Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

papier

Ja prima. Doe maar gewoon even goed klaarstomen en fatsoenlijk erin komen ipv
Dat halve werk

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op oktober 18, 2024, 23:38:05

en nog een sprintje naar het toilet. Beweging weer gehad
ik hoorde net bij het sprintje naar het toilet een blessure heeft opgelopen  :y

Bens

Ik begrijp niet dat je een nieuwe spits haalt ter vervanging van een spits die verkocht is. Die geblesseerd is en nauwelijks kan spelen. Je bent nu half oktober en nog steeds niet fit om een hele wedstrijd te spelen. Dit hadden ze nooit moeten doen.

Vlampiep

Citaat van: Bens op oktober 19, 2024, 12:57:54
Ik begrijp niet dat je een nieuwe spits haalt ter vervanging van een spits die verkocht is. Die geblesseerd is en nauwelijks kan spelen. Je bent nu half oktober en nog steeds niet fit om een hele wedstrijd te spelen. Dit hadden ze nooit moeten doen.
Hoe is het mogelijk dat bij de medische keuring zijn pezen en spieren niet de nodige aandacht hebben gehad,
Voetballers met zijn lichaamsbouw moeten het voornamelijk juist van hun kracht en fysieke inspanning hebben.

Bens

Henk de Jong zegt tegen omroep Friesland over Jonathan Afolabi het volgende: hij zou morgen een halfuurtje kunnen spelen. Jonathan is de piek op de kerstboom. Hij schiet er veel in en is een goed aanspeelpunt. Ik zeg dan: als je geen kerstboom hebt dan heb je ook niks aan de piek. Hij is geblesseerd gekomen en heeft nog niet veel gevoetbald bij ons. Het zal mij benieuwen wanneer hij 90  minuten kan spelen.

Specuveter

Citaat van: Bens op oktober 20, 2024, 16:57:49
Henk de Jong zegt tegen omroep Friesland over Jonathan Afolabi het volgende: hij zou morgen een halfuurtje kunnen spelen. Jonathan is de piek op de kerstboom. Hij schiet er veel in en is een goed aanspeelpunt. Ik zeg dan: als je geen kerstboom hebt dan heb je ook niks aan de piek. Hij is geblesseerd gekomen en heeft nog niet veel gevoetbald bij ons. Het zal mij benieuwen wanneer hij 90  minuten kan spelen.
Kerstboom heb je pas met de kerst
Zal dus nog wel even duren voordat hij gaat spelen  :_schater

Inferno-058

Citaat van: Bens op oktober 20, 2024, 16:57:49
Een kerstboom? Alsof we met Afolabi een goed elftal hebben...

papier

Kennelijk spelen we altijd zonder spits dus hebben we toch al geen plek voor hem.

janou

Citaat van: Inferno-058 op oktober 20, 2024, 17:07:43
Een kerstboom? Alsof we met Afolabi een goed elftal hebben...

Zeker geen wonderploeg. Maar met een balvaste spits kunnen wij denk ik wel een stuk beter gaan voetballen. Balk wint voorin uiteraard geen enkel kopduel dus moet wel in de diepte aangespeeld worden. Als tegenstander ons onder druk zet is het top als er iemand voorin de bal vasthoudt zodat je kan aansluiten. Kan zomaar het verschil zijn dat je wedstrijden tegen Volendam zelf wint ipv verliest.

PePe

Zou Cambuur ook iets tegen Afolabi of Kortrijk kunnen ondernemen, betreffende zijn fitheid?
Cambuur is toch eigenlijk bedonderd? Of was dit bekend?
Afscheid van nemen als hij voor de winterstop nog niet fit is?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op oktober 21, 2024, 12:02:56
Zou Cambuur ook iets tegen Afolabi of Kortrijk kunnen ondernemen, betreffende zijn fitheid?
ik ben wel een gedeelte met jouw eens vanavond kan hij een halfuur meedoen misschien a.s. Vrijdag weer wat langer hoop ik en daarna misschien een helft.

papier

Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 13:49:48
ik ben wel een gedeelte met jouw eens vanavond kan hij een halfuur meedoen misschien a.s. Vrijdag weer wat langer hoop ik en daarna misschien een helft.

Dat was het verhaal eerder toch ook?

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 13:49:48

afgelopen vrijdag kon hij 15 minuten meedoen?
nu 3 dagen verder 30 minuten?
Dan zou hij bij de volgende wedstrijd minimaal een helft mee kunnen doen.

Stiens

Citaat van: PePe op oktober 21, 2024, 12:02:56

Het was al bekend dat hij niet helemaal fit was. Ook bij Kortrijk weinig gespeeld het laatste half jaar.

Lowieke

Citaat van: Stiens op oktober 21, 2024, 15:37:06
Het was al bekend dat hij niet helemaal fit was. Ook bij Kortrijk weinig gespeeld het laatste half jaar.
Die trend zet hij hier moeiteloos door.