Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

papier

Totaal niet gaat me wat ver. Maar de verlosser is het denk ik ook niet nee. Denk dat we door de teleurstellingen soms iets teveel verwachten van sommige spelers. Afolabi obv wat verhalen. Eerder Wiebe obv een doelpunt bij z'n debuut.

Neemt niet weg dat het denk ik wel een balvaste spits is in de punt en alleen daarmee kan hij al waardevol zijn voor ons.

Noordcambuur

Citaat van: SCC op oktober 23, 2024, 10:05:52
Ik hoop ?cht op mijn ongelijk, maar in tegenstelling tot de meesten zie ik het echt totaal niet zitten in Afolabi.
Daarmee bedoel ik, om me juist uit te drukken, dat ik niet verwacht dat hij d? man bij ons gaat worden. Ja, ik zie een aanspeelpunt die de ballen goed kan klaarleggen.
Maar ik zie ook dat hij niet continu strijd levert (drukzetten niet voluit en constant, dat is het ontbreken van conditie), bepaalde diepteacties niet maakt en terug wandelt ipv gas geeft. Dat heeft allemaal te maken met het fysieke aspect, dus ik hoop eerlijk waar dat dat opgetraind wordt en hij dan wel speelt. Maar ik heb hier een slecht gevoel bij en vrees dat we hem niet 5-6 wedstrijden op rij de 90 minuten zullen zien spelen.

Neemt niet weg dat ik erop hoop dat het w?l mogelijk is en hij ook een aanspeelpunt ?n afjager wordt. Want dat is nu wel wat er echt aan ontbreekt in ons spel. Moet je je voorstellen dat Pauwels op snelheid zijn man opzoekt, dan afschuift naar Afolabi voor de kaats en naar binnen snijdt. Dan hebben we een geweldig wapen, want op rechts kan Alhaft hetzelfde doen.
En dan is de defensie kapot en kun je de laatste 30 minuten Balk nog inbrengen met loopacties in de diepte.
wat Balk teveel heeft ,heeft Afolabi te weinig veel te weinig.

Bankzitter

Daarom nog een spits erbij, dan is er iets te kiezen.
Risico met De Leeuw en Afolabi is te groot.

Tanjajeah

Hoe zouden de kwetsbare achillespezen van Afolabi zich houden op kunstgras? (zaterdag Excelsior)

YellowBlue

Citaat van: Tanjajeah op oktober 24, 2024, 20:59:29
Hoe zouden de kwetsbare achillespezen van Afolabi zich houden op kunstgras? (zaterdag Excelsior)
gewoon niet inzetten. Diemers, Kieftenbelt of Souren, Narty middenveld en De Leeuw in de spits

sunderland

Citaat van: YellowBlue op oktober 25, 2024, 09:38:33
gewoon niet inzetten. Diemers, Kieftenbelt of Souren, Narty middenveld en De Leeuw in de spits
gewoon inzetten het laatste half uur als het dan nog ergens omgaat. Anders niet doen.

Oud Cambuur

Liep vanmiddag in het MCL rond mosterd na de maaltijd

Tanjajeah

Het interview van Henk op Cambuur.nl stemt niet positief. Afolabi kan voorlopig z?ker niet langer dan een half uur spelen. 'We gaan hem de komende 2 maanden proberen fit te krijgen. Lukt dat niet, dan moeten we in verder kijken". Met andere woorden; wordt ie niet fit dan gaan ze in de winterstop op zoek naar een nieuwe spits.

Als een positivo als Henk dat zegt dan kun je er gerust vanuit gaan dat hij er een hard hoofd in heeft dat Afolabi v??r de winterstop nog volledig fit raakt, laat staan 90 minuten speelt. En dan blijkt hij dus een behoorlijke miskoop. Hoe slecht moeten die achillespezen wel niet zijn?

Dat de fitheid van Afolabi zo slecht was en Cambuur dat blijkbaar niet goed heeft gecheckt, dat is natuurlijk wel amateurisme ten top.

Noordcambuur

Voor de kutel te duur?. :y

denistel

ik zei het laatst al toen ik em zag trainen zit geen gang in.
snap niet hoe ze zo,n speler binnen hebben gehaald hoor

diekhuzen

Zo snel mogelijk afscheid van nemen, verlies nemen en verder kijken.
Het is ongelooflijk dat Cambuur het presteert, vooral na het inleveren van doelpunten, met Afolabi te komen aanzetten.

Vlampiep

Ontzettend kortzichtig dat de clubn niet met alles heeft getracht Uldrikus te behouden.

Specuveter

Citaat van: Vlampiep op oktober 25, 2024, 18:31:59
Ontzettend kortzichtig dat de clubn niet met alles heeft getracht Uldrikus te behouden.
Dat ze afscheid hebben genomen van Uldrikis snap ok nog wel
Maar de kans was al weken erg aanwezig dat ook Smit wegging.
En dan kom je op het laatste moment met een geblesseerde spits aanzetten.
We worden niet voor niets een revalidatie club genoemd
Daar moeten we maar een keer vanaf!

Galdiano

Citaat van: denistel op oktober 25, 2024, 18:05:55
ik zei het laatst al toen ik em zag trainen zit geen gang in.
snap niet hoe ze zo,n speler binnen hebben gehaald hoor

De eerste keer toen hij warm liep kreeg hij bij het rekken niet eens de handen op de knie?n. Het zag er niet uit. Hoe kan zo'n iemand door de keuring komen?
Ik begrijp dat ze hem niet op het veld aan het werk zien tijdens een keuring.

Maar op een loopband en fiets zie je toch al snel dat iemand geen inhoud heeft. Daarnaast nog wat rek en strek oefeningen uit laten voeren, dan had je allang geweten dat hij zo stijf als een hark is.
Logisch dat je dan spierblessures oploopt.

Kortrijk lacht zich helemaal rot.  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2024, 18:36:32
Dat ze afscheid hebben genomen van Uldrikis snap ok nog wel
Maar de kans was al weken erg aanwezig dat ook Smit wegging.
En dan kom je op het laatste moment met een geblesseerde spits aanzetten.
We worden niet voor niets een revalidatie club genoemd
Daar moeten we maar een keer vanaf!

de mensen die de 'revaliderende' spelers aantrekt moeten ze direct ontslaan. Een misser kan altijd, maar dit is structureeel.