Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bussum op januari 08, 2025, 20:00:46
Martijn Gootjes

Wie herinnert het spandoek nog?  :devil

Huizen groet Cambuur?  :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: janou op januari 08, 2025, 19:52:49
Kevin Schindler
Mbende

Schindler prachtig schot uit bij Jong PSV
Mbende (de reus van Leeuwarden) belangrijk doelpunt tegen Vitesse uit

Altijd de hoogtepunten onthouden  :proost

Een vriend van mij (Vitesse) zette elke wedstrijd geld in op Schindler, toen ie eindelijk scoorde was ie net gestopt.  :_schater
Henk, held, bedankt

Huizen

Citaat van: LWD vak 7 op januari 08, 2025, 21:28:43
Als ik het me goed herinner stond er Gootjes Mania op dat spandoek.

Hahaha  :_schater klopt, niet echt trots op.. was destijds wel de supertopscorer op amateur niveau  |:)

Huizen

Dreet

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 08, 2025, 21:49:30

Een vriend van mij (Vitesse) zette elke wedstrijd geld in op Schindler, toen ie eindelijk scoorde was ie net gestopt.  :_schater
Mbende heeft nooit met Cambuur in de Eredivisie gespeeld, gelukkig niet zou je haast zeggen. Dus Vitesse kan niet. Na intensief speurwerk: hij maakte op 17 augustus 2018 in de 95e minuut  de 2-2 uit bij NEC. Hij speelt nog steeds in de Italiaanse Serie C tegenwoordig.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dreet op januari 08, 2025, 23:44:38
Mbende heeft nooit met Cambuur in de Eredivisie gespeeld, gelukkig niet zou je haast zeggen. Dus Vitesse kan niet. Na intensief speurwerk: hij maakte op 17 augustus 2018 in de 95e minuut  de 2-2 uit bij NEC. Hij speelt nog steeds in de Italiaanse Serie C tegenwoordig.

Bedankt, maar zeg nu zelf, Arnhem/ Nijmegen ??n pot nat  :D

Maar ik kan me wel herinneren dat we uitzinnig waren in het uitvak. En dat weekend waren er net de reuzen van Leeuwarden, dus zal het inderdaad 2018 zijn geweest
Henk, held, bedankt

janou

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 08, 2025, 21:49:30

Heb je ook gelijk in, hebben dat seizoen een ongelofelijke beginperiode gehad. Werden thuis helemaal weggespeeld tegen RKC maar wonnen wel waardoor we koploren waren voor ??n paar potjes :)

Ik vergeet echter Sparta uit nooit meer, heeft Mbende van de 15 ballen er 30 het stadion uitgeschoten. :_schater

Had die vriend van jou geld teveel overigens?

666

Citaat van: Dreet op januari 08, 2025, 19:36:30
Thomas Hauser

Deze is voor mij cult... iedereen springen en zingen HAUSE HAUSE  :_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Voorstopper

Citaat van: Dreet op januari 08, 2025, 23:44:38
MBende is nog maar 28 en speelt tegenwoordig in Noord-Macedoni? bij Gostivar

Andy King

Citaat van: 666 op januari 09, 2025, 08:23:08
Deze is voor mij cult... iedereen springen en zingen HAUSE HAUSE  :_schater

Ja, Thomas Hauser... Legendarisch! Kreeg een contract na een oefenwedstrijd tegen Rood Geel. Scoorde toen... hoeveel keer? Een stuk of 4?

Dreet

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2025, 06:50:10
Bedankt, maar zeg nu zelf, Arnhem/ Nijmegen ??n pot nat  :D

Maar ik kan me wel herinneren dat we uitzinnig waren in het uitvak. En dat weekend waren er net de reuzen van Leeuwarden, dus zal het inderdaad 2018 zijn geweest
Hahahaha! Laat ze het onderling maar niet horen! Grappig dat toen De Reuzen ook waren....

Dreet

Citaat van: Voorstopper op januari 09, 2025, 10:13:47
MBende is nog maar 28 en speelt tegenwoordig in Noord-Macedoni? bij Gostivar
Ok, dan klopt Wikipedia dus niet meer.

gobo

Citaat van: Andy King op januari 09, 2025, 11:28:14
Ja, Thomas Hauser... Legendarisch! Kreeg een contract na een oefenwedstrijd tegen Rood Geel. Scoorde toen... hoeveel keer? Een stuk of 4?

Als ik het me goed herinner werd het toen 14-0 en scoorde Hauser 7x. Heb de wedstrijd toen vanaf Zuid gezien.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dreet

Thomas Hauser op een Sunderland-fansite over zijn tijd bij Cambuur: "signed for a club in Holland, SC Cambuur. They were my last professional club. I was carrying on with my rehab and they gave me a chance. They had watched me playing in a tournament with Sunderland, the year before and had made an enquiry. At the time but the fee was too high, but my agent contacted them and they were still interested despite my injury. I was very lucky to sign for them, but it didn?t come right anymore. I always had pain and also in training, so I couldn?t perform at that level."
Het verhaal ging toen dat het een arrogante lul was, die niet goed in de groep lag en niks presteerde. Dat van een blessurw wist ik niet. Kennelijk was Cambuur toen ookal goed in het aantrekken van geblesseerde spelers  :devil

Bankzitter

Haha, mooi gevonden? Hauser herinner ik me nog goed? met hoge verwachtingen gehaald en grote deceptie. Dit verklaart wel iets.

Overigens mag je wel eens een gokje nemen met een speler. Soms pakt het goed uit (Leeuwin, Reijnen). Maar liever niet als het je enige spits is in fe selectie  8P