Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op februari 27, 2025, 11:31:52
Voegt weinig toe om het zo groot te maken. Bovendien is het een aanname dat het een blunder is. Ik denk dat ze met elkaar bewust een risico hebben genomen om hem te halen met de kans dat ie niet meteen fit is. In de praktijk valt dat nu nog slechter uit dan verwacht. Maar een blunder vind ik het niet.
Als je hogerop wil moet je soms ook risico's durven nemen. Dus ik vind het juist goed dat ze dit doen. ik heb liever dat ze potentiele talenten halen of spelers die echt iets kunnen toevoegen dan alleen maar voor de veilige weg kiezen en steeds middelmaat.
Hierin ben ik het absoluut niet eens met jou.
Als het een fitte speler was geweest  uit het amateurvoetbal had ik dat risico kunnen waarderen. Op deze wijze spelers aantrekken  op een positie die schreeuwde om invulling is Bvo onwaardig.

sunderland

Citaat van: mark1989 op februari 27, 2025, 11:31:52
Voegt weinig toe om het zo groot te maken. Bovendien is het een aanname dat het een blunder is. Ik denk dat ze met elkaar bewust een risico hebben genomen om hem te halen met de kans dat ie niet meteen fit is. In de praktijk valt dat nu nog slechter uit dan verwacht. Maar een blunder vind ik het niet.
Als je hogerop wil moet je soms ook risico's durven nemen. Dus ik vind het juist goed dat ze dit doen. ik heb liever dat ze potentiele talenten halen of spelers die echt iets kunnen toevoegen dan alleen maar voor de veilige weg kiezen en steeds middelmaat.
ja het kan eens voor komen Mark.. het komt nu structureel voor en daar gaat het om.

PePe

Op het moment dat je denkt een hoofdpijndossier minder (vd W) dan in eens is er weer 1.

Bankzitter

Keepertje heeft weer extra punten gepakt? moeten we daar dan een bonus voor gaan uitkeren? Miskopen en meevallers horen bij het transferbeleid.

NRG

Citaat van: Bankzitter op februari 27, 2025, 15:51:28
Keepertje heeft weer extra punten gepakt? moeten we daar dan een bonus voor gaan uitkeren? Miskopen en meevallers horen bij het transferbeleid.

Gelukkig is dit geen miskoop want hij is gehuurd, maar van toegevoegde waarde is geen sprake geweest dit seizoen. Dus geen miskoop maar wel een miskleun.

zeewolde

Is hij er morgen wel bij?

Bankzitter

Afalobi is er bij dus die kan invallen.

Lore

Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2025, 11:18:40
Wat zou je denken van een stevig gesprek over de begane blunder waarmee de club toch sportief en financieel is benadeeld. Hierin zijn de medische staf en technisch manager de verantwoordelijken.

Zou dit zo zijn? Het is gekeurd in het MCL, is daar dan de medische staf verantwoordelijk voor? En denk je niet dat er een ?stevig gesprek? is gevoerd?

Vlampiep

Citaat van: Lore op februari 27, 2025, 20:29:53
Zou dit zo zijn? Het is gekeurd in het MCL, is daar dan de medische staf verantwoordelijk voor? En denk je niet dat er een ?stevig gesprek? is gevoerd?
Tsja waarop hij is gekeurd kan ik niet weten, maar heb de indruk op haarinplant, gehoor en gebit.
En wat binnen de club wordt besproken weet ik ook niet, maar of ze er iets van leren moet blijken.

Bankzitter

Er is intern over gesproken hoe dit in de toekomst te voorkomen.
Maar het zal altijd een gok blijven om vlak voor de transfer deadline een speler te verkopen.

papier

Citaat van: Vlampiep op februari 28, 2025, 08:12:47
Tsja waarop hij is gekeurd kan ik niet weten, maar heb de indruk op haarinplant, gehoor en gebit.
En wat binnen de club wordt besproken weet ik ook niet, maar of ze er iets van leren moet blijken.

Ik zou bij god niet weten wat er allemaal onderdeel is van een medische keuring. Ik kan me voorstellen dat basale zaken als een gezond hart/longen wordt gecheckt. Maar dat niet iedere spier wordt gecheckt op scheurtjes omdat men wel mag verwachten dat (slepende) blessures en kwaaltjes vallen onder de afspraken tussen clubs onderling. Mijn beeld is niet anders dat men even een middagje naar het ziekenhuis gaat, de helft van de tijd moet wachten en de andere helft even aan een of ander apparaat wordt geslingerd om wat dingen te meten.

Het meest wrange aan de situatie is dat we niet eens kunnen beoordelen of hij past bij ons als club ja of nee. Puur omdat we hem eigenlijk niet zien. Want de minuten die hij maakt zit hij nog niet op z'n normale doen lijkt mij.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op februari 27, 2025, 20:26:43
hij ken wel even van te voren met ons de kroeg in. Dat zal hem goed doen.

fred

Citaat van: Bankzitter op februari 27, 2025, 20:26:43
Ken mooi de veters van Hilterman strikken.

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 28, 2025, 17:43:52
Ken mooi de veters van Hilterman strikken.
is hij wat handig anders maar even helpen om het stadion wat klaar te krijgen.

Bankzitter

Best een knappe goal met links, moet gezegd worden  |:)