Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: AL op oktober 18, 2024, 23:08:32
2e helft vond ik v Mullem beter dan Nieling en helemaal niet zo slecht. 1e helft wel hoor.

We hebben er inmiddels 10 wedstrijden opzitten, dan heb je meestal een redelijke afspiegeling van waar je ongeveer thuishoort, grijze middenmoot en met dit spel en materiaal klopt dat denk ik wel aardig.

Specuveter

Hoe kon deze wedstrijd doorgaan?
Ik heb op Oost werkelijk niks meer gezien laatste 25 minuten.

Cambuur Groningen

Citaat van: Specuveter op oktober 18, 2024, 23:17:39
Gelukkig hoorde je die kuttrommels nog wel?Wat een ellende

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: V-man op oktober 18, 2024, 22:35:41
Die klote trommel in het uitvak! Zou niet moeten mogen.

Verbieden die troep! :(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Heb me zowaar wel vermaakt vanavond. Toch wel weer een paleisje hoor als je zo aan komt fietsen. Had ook wel echt het gevoel van tevoren dat er wat in zou zitten. Nou ja dan is een beetje een gelijkopgaande wedstrijd dan wellicht het max haalbare. Maar met zo weinig scorend vermogen en een Balk als eindstation wordt elke wedstrijd een strugle voor een resultaat(je). Volgens mij hebben we het nog nooit zo slecht voormekaar gehad voorin.

En dan geef je het toch weer weg. Je kijkt er niet van op. Hoort ook allemaal bij een kwalitatief armoedig elftal.

Het is hopen op af en toe een leuk wedstrijdje. Niet teveel Emmen-thuis achtige potten en dan moet je maar tevreden zijn.

PePe

Deze wedstrijd had volgens mij (volgens de reglementen van de KNVB) niet uitgespeeld mogen worden.

Viper

Ik dacht dat het een vereiste was dat je het doel vanaf het andere doel moest kunnen zien, maar ik kon minutenlang slechts tot aan de middenlijn kijken.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 18, 2024, 23:17:39
ben volledig met jouw onbegrijpelijk dat deze wedstrijd is uitgespeeld?.

Bankzitter

Er zal wel geen ruimte in de kalender zijn maar het werd een lotterij zo.
En dat kost ons weer een punt.

papier

Ongekend inderdaad, maar goed leer ons de knvb kennen. Maar goed zicht had deze scheids niet nodig, die schop op Diemers mocht gewoon :?) terwijl hij er met z?n neus bovenop stond.

denistel

Citaat van: Viper op oktober 18, 2024, 23:23:26
Ik dacht dat het een vereiste was dat je het doel vanaf het andere doel moest kunnen zien, maar ik kon minutenlang slechts tot aan de middenlijn kijken.
scheid moet vanaf de middenlijn beide goals kunnen zien dat lukte net denk ik

voetbal was niet best geen id wat we deden vooral 1e helft niet.wordt een pittig seizoen zo

Trainert!

Citaat van: PePe op oktober 18, 2024, 23:22:13
Deze wedstrijd had volgens mij (volgens de reglementen van de KNVB) niet uitgespeeld mogen worden.

het leek erop dat de scheidsrechter met beide aanvoerders stond te praten over het wel of niet staken.
Cambuur in ieder geval de mist in

Trainert!

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 18, 2024, 23:20:12
Verbieden die troep! :(

net zoals die conditietrainers. heb me verbaasd en kapot lopen ergeren aan hem toen ze de catacomben uitkwamen, met deze hans worst voorop.

Trainert!

totaal geen diepgang in ons spel op poll en fedde de 2e helft na
Er knakte direct weer iets na de 0-1. in al onze thuiswedstrijden geen fatsoenlijke aanval gezien waar je voor op de banken gaat staan.

Totaal geen speelwijze kunnen ontdekken. Nartey meer naar binnen spelend, maar dan moet mercera er wel over heen. Dat gebeurde niet of nauwelijks
Balk in de spits tegen 2 uitsmijters. Hoe is het mogelijk om Balk daar neer te zetten en dan ook nog te  bedienen met hoge ballen.

Alhalft zien invallen...oogt veel te zwaar.

Nee dit wordt een troosteloos seizoen

grijskijker

Citaat van: Trainert! op oktober 18, 2024, 23:46:46
totaal geen diepgang in ons spel op poll en fedde de 2e helft na
Er knakte direct weer iets na de 0-1. in al onze thuiswedstrijden geen fatsoenlijke aanval gezien waar je voor op de banken gaat staan.

Totaal geen speelwijze kunnen ontdekken. Nartey meer naar binnen spelend, maar dan moet mercera er wel over heen. Dat gebeurde niet of nauwelijks
Balk in de spits tegen 2 uitsmijters. Hoe is het mogelijk om Balk daar neer te zetten en dan ook nog te  bedienen met hoge ballen.

Alhalft zien invallen...oogt veel te zwaar.

Nee dit wordt een troosteloos seizoen
Dat zal wel zijn omdat je een matige trainert bent of je er vooruit geeft. En wat Alhaft betreft, of je zou minder moeten zuipen of een bezoekje naar een opticien, want je praat zoals bijna altijd onzin...
En dat laatste zal je wel fijn vinden om je gelijk te halen en het forum verder te vervuilen...