Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

op 18 oktober spele we thuus tegen  fc volendam een weerzien met ex cambuur spelers en oek die ene die altiid tegen ons skoard, we gaan in ieder geval met een positieve insteek op naar deze wedstried  want de puntjes van gister smaakte naar meer. echter wete we allemaal oek dat ??n zwaluw geen zomer maakt. met sien allen er weer heen en met sien allen er 95 minuten achter  |:)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

Laten we niet vergeten dat Volendam vorig week in eigen huis gewoon 2-4 van VVV verloor.. En als ik dat niveau van VVV gister bekeek dan vraag ik mij af hoe dat in godsnaam mogelijk is.

Kortom, Volendam is ook geen wonderploeg. Maar die lange DKV-er zal er wel weer minimaal eentje tegen ons inprikken dus dan zullen we er zelf minimaal 2 moeten scoren. Dat is nog een hele opgave gezien ons aantal thuisdoelpunten tot nu toe  :wall

Inferno-058

Hoop het niet maar deze dan vervolgens weer verliezen zou weer erg typisch zijn

Leeuwarder94

Citaat van: Stiens op oktober 05, 2024, 20:37:30
Laten we niet vergeten dat Volendam vorig week in eigen huis gewoon 2-4 van VVV verloor.. En als ik dat niveau van VVV gister bekeek dan vraag ik mij af hoe dat in godsnaam mogelijk is.

Kortom, Volendam is ook geen wonderploeg. Maar die lange DKV-er zal er wel weer minimaal eentje tegen ons inprikken dus dan zullen we er zelf minimaal 2 moeten scoren. Dat is nog een hele opgave gezien ons aantal thuisdoelpunten tot nu toe  :wall

Maar ze winnen wel van TOP, Helmond en Dordrecht... en dat is ons alledrie niet gelukt. De kkd blijft een gekke competitie
De wens is de vader van de gedachte

papier

Veerman, M?hren, Mbuyamba, Ould-Chikh. En ook nog Muhren, Amevor, Jacobs, Manu..... op zich geen schande om van te verliezen.

oost

En het indekken is alweer begonnen  :wall :O :rodekaart

Bankzitter

Maar wij hebben Jansen, Nieling en Diemers en ook nog Mercera, Nartey, Kieftenbelt, de Leeuw en Pauwels.

Ver van de goal af spelen, dan heb je van Muhren en Veerman weinig last.
Maar denk dat een puntje ook prima is deze wedstrijd.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op oktober 06, 2024, 13:15:02
Maar wij hebben Jansen, Nieling en Diemers en ook nog Mercera, Nartey, Kieftenbelt, de Leeuw en Pauwels.

Ver van de goal af spelen, dan heb je van Muhren en Veerman weinig last.
Maar denk dat een puntje ook prima is deze wedstrijd.

Wij hebben de twaalfde man. Achter gaan staan. Hebben we ook een leuke sfeer actie vooraf?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op oktober 06, 2024, 12:50:55
Veerman, M?hren, Mbuyamba, Ould-Chikh. En ook nog Muhren, Amevor, Jacobs, Manu..... op zich geen schande om van te verliezen.

Die hadden hier stuk voor stuk in de basis gestaan. Alleen Muhren niet 2x  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: oost op oktober 06, 2024, 13:02:10
En het indekken is alweer begonnen  :wall :O :rodekaart

Hoezo, qua selectie heeft Volendam toch gewoon zo'n beetje de sterkste van de KKD? Daar hoort een ander verwachtingspatroon bij dan tegen Helmond Sport en Top Oss in mijn ogen. Neemt niet weg dat voor Volendam geldt dat ze ook niet helemaal voldoen aan de verwachtingen en dat we zelf bij vlagen, tot aan de 16 eigenlijk, echt wel goed voetbal hebben laten zien. Dus kansloos zijn we zeker niet. Maar onderaan de streep is Volendam in mijn ogen gewoon favoriet, ?berhaupt voor de titel dit seizoen.

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 06, 2024, 13:47:12
Die hadden hier stuk voor stuk in de basis gestaan. Alleen Muhren niet 2x  ;)

:P

Stanley

De eerste thuis overwinning komt steeds dichterbij!

Bankzitter

Ik ga er vanuit dat er nog wel minimaal een jaar of 25 in het stadion gespeeld wordt.
Dus dat zal voor die tijd best wel eens lukken om te winnen  8P