Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2025, 12:05:43
Niet op kunstgras dus, op normale velden wel inzetbaar.
Nog steeds de achillespezen.

Tegen volendam dus ook niet van de partij? of speelt volendam tegenwoordig op gras?

Voorstopper

Citaat van: Trainert! op maart 10, 2025, 23:45:13

Tegen volendam dus ook niet van de partij? of speelt volendam tegenwoordig op gras?

Ik vroeg het me ook af. Speelt Volendam nog op kunstgras? En mag dat wel in de ere? Of moeten ze dan investeren in een nieuw veld. Ik meende dat ze geen kunstgras meer accepteren in de ere.

papier

Citaat van: Voorstopper op maart 11, 2025, 08:21:48
Ik vroeg het me ook af. Speelt Volendam nog op kunstgras? En mag dat wel in de ere? Of moeten ze dan investeren in een nieuw veld. Ik meende dat ze geen kunstgras meer accepteren in de ere.

In de eredivisie niet meer nee. Nu spelen ze nog op kunstgras dacht ik.

Bekeken kopballetje nog van Afolabi gisteren. Net zo bekeken als dat schot wat de vorige keer erin ging.

Leeuwarder94

Jonathan Afolabi komt dit seizoen niet meer in actie voor SC Cambuur. Dat heeft de Henk de Jong gisteren met de (opnieuw geblesseerde) centrumspits afgesproken.

Bron: LC
De wens is de vader van de gedachte

fred

Hebben we het bonnetje nog ?

Poetser

Citaat van: Leeuwarder94 op april 03, 2025, 12:53:07
Jonathan Afolabi komt dit seizoen niet meer in actie voor SC Cambuur. Dat heeft de Henk de Jong gisteren met de (opnieuw geblesseerde) centrumspits afgesproken.

8P

Bernardo

michello

Grootste spitsflop (samen met Berisha) van de laatste 25 jaar. Godzijdank is hij slechts gehuurd en ligt hij niet nog langer vast.

YellowBlue

Citaat van: michello op april 03, 2025, 13:40:14
Grootste spitsflop (samen met Berisha) van de laatste 25 jaar. Godzijdank is hij slechts gehuurd en ligt hij niet nog langer vast.
klopt, maar het heeft natuurlijk al een bak geld, tijd en energie gekost deze man..

Trainert!

Citaat van: Leeuwarder94 op april 03, 2025, 12:53:07

je verwacht het niet

denistel

laat het een les zijn voor komend seizoen

sunderland

Volgens mij raakte hij geblesseerd in de warming up tegen de Graafschap. Dat was de druppel. Jammer voor hem maar de ts kon voor de zoveelste x hun plannen in de sloot gooien. Jammer voor die jongen want het is volgens mij een beste vent.

Bankzitter

De laatste wedstrijden is er volledige focus nodig op winst. Hij was een onzekere factor en dat kan niet in de slotfase. Goed besluit van Henk.

Noordcambuur

Zo raak je wat spelers kwijt in een belangrijke periode.
Afolabi,de Jong en Gabi.

Bankzitter

Je hebt een kern van 16/17 man nodig nu waarbij iedereen helder heeft wat zijn rol is en wat wordt verwacht.  Henk heeft vaker met dit bijltje gehakt.
Jammer voor wie afvalt, maar er telt nu alleen nog presteren.