit worden zou ik zeggen

CaseP

Niet te hard van stapel lopen. Hij liep een paar keer door op de keeper en een schotje van de 16. Maar in het land van blinden is ??noog koning natuurlijk  |:)

beam

Citaat van: Bussum op september 17, 2024, 08:10:22
Vooraf is bepaald: maximaal 15 minuten! Dus echt geen 20,25 of 30 minuten!  :zweep
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Die gast traint alles gelijk mee en kan dan maar een kwartier voetballen. Als ik morgen moet voetballen lukt mij dat ook wel een kwartier en daar hoef ik niet voor te trainen. Deze gast heeft toch de hele voorbereiding meegedaan in Belgi?.

Lore

Wat heeft hij dan gedaan gisteren? Het was te kort om zich te onderscheiden, maar het was niet goed en niet slecht toch?

janou

Citaat van: anderszchristian op september 16, 2024, 14:44:55
Laten we eens beginnen door een doelpunt meer te maken dan onze tegenstander. Ik heb hier allemaal niet zo veel mee. Als Afolabi op training 5 km minder loopt dan de Leeuw maar er vanavond wel 3 inschiet, wat heb je dan aan die data? Roy Makaay stond er ook om bekend dat hij op training liever lui dan moe was maar was wel ieder jaar topscorer van zijn elftal.

Klopt. Lastige is dat je niet kan zeggen dat Makaay dat in deze tijd ook had gedaan zonder veel te lopen. Algehele niveau qua fitheid spelers is nu denk ik een stuk hoger door de hogere mate van kennis tegenwoordig. Tegenwoordig zie je bijna geen topspelers meer die lui zijn. Tijden veranderen. Lastige is dat je het idee zou hebben dat hij toch al meer minuten zou moeten kunnen maken. Maar de fysieke trainers zijn er voor opgeleid dus wie ben ik om te denken dat ik het beter weet.

Overigens vond ik het wel mooi dat ie het publiek opjutte. Lijkt op het eerste gezicht wel doelgericht en balvast, maar het was te kort om daar echt over te oordelen.

wiekie1969

Van alle wisselspelers was hij het fanatiekst bij de warming-up, ook voor de wedstrijd. Bovendien heeft de man uitstraling. Wou dat we daar nog 3/4 van hadden. Gaat om passie. Dat heeft deze knaap. Ken de rest van die doodbidders nog een hoop van leren.