Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 14, 2024, 00:26:17

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op september 16, 2024, 08:53:34
Jullie maken ook op deze maandagavond de reis van Gelderland naar Friesland? Hulde
Tuurlijk
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op september 16, 2024, 09:22:14
Tuurlijkkkkkkkk Cambuur till we die, De Leeuw gaat scoren vanavond |:) |:)
Leugenaar, jij komt niet uit Gelderland :_schater
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 10:01:27
Tuurlijk
Heb oprecht respect voor deze GOUDEN supporters die ondanks alle ongemakken en teleurstellende resultaten de lange reis, met name terugreis, blijven doen.
Het zou de club sieren deze supporters eens bij een thuiswedstrijd uit te nodigen op avondje vip terras.

janou

Citaat van: Vlampiep op september 16, 2024, 10:37:47
Heb oprecht respect voor deze GOUDEN supporters die ondanks alle ongemakken en teleurstellende resultaten de lange reis, met name terugreis, blijven doen.
Het zou de club sieren deze supporters eens bij een thuiswedstrijd uit te nodigen op avondje vip terras.

Telt OV vanuit Zwolle ook nog mee? Of is dat net te dichtbij :_schater

Vlampiep

Citaat van: janou op september 16, 2024, 10:41:41
Telt OV vanuit Zwolle ook nog mee? Of is dat net te dichtbij :_schater
Ast an mei legge su wel, want dast niet voor de Eagles of Pec koasen hest is best uutsonderluk.

janou

Citaat van: Vlampiep op september 16, 2024, 10:53:32
Ast an mei legge su wel, want dast niet voor de Eagles of Pec koasen hest is best uutsonderluk.

Gelukkig goed opgevoed door vader! En vroeger op de voetbalclub ge?nspireerd door @Zeewolde uiteraard : |:)

Huizen

1x mee naar Leeuwarden op 6 jarige leeftijd was voldoende om Ajax, Feyenoord en FC Utrecht af te stoppen hier  :D

Vlampiep

Citaat van: Bussum op september 16, 2024, 11:17:01
1x mee naar Leeuwarden op 6 jarige leeftijd was voldoende om Ajax, Feyenoord en FC Utrecht af te stoppen hier  :D
Het Cambuur gevoel, ut soatsje, oans klupke, pisse teugen un beton muur, lope deur de volksbuurt nar ut stadion, un omroeper met un stem als un rookte paling, un geluidsinstallatie as un afkeurde kroeg luudspreker. Deze waardevolle herinneringen zijn vastgelegd in een prachtig boek en er is voor mij geen club die dit kan evenaren.

fred

De Gast

Een heerlijk vooruitzicht mensen. Het is geen kwestie van ?f maar van wanneer die ketchup fles opengaat. Dat kan vanavond wezen maar ook op de laatste competitiedag of in 2060! Wie zal 't zeggen.

DayDreamer

Cassas ernaast, weer een nieuw centraal achterin, weer een andere linksback, daarnaast Rolke erin, schiet mij maar lek.

Noordcambuur

Citaat van: DayDreamer op september 16, 2024, 18:47:50
Cassas ernaast, weer een nieuw centraal achterin, weer een andere linksback, daarnaast Rolke erin, schiet mij maar lek.
en waar is de Leeuw onze toppertje  8P

Noordcambuur

Harry L.

Citaat van: DayDreamer op september 16, 2024, 18:47:50

Mij ook, wat een armoede. Laat nou eens wat staan man. Hij weet het gewoon niet meer