Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2024, 12:57:28
Ik hoop dat ik er volledig naast zit, maar mij bekruipt het gevoel dat deze jongen dit seizoen weinig wedstrijden volledig zal kunnen spelen  en meer revalideert dan speelt. In het antrekken van spelers zijn we niet gelukkig geweest en getuigt ook wel van weinig professionaliteit. Investeer dan in een goede spits uit het amateur voetbal.

Spelen vaak niet voor niets in het amateurvoetbal. Uiteraard kan het goed uitpakken, daar zien we de voorbeelden van. Maar er zijn er nog veel meer die het niet redden. Daar hoor je dan niets meer van.

Zou je wel kunnen halen als 2e of 3e spits, dan is de gok wat veiliger.

Bankzitter

Ik ben benieuwd wat hier de reacties waren geweest als Lambooij met een miljoen van Smit in de zak een amateurspits had aangetrokken als eerste spits.

denistel

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 13:09:53
Ik ben benieuwd wat hier de reacties waren geweest als Lambooij met een miljoen van Smit in de zak een amateurspits had aangetrokken als eerste spits.

hangt er vanaf wat die spits dan presteerde kan bijna niet minder dan op dit moment toch

Specuveter

Gelukkig is er een potje voor versterking in de winterstop heeft Lambooy al aangegeven
Als onze vriend dan nog steeds kwakkelt lijkt me dar topprioriteit nummer ??n!!

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 16, 2024, 13:56:36
Gelukkig is er een potje voor versterking in de winterstop heeft Lambooy al aangegeven
Als onze vriend dan nog steeds kwakkelt lijkt me dar topprioriteit nummer ??n!!
op dit moment hebben we de Leeuw die hooguit 60 minuten mee kan de in de spits.
En onze nieuwe aanwinst heeft nog wel een maand nodig om volledige wedstrijd kan spelen van 90 minuten.
Ik had gehoopt dat we nog een spits konden halen??maar helaas.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 16, 2024, 14:48:55
op dit moment hebben we de Leeuw die hooguit 60 minuten mee kan de in de spits.
En onze nieuwe aanwinst heeft nog wel een maand nodig om volledige wedstrijd kan spelen van 90 minuten.
Ik had gehoopt dat we nog een spits konden halen??maar helaas.

kan altijd nog als ie transfervrij is maar cambuur zegt dat er niemand beschikbaar is

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 15:47:29
kan altijd nog als ie transfervrij is maar cambuur zegt dat er niemand beschikbaar is
die transfervrij zijn moeten ook eerst weer 6 weken trainen om beschikbaar te zijn. Zijn niet voor niks transfervrij dus heb je helemaal niks aan. En de rest mag pas in de winterstop meedoen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 16, 2024, 16:18:43
die transfervrij zijn moeten ook eerst weer 6 weken trainen om beschikbaar te zijn. Zijn niet voor niks transfervrij dus heb je helemaal niks aan. En de rest mag pas in de winterstop meedoen
misschien een idee Sunderland om nu een spits te halen dat hij dan wedstrijd fit is in januari na de winterstop .

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op oktober 16, 2024, 18:40:29
misschien een idee Sunderland om nu een spits te halen dat hij dan wedstrijd fit is in januari na de winterstop .
Gewoon geduld hebben, komende maand lopen competities op hun einde en komen er wel spitsen vrij...

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 18:48:13
Gewoon geduld hebben, komende maand lopen competities op hun einde en komen er wel spitsen vrij...
welke competities lopen er dan af??

Stiens

Scandinavische competities

Noordcambuur

Lekker warmgelopen vandaag ?. :y

PePe

Veel bewegen, daar krijgt ie sterke achillespezen van.

De Gast

Had hij zelf niet even kunnen melden dat zn fysieke toestand ??n en al ellende was?

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op oktober 18, 2024, 23:22:34
Lekker warmgelopen vandaag ?. :y

en nog een sprintje naar het toilet. Beweging weer gehad