Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Gasgeve op januari 23, 2025, 09:02:52
De Leeuw heeft dit seizoen ook vaak bewezen dat hij niet meer de scherpte en het killerinstinct van vroeger heeft.
De leeuw is goed als hij rondom een goede centrum spits speelt. Als je doelpunten uit zijn verleden ziet dan duikt hij heel vaak op naast een spits. Zo hebben wij nog niet kunnen spelen.

YellowBlue

Citaat van: sunderland op januari 23, 2025, 13:00:40
De leeuw is goed als hij rondom een goede centrum spits speelt. Als je doelpunten uit zijn verleden ziet dan duikt hij heel vaak op naast een spits. Zo hebben wij nog niet kunnen spelen.

Ja zal wel, maar dit seizoen al meerdere open schiet- en kopkansen gehad of alleen voor de keeper gestaan maar niet gescoord. Het is op.

papier

Door het gebrek aan fitheid en dus speeltijd van Afolabi is het natuurlijk kansloos om hem te beoordelen als speler. Vooralsnog heeft hij laten zien dat hij alles wel en niet kan dus geen pijl op te trekken.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2025, 13:09:32
Ja zal wel, maar dit seizoen al meerdere open schiet- en kopkansen gehad of alleen voor de keeper gestaan maar niet gescoord. Het is op.
ja zal wel

CaseP

De Leeuw lijkt mij inderdaad ook een gepasseerd station. Heeft het niet (meer), van die open kansen moeten er paar in. In tegenstelling vind ik Afolabi veel dreigender, doelgerichter en zie daar wel het heilige vuur. Eeuwig zonde dat hij niet fit genoeg is. Een fitte Afolabi is op ons niveau een prima spits die oorlog maakt en er 15+ inlegt in een seizoen. Zou top zijn als hij dat niveau de komende maanden aan gaat tikken en, afhankelijk van de divisie waar we volgend jaar spelen, revanche gaat nemen hier voor een dit mislukte seizoen

PePe

Als hij er nog wat van maakt de komende tijd, dan kan het misschien perspectief bieden voor het nieuwe seizoen, waar dit ook is. Trainde vanmorgen goed.

wiekie1969

Klasse jongen. Keep the faith |:)

Andy King

Citaat van: wiekie1969 op februari 10, 2025, 22:27:12
Klasse jongen. Keep the faith |:)

Meteen na de aftrap een goede kans. Jammer dat die er niet in ging. Gun ik hem wel. En goed voor wat concurrentie voorin.

Huizen

Wat is er nu met hem aan de hand?

Ik vind het naast klote voor ons, inmiddels ook wel erg sneu voor die jongen zelf. Grapjes over dit liggen op de loer, maar ik gun hem zo een paar goals in het Kooi stadion.

Specuveter

Trainde vanochtend volledig mee
Net als Hilterman.
Beide maar een helft denk ik??

PePe

Citaat van: Specuveter op februari 26, 2025, 14:01:31
Net als Hilterman.

Hierbij kun je opmerken dat Hilterman maandag wel heeft gespeeld en Afolabi niet.

Noordcambuur

Net als Hilterman.
spitsen van Cambuur komen ver weg ??nog 11 wedstrijden + playoffs.
Hoe is het mogelijk heb je 2 spitsen nou eigenlijk 3 (de Leeuw)en wat hebben we er aan gehad?

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 26, 2025, 14:24:38
spitsen van Cambuur komen ver weg ??nog 11 wedstrijden + playoffs.
Hoe is het mogelijk heb je 2 spitsen nou eigenlijk 3 (de Leeuw)en wat hebben we er aan gehad?
Hoe vaak stond De Leeuw als spits in de basis ?

Huizen

Net als Hilterman.

Hopelijk ziet Henk dit ook. Rolke erachter, want in de spits heeft hij niks te zoeken.

mark1989

Als afolabi fit genoeg is zou ik met hem starten. Het is een goed aanspeelpunt en ben er van overtuigd dat het een goede speler is.
Maar inderdaad te weinig gezien.

Dan kan Hilterman de 2e helft erin als stormram. Geweldige kerel vind ik hem.