Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

SC Cambuur - FC Emmen (zo. 29/9 16:45)

Gestart door fred, september 23, 2024, 21:44:36

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: sunderland op september 27, 2024, 22:24:53
?? Pauwels voor Afolabi??

Ik schreef het wat raar op.

De Leeuw naar de spits, R?lke terug naar het middenveld en dan valt de plek op linksbuiten open.

De Jong voor R?lke kan ook nog, maar gewoon laten staan voorlopig.
Souren, Dr jong en Narey moten zich maar laten zien dat ze veel beter zien dan wat er nu staat.

Vlampiep

Snap dat er bij een blessure vervangen moet worden. Ook dat Nieling zijn rentree maakt, maar dat andere gehussel met spelers lijkt mij op een Ts die de weg behoorlijk kwijt lijkt te raken.
Pijntjes hebben hoort bij prof voetbal idem meerdere wedstrijden  spelen in korte tijd hoort hier ook bij. In andere sporten is dit normaal, maar in het voetbal ben al geblesseerd als de scheiding van het haar in de war is geraakt.

diekhuzen

Citaat van: YellowBlue op september 27, 2024, 22:15:30
De Leeuw linie naar voren door ontbreken Afolabi.
De Jong viel goed in op 10, dus vervanger De Leeuw.
Er moet een linkspoot op links achterin dus Casas of v. Mulem op rechts.
Zo denkt Henk, simpel.

De Jong valt goed in tegen de nummer laatst in een gespeelde wedstrijd tegen 10 man. Het valt mij juist op dat Henk zowat elke week te veel wisselt en dat is verre van simpel.

Bankzitter

Citaat van: diekhuzen op september 28, 2024, 09:07:32

De Jong valt goed in tegen de nummer laatst in een gespeelde wedstrijd tegen 10 man. Het valt mij juist op dat Henk zowat elke week te veel wisselt en dat is verre van simpel.

Het vele wisselen, ook tijdens de wedstrijd,  vind ik de enige fout van Henk nu. Het was juist zijn grote kwaliteit om duidelijkheid en vertrouwen te geven.

Het zal ook wel onder druk van de resultaten zijn en een tikje overmacht, maar het moet nu wel stoppen.
Pauwels en Nieling erin en het dan (ongeacht resultaat) een tijd zo laten staan. Achter je keuzes blijven staan.

Linkerkant kan wel eens heel goed gaan lopen met Nieling, Mercera, Diemers, Pauwels
En dan ontstaat er ruimte voor de mindere flank met Ottensen en Balk.

De Jong is een prima invaller, blijkbaar, dan mooi op de bank houden. Kan mooi gaan rennen als iedereen op het veld vermoeid raakt.

Stanley

Citaat van: Trainert! op september 28, 2024, 06:55:44
Tuurlijk. Het was ook te verwachten dat Afolabi niet speelde. Met hem gebeurd er tenminste wat.
ik houd mijn hart alweer vast dat we weer niet gaan juichen :zucht
Niet zo angstig Trainert! Vorige week voorspelde je al de rode lantaarn. Morgen  (gaan) kunnen we naar plek negen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik ben een beetje geschrokken van de beschuldigingen hier over spelers die niet fit zijn aangetrokken en dat Lars totaal gefaald heeft en dan het echte verhaal (voor zo ver ik dat goed begrijp) over Pauwels.

Dan mogen sommige mensen zich wel eens schamen over alle aannames en beschuldigingen terwijl er een totaal andere werkelijkheid achter schuil gaat.

Nu weer hetzelfde met Alofabi, die niet tegen wat pijntjes zou kunnen.....
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Alhaft is ook volstrekt logisch dat hij even niet de kop bij voetbal had en eerder bij zijn vorige club is vertrokken.
Zo'n speler is anders waarschijnlijk niet eens haalbaar.

Verder:
R?lke is fit , moet ff wennen aan een niveau hoger. De Leeuw is fit, moet wat doseren. Kieftenbeld was in no time fit.
Souren en Nieling kwamen fit, wat ongelukkig met blessures. Casas, Jansen en Diemers allemaal topfit bij binnenkomst.

Kijk overigens ook eens bij andere clubs... daar gaat het net zo. Sommige spelers staan er direct in en anderen worden langzaam gebracht.

anderszchristian

Wel handig dat Rolke de communicatie tussen die 11 van Emmen kan opvangen

papier

De Gast

Dan must de voorbesschouwing even kieken papier.

Het is verder ook weer wat met die blessures die iedereen weer het na een wedstrijd te hebben gespeeld. Je wudde er moedeloos van.

Geelblauwstiens

:_schater en hun trainer!
Citaat van: anderszchristian op september 28, 2024, 12:39:26
Wel handig dat Rolke de communicatie tussen die 11 van Emmen kan opvangen

NRG

Citaat van: De Gast op september 28, 2024, 14:08:41
Dan must de voorbesschouwing even kieken papier.

Het is verder ook weer wat met die blessures die iedereen weer het na een wedstrijd te hebben gespeeld. Je wudde er moedeloos van.

Tja.. Vroeger werd voetbal gespeeld door mannen. Tegenwoordig?

zeewolde

Weet iemand of je morgen nog kaarten kunt kopen?

anderszchristian

CambuurArnhem

Citaat van: anderszchristian op september 28, 2024, 21:46:30
Ja, kan maar een half uur spelen

Gewoon nieuwsgierig, waar komt die info vandaan?
Ik heb alleen maar gehoord dat hij waarschijnlijk niet aan de aftrap zal verschijnen?