Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 14, 2024, 00:26:17

Vorige topic - Volgende topic

papier

Kallon was ook zo goed omdat Bangura goed was. Afgelopen vrijdag was Balk ontzettend bedrijvig, je kunt terecht zeggen dat hij een boel verneukt maar een van de redenen is ook dat hij een afspeelpunt mist naast hem. Je ziet dat hij zich vastloopt en dan moet je of een speler hebben die een ander wegtrekt (Ottesen) of een speler die de bal op de vleugel kan overnemen (ook Ottesen). Die wisselwerking moet beter, dan spelen zowel Balk als Ottesen beter. Zelfde geldt voor de linkervleugel.

papier

Citaat van: denistel op september 15, 2024, 16:36:03
komt ook door de transfers toch

Nou inderdaad. Dit commentaar van Inferno mag hij aan de bonden richten die ofwel de transferdeadline te laat hebben ofwel de competitie te vroeg laten beginnen. In feite is onze selectie pas 2 week rond en ivm blessures en dergelijke nog niet compleet.

papier

Citaat van: michello op september 15, 2024, 16:44:02
Wel apart dat Afalobi nu opeens wel op de bank kan trouwens, dan had dat vrijdag toch ook wel gekund?

Wel een verademing trouwens, Fred van Dijk bij CambuurTV, stelt goede vragen.

Kan die op de bank zitten? Ik hoor Henk dat nergens zeggen.

sunderland

Trainert!

Balk en Wiebe weer op de vleugels? Bel maar af

Systeem maar aanpassen.

De Gast

Mijn gevoel zegt dat we morgen een klein succesje gaan boeken. Al is dat eigenlijk totaal niet realistisch. Maar misschien zit het een keer mee.

Inmiddels maar de blik naar onderen gericht. Kans acht ik klein dat we morgen onderaan staan, laat ons dat bespaard blijven.

D.H.Skolten

Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 06:58:29
Denk dat Poll linksback staat en Souren op het middenveld. En Pauwels voor Balk. Want ja, iedereen mut even ballen dit weekend. Want we worden steeds fitter.
Triest dat je na 5 wedstrijden ?berhaupt praat over steeds fitter worden. Het seizoen is amper begonnen! Topsport mentaliteit ontbreekt bij Cambuur en dat zegt genoeg en verklaart dat we op de 1 na laatste plek staan met ( ik geloof) het 1 na hoogste budget. We voetballen al 2,5 jaar niet meer, daarom wil ook niemand hier spelen. Een speler met ambitie komt op dit moment niet naar Cambuur, of hij moet echt nergens anders aan de bak komen.

D.H.Skolten

Citaat van: papier op september 15, 2024, 19:32:19
Nou inderdaad. Dit commentaar van Inferno mag hij aan de bonden richten die ofwel de transferdeadline te laat hebben ofwel de competitie te vroeg laten beginnen. In feite is onze selectie pas 2 week rond en ivm blessures en dergelijke nog niet compleet.
Alle clubs hebben hetzelfde probleem dus hou op om het daar op te gooien! Gebrek aan visie , topsport mentaliteit, en karakter, daar ontbreekt het hier aan. En dan een trainer die het belangrijker vindt om iedereen te vriend te houden dan te presteren en gokt op dat ? het kwartje vanzelf een keer de goede kant op valt ?, Henk moet de spelers en zichzelf eens een keer een schop onder hun kont geven en zeggen ? wij zijn Cambuur en dit is Cambuur onwaardig? ipv ? ik heb er alle vertrouwen in dan het ( op 1 of andere manier ) goed komt!

papier

Citaat van: D.H.Skolten op september 16, 2024, 01:19:09
Alle clubs hebben hetzelfde probleem dus hou op om het daar op te gooien! Gebrek aan visie , topsport mentaliteit, en karakter, daar ontbreekt het hier aan. En dan een trainer die het belangrijker vindt om iedereen te vriend te houden dan te presteren en gokt op dat ? het kwartje vanzelf een keer de goede kant op valt ?, Henk moet de spelers en zichzelf eens een keer een schop onder hun kont geven en zeggen ? wij zijn Cambuur en dit is Cambuur onwaardig? ipv ? ik heb er alle vertrouwen in dan het ( op 1 of andere manier ) goed komt!

Ten eerste was het spelbeeld tegen Helmond en Jong Ajax zo dat er zeker aankopingspunten zijn die vertrouwen kunnen geen dat het gewonnen gaat worden. Ten tweede is Henk zeker vorig jaar een aantal keer boos geworden en heeft hij denk ik wel letterlijk gezegd wat jij tussen aanhalingstekens zet. Hij heeft daar ook bijgezegd dat je niet zo kan blijven reageren want dan heeft dat geen effect meer. Een beetje vergelijkbaar met diverse users die continue tegen jou zeggen dat het wat minder zwart en wat minder negatief mag. Dat komt ook overduidelijk niet meer binnen.

sunderland

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 16, 2024, 07:49:47
Matchday |:) |:)  zin in!

_O_ ik ook

1ste goal, 1ste overwinning, 1ste leuke terugreis
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

papier

Jullie maken ook op deze maandagavond de reis van Gelderland naar Friesland? Hulde

Huizen

Tuurlijkkkkkkkk Cambuur till we die, De Leeuw gaat scoren vanavond |:) |:)

michello

Citaat van: papier op september 16, 2024, 08:53:34
Jullie maken ook op deze maandagavond de reis van Gelderland naar Friesland? Hulde

Tuurlijk.  |:)