Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2024, 13:49:48
ik ben wel een gedeelte met jouw eens vanavond kan hij een halfuur meedoen misschien a.s. Vrijdag weer wat langer hoop ik en daarna misschien een helft.

a.s. zaterdag bedoel je

wiekie1969

Oooooh Afolabi, maak die winnende goal voor mij

PePe

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:27:41

Wordt wel tijd ja.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:27:41
As hij de bal goead raakt su as hij dur uutsiet, rost ie um dwas deur ut net heen. Het ie waskienluk wel sien 1e gele kaart te pakken fanweg gefaarluk spel.

Holwerd voor Cambuur

Liever dat hij de 5-0 maakt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Wat is die vent goed. Nou nog fit wudde. Kom aan. Kom aan.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:52:30
Wat is die vent goed. Nou nog fit wudde. Kom aan. Kom aan.

Echte spits! Je ziet dus meteen wat je mist als je zonder echte spits speelt. Dit gedoe met Balk kan echt niet.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

anderszchristian

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2024, 23:09:42
Echte spits! Je ziet dus meteen wat je mist als je zonder echte spits speelt. Dit gedoe met Balk kan echt niet.
Absoluut. Je ziet gelijk wat het met de veldbezetting doet als je voorin een aanspeelpunt hebt. Middenvelders en vleugelspelers hebben tijd om bij te sluiten waardoor je de druk op de helft van de tegenstander houdt. Hopelijk snel 100% fit zodat Balk weer naar de zijkant kan.

Bernardo

Citaat van: anderszchristian op oktober 21, 2024, 23:16:33
Absoluut. Je ziet gelijk wat het met de veldbezetting doet als je voorin een aanspeelpunt hebt. Middenvelders en vleugelspelers hebben tijd om bij te sluiten waardoor je de druk op de helft van de tegenstander houdt. Hopelijk snel 100% fit zodat Balk weer naar de zijkant kan.

Eerder op de bank.

anderszchristian

Citaat van: Bernardo op oktober 21, 2024, 23:25:49
Eerder op de bank.
Verwacht dat het stuivertje wisselen gaat worden met Alhaft, zijn twee totaal verschillende spelers; 1 met diepgang en de ander wil alles in de voeten hebben. Zal van de tegenstander afhangen wie gaat spelen.

Bankzitter

Zo hoort het ook. Je moet keuzes hebben op de vleugels.

Indruk tot nu toe is goed aanspeelpunt en afmaker, geeft de bal slim mee. Ook goed hoe op het laatst koos om tijd te winnen door de bal af te schermen.

Maar ook wel statisch. Diepsturen of afjagen kan die niet belopen lijkt het. Maar wat een beer verder.

Afolabi is absoluut een nuttige speler, kan zelfs wel een cult figuur worden. Er zal nog wel een spits bij moeten ook met een fitte Afolabi.

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 07:08:26

Indruk tot nu toe is goed aanspeelpunt en afmaker, geeft de bal slim mee. Ook goed hoe op het laatst koos om tijd te winnen door de bal af te schermen.

Maar ook wel statisch. Diepsturen of afjagen kan die niet belopen lijkt het. Maar wat een beer verder.

Afolabi is absoluut een nuttige speler, kan zelfs wel een cult figuur worden. Er zal nog wel een spits bij moeten ook met een fitte Afolabi.

Kan ik me wel in vinden ja. We hebben een selectie waarin we echt wel specifieke kwaliteiten hebben zitten, het is ook zaak die te benutten en de spelers niet af te rekenen op wat ze niet kunnen. Dan kan het nog wel wat worden mits we overal wat fitte spelers hebben :P

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 22, 2024, 07:08:26

beoordeel hem over 5 weken nog maar eens als hij echt fit is. Spelritme ontbreekt totaal. Als hij helemaal fit is kan hij wel afjagen en momenten kiezen en zijn body beter gebruiken. Dan is het een lukaku 2 .

SCC

Ik hoop ?cht op mijn ongelijk, maar in tegenstelling tot de meesten zie ik het echt totaal niet zitten in Afolabi.
Daarmee bedoel ik, om me juist uit te drukken, dat ik niet verwacht dat hij d? man bij ons gaat worden. Ja, ik zie een aanspeelpunt die de ballen goed kan klaarleggen.
Maar ik zie ook dat hij niet continu strijd levert (drukzetten niet voluit en constant, dat is het ontbreken van conditie), bepaalde diepteacties niet maakt en terug wandelt ipv gas geeft. Dat heeft allemaal te maken met het fysieke aspect, dus ik hoop eerlijk waar dat dat opgetraind wordt en hij dan wel speelt. Maar ik heb hier een slecht gevoel bij en vrees dat we hem niet 5-6 wedstrijden op rij de 90 minuten zullen zien spelen.

Neemt niet weg dat ik erop hoop dat het w?l mogelijk is en hij ook een aanspeelpunt ?n afjager wordt. Want dat is nu wel wat er echt aan ontbreekt in ons spel. Moet je je voorstellen dat Pauwels op snelheid zijn man opzoekt, dan afschuift naar Afolabi voor de kaats en naar binnen snijdt. Dan hebben we een geweldig wapen, want op rechts kan Alhaft hetzelfde doen.
En dan is de defensie kapot en kun je de laatste 30 minuten Balk nog inbrengen met loopacties in de diepte.