Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]

Gestart door Inferno-058, september 20, 2024, 21:43:09

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 19:30:14
Iedereen mag even ballen. Het is allemaal hetzelfde niveau. Dus het maakt niet een moer uit wie er speelt.

Als je het tenminste een aantal wedstrijden laat staan dan leert men nog wat samenspelen. Door het husselen krijg je dat niet erin. Poll of Marsman, lood om oud ijzer dus blijf gewoon bij een.

wiekie1969

Citaat van: AL op oktober 03, 2024, 18:10:10
Henk kun je echt niet meer serieus nemen als dit de bedoeling is.

Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 19:28:27
Het maakt toch niet een reet uit wie er spelen man. Kwaliteit hebben we niet. 6 potjes gewonnen in heel 2024. Om je dood te schamen.

Weet je, gasten zoals jij zijn de reden dat Henk vandaag zo'n interview geeft. Jij en die achterlijke Richard Nijp.

ALTIJD negatief wezen. JULLIE maken de club kapot.

Maar je bent nog te dom om te poepen, dus dit zal je ook wel niet begrijpen

Drumfather SCC

Citaat van: Poetser op oktober 03, 2024, 19:42:23
Weet je, gasten zoals jij zijn de reden dat Henk vandaag zo'n interview geeft. Jij en die achterlijke Richard Nijp.

Dus jij vind dat het goed gaat? Even het brilletje poetsen dan...
Realisme wordt wel vaker verward met negativiteit

Tuurlijk, er zitten soms stukken tussen waarvan ik ook denk dat het wel een tandje minder kan en liever mik op support en positivisme
Maar deze heren durven vaak wel de pijnpunten te benoemen waar anderen dat wel te lijken ontkennen of er voor weg kijken

Ik houd hier persoonlijk wel van maar soms is een gulden middenweg ook niet verkeerd

Ik had het liever ook veel rooskleuriger gezien maar ik vrees dat Wiekie wel dichterbij de waarheid zit dan menig ander hier

DayDreamer

Citaat van: papier op oktober 03, 2024, 19:34:31
Ja prima dan zet je Kieftenbelt erin ipv Rolke. Rest laat je staan.

Wat ik begreep gaat hij met Kieftenbelt - de Leeuw - Diemers op het middenveld spelen.

papier

Citaat van: DayDreamer op oktober 03, 2024, 19:52:33
Wat ik begreep gaat hij met Kieftenbelt - de Leeuw - Diemers op het middenveld spelen.

Ja snap ik. Maar m'n punt is meer dat ik vind dat hij niet zoveel moet wisselen. Prima dat je meer ervaring wil en voor Kieftenbelt kiest maar haal dan alleen R?lke eraf en laat de rest toch eens staan.

Bankzitter

Ik zie het al met de wissel van Ottesen in de rust ... dan cre?er je een probleem voor de volgende wedstrijd.
Nu gaat Mercera die er lekker inzit weer van links naar echts, maar afwachten hoe dat uitpakt.
En komt Poll van derde keus weer eerste keus, dus dan ben je na al dat gewissel terug bij af op de linksback.

Even voorruitkijkend... Mercera mist Volendam, dus komt Ottensen er weer in op rechtsback.

Wat me verbaasd is dat vrijwel iedereen dit ziet ... ook in de podcasts van LC en OF word het wekelijks benoemd.
En toch blijft Henk maar steeds wisselen in plaat van elf namen te kiezen en daar aan vast te houden, ook als de score een keer verkeerd valt.

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2024, 20:14:47
Ik zie het al met de wissel van Ottesen in de rust ... dan cre?er je een probleem voor de volgende wedstrijd.
Nu gaat Mercera die er lekker inzit weer van links naar echts, maar afwachten hoe dat uitpakt.
En komt Poll van derde keus weer eerste keus, dus dan ben je na al dat gewissel terug bij af op de linksback.

Even voorruitkijkend... Mercera mist Volendam, dus komt Ottensen er weer in op rechtsback.

Wat me verbaasd is dat vrijwel iedereen dit ziet ... ook in de podcasts van LC en OF word het wekelijks benoemd.
En toch blijft Henk maar steeds wisselen in plaat van elf namen te kiezen en daar aan vast te houden, ook als de score een keer verkeerd valt.

En dan zal hij wel weer eens gaan kiezen voor V Mullem in het centrum. Gaat er op het middenveld weer gewisseld worden met De Jong, Souren of R?lke en gaan we waarschijnlijk ook nog wel een keer Kooistra in de spits zien.

Josli

Tja ik denk dat het een tactisch verhaal is dat we zo matig spelen. En dan kun je roepen dat er ervaring in moet, maar je zult vooral anders moeten gaan staan in het veld. Persoonlijk denk ik dat dit team goed genoeg is. Maar vooral in het druk zetten en in het kort zitten op het middenveld gaat het mis. Ons middenveld is een speeltuin voor de tegenstander. Ik kijk veel voetbal, maar er is niet een team in het betaald voetbal waar je zoveel ruimte krijgt op het middenveld op een bal aan te nemen en door te voetballen. Vervolgens kunnen ze dan vaak ook nog de buitenspelers inspelen en dan staan we weer op 5 meter. Er zijn veel manieren waarop je dit kunt oplossen. Ik zie het liefst dat Cambuur door dekt. Prachtig om te zien van de week bij PSV hoe je dat kunt doen. Dan kom je telkens in de duels. Van Mullem kan dat ook prima denk ik. Voordeel is dan ook dat Diemers wat hoger op het veld kan komen. Ik vind het altijd lastig om te zien of de opdrachten niet kloppen, of de uitvoering niet. Maar ik krijg bijna het idee dat het de opdracht is van Souren of Kieftenbelt om in de zone de tegenstander op te vangen. Daar moeten ze direct mee stoppen. Deze jongens zijn geen Hoedemakers of Monteiro. Helaas niet eens bijna...

In mijn ogen zijn de poppetjes die opgesteld worden veel minder belangrijk dan de tactiek. Dus wie er in staan vind ik dan verder ook niet zo interessant.

papier

Hoedemakers speelde z'n eerste 3-4 wedstrijden ook niet best. Bleef wel staan. Kreeg de ruimte en het vertrouwen om te groeien. Laat het hier toch ook eens staan. Je kan na 5 potten alsnog wisselen als er geen groei in zit.

Bankzitter

Eens. Zet er daarom gewoon elf neer en zeg ook dat ze blijven staan hoe de wedstrijd ook loopt. En als er te veel ruimte ontstaat dat ze eerst zelf verantwoordelijkheid nemen in het veld om het op te lossen. Dat zou toch moeten kunnen met een middenveld met 2 met 400+ wedstrijden en eentje met 300+.

wiekie1969

Citaat van: Poetser op oktober 03, 2024, 19:42:23

Beste man, ik heb meer dan 1000 wedstrijden van Cambuur gezien. Jij hoeft mij niet te vertellen dat ik de club kapot maak, want dat doet de club zelf wel. Sportief zijn we failliet. Dat jij dat niet ziet of wil zien zegt genoeg over jezelf.

Kuzmanovic-Apeldoorn

He VVV uit, zie ik. Morgen al, daar heb ik zin in. Vorige keer mooie 0-1 uitoverwinning als laatste oefenwedstrijd. Moet goed komen  _O_ _O_ _O_ :proost
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 03, 2024, 19:50:23
Dus jij vind dat het goed gaat? Even het brilletje poetsen dan...
Realisme wordt wel vaker verward met negativiteit

Tuurlijk, er zitten soms stukken tussen waarvan ik ook denk dat het wel een tandje minder kan en liever mik op support en positivisme
Maar deze heren durven vaak wel de pijnpunten te benoemen waar anderen dat wel te lijken ontkennen of er voor weg kijken

Ik houd hier persoonlijk wel van maar soms is een gulden middenweg ook niet verkeerd

Ik had het liever ook veel rooskleuriger gezien maar ik vrees dat Wiekie wel dichterbij de waarheid zit dan menig ander hier

Ik wil gvd ook wel dat het beter gaat, na elke nederlaag kan ik nauwelijks slapen. Ik heb het beste met de club voor, maar kennelijk mag je hier niet de pijnpunten benoemen. Lekker blijven knuffelen heeft mijns inziens geen enkele zin.

wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2024, 20:52:16
He VVV uit, zie ik. Morgen al, daar heb ik zin in. Vorige keer mooie 0-1 uitoverwinning als laatste oefenwedstrijd. Moet goed komen  _O_ _O_ _O_ :proost

Gas geven met die bende. Hoop is iets goeds.