Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2025, 14:32:44
Hoe vaak stond De Leeuw als spits in de basis ?
nooit volgens mij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op februari 26, 2025, 16:05:04
nooit volgens mij.
Begin van het seizoen 1 of 2 keer dacht ik
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op februari 26, 2025, 14:24:38
spitsen van Cambuur komen ver weg ??nog 11 wedstrijden + playoffs.
Hoe is het mogelijk heb je 2 spitsen nou eigenlijk 3 (de Leeuw)en wat hebben we er aan gehad?

Afolabie: te laat verkopen van Smit, gok van de directie geweest die slecht is uitgepakt (en bedondert door de Belgen)
Hilterman: pech, valt op zijn arm.. niemand te verwijten
De Leeuw: verkeerde inschatting geweest (had ik als pichhitter wel meer van verwacht).

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op februari 26, 2025, 16:09:31
Hilterman: pech, valt op zijn arm.. niemand te verwijten

Deels waar. Was een dikke rode kaart, was een vol punt door een ippon, absurd dat daar niet voor gefloten werd.
Henk, held, bedankt

Andy King

Zo langzamerhand helemaal klaar met Afolabi. Stuur maar terug naar Belgi?. Wat een energie moet je als club hierin steken. En waarvoor? Neem dan je verlies maar.

PePe

Citaat van: Andy King op februari 26, 2025, 16:20:49
Zo langzamerhand helemaal klaar met Afolabi. Stuur maar terug naar Belgi?. Wat een energie moet je als club hierin steken. En waarvoor? Neem dan je verlies maar.

Inzetten als ballenjongen bij trainingen en wedstrijden. (dan heb je er nog iets aan)

denistel

2 maanden geleden al gezegd wordt niks met hem je ziet het aan alles

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 26, 2025, 18:36:57
2 maanden geleden al gezegd wordt niks met hem je ziet het aan alles
En die Belgen lachen zich ut skompes.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2025, 19:00:27
En die Belgen lachen zich ut skompes.
Die zijn niet dom die Belgen...

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 26, 2025, 20:37:40
Die zijn niet dom die Belgen...
Inderdaad, de Lambiekskes hebben ons mooi een poot weten uit te draaien.
Dit soort blunders mag vind ik ook consequenties hebben binnen de club.

Lore

Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2025, 07:10:18

Wat voor consequenties dan? En voor wie binnen de club?

mark1989

Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2025, 07:10:18

Ja hoor laten we de complete directie vervangen.
Ik vind het ook geen blunder. Het is iets dat kan gebeuren. Natuurlijk is het vervelend, maar dat is het risico van het vak.
Ik denk ook dat men enigzins bewust een risico heeft genomen met Afolabi. Ze wisten vast dat ie niet helemaal fit was. En de keuze was of om iemand te halen die helemaal fit is, maar niet goed genoeg. of een risico te nemen met Afolabi. natuurlijk hadden ze hem niet genomen als ze dit wisten.
maar soms moet je wel een risico nemen. En dan kan het ook eens tegenvallen. Zoals nu

Vlampiep

Citaat van: Lore op februari 27, 2025, 07:21:14
Wat voor consequenties dan? En voor wie binnen de club?
Wat zou je denken van een stevig gesprek over de begane blunder waarmee de club toch sportief en financieel is benadeeld. Hierin zijn de medische staf en technisch manager de verantwoordelijken.

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op februari 27, 2025, 10:50:20
Ja hoor laten we de complete directie vervangen.
Ik vind het ook geen blunder. Het is iets dat kan gebeuren. Natuurlijk is het vervelend, maar dat is het risico van het vak.
Ik denk ook dat men enigzins bewust een risico heeft genomen met Afolabi. Ze wisten vast dat ie niet helemaal fit was. En de keuze was of om iemand te halen die helemaal fit is, maar niet goed genoeg. of een risico te nemen met Afolabi. natuurlijk hadden ze hem niet genomen als ze dit wisten.
maar soms moet je wel een risico nemen. En dan kan het ook eens tegenvallen. Zoals nu
Als sportieve prestaties tegenvallen kan ik met je mee gaan, dit is gewoon een medische blunder die voorkomen had kunnen worden.

mark1989

Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2025, 11:18:40
Wat zou je denken van een stevig gesprek over de begane blunder waarmee de club toch sportief en financieel is benadeeld. Hierin zijn de medische staf en technisch manager de verantwoordelijken.

Voegt weinig toe om het zo groot te maken. Bovendien is het een aanname dat het een blunder is. Ik denk dat ze met elkaar bewust een risico hebben genomen om hem te halen met de kans dat ie niet meteen fit is. In de praktijk valt dat nu nog slechter uit dan verwacht. Maar een blunder vind ik het niet.
Als je hogerop wil moet je soms ook risico's durven nemen. Dus ik vind het juist goed dat ze dit doen. ik heb liever dat ze potentiele talenten halen of spelers die echt iets kunnen toevoegen dan alleen maar voor de veilige weg kiezen en steeds middelmaat.