Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Wie zijn die 3 "oude mannen" die 100 duizenden euro's, zonder tegenprestaties, op de begroting drukken?

Drumfather SCC

Citaat van: Stanley op oktober 19, 2024, 22:12:13
waar gaat dit over. wees eens duidelijk.

Er werd gevraagd wat BvdB had geschreven dus hier het antwoord waarde Stanley

Bankzitter

Het is een raar bericht.
De Leeuw en De Jong krijgen geen tonnen betaald.
En als dat wel zo is , dan is hij daar via het Stichtingsbestuur zelf mede voor verantwoordelijk.

Stiens

Vreemd bericht van Bertje. Ik denk dat er binnen de club meer aan de hand is dan waar wij weet van hebben. Er ontstaan duidelijk twee kampen, voor zover die er nog niet waren. Dat zie je aan het interview van Ype twee weken terug en nu weer de opmerking op social media van Bert.

Zonde, had meer verstand verwacht bij die mannen.

denistel

Citaat van: Stiens op oktober 19, 2024, 22:56:24
Vreemd bericht van Bertje. Ik denk dat er binnen de club meer aan de hand is dan waar wij weet van hebben. Er ontstaan duidelijk twee kampen, voor zover die er nog niet waren. Dat zie je aan het interview van Ype twee weken terug en nu weer de opmerking op social media van Bert.

Zonde, had meer verstand verwacht bij die mannen.

er zijn wel 3 kampen als ik het zo hoor

grijskijker

Citaat van: denistel op oktober 20, 2024, 00:24:09
er zijn wel 3 kampen als ik het zo hoor
Valt allemaal wel mee, er is eigenlijk 1 kamp, en dat is het kamp Kooi. En ik heb zo'n vermoeden dat us Pieter, meneer v/d Brink al gebeld heeft....

grijskijker

Citaat van: V-man op oktober 19, 2024, 22:30:12
Wie zijn die 3 "oude mannen" die 100 duizenden euro's, zonder tegenprestaties, op de begroting drukken?
Henk, de Leeuw en Kieftenbeld? Dit zijn namelijk zijn letterlijke woorden en schreef dit onder het interview van HdJ en MdL: Wat een gezwam van 3 oude mannen die tonnen betaald krijgen en niet presteren. In plaats van verontschuldigen en goed praten moeten zij zich schamen.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

grijskijker

Citaat van: michello op oktober 19, 2024, 22:09:25
Zal me een zorg zijn wat Bertje vindt. Die wil gewoon z?n centen terug. Deelt ook berichten van Dordt tegenwoordig.
Die centen(1 miljoen) heeft hij al bijna terug + 8% rente. Nou zijn certificaten aan Kooi verkopen en hij kan richting Rotjeknor/Dordrecht.

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2024, 01:25:28
Diemers gok ik dan.
Die is pas 31 en Kieft is 34... Om wie het ook gaat het zijn rare uitspraken van iemand waarvan je het niet verwacht..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 01:28:25
Die is pas 31 en Kieft is 34...

Dat snap ik, maar 31 is ook niet voetbaljong. Diemers verdient iets meer gok ik ?n presteert misschien nog niet zoals verwacht. Ook lijkt hij me dan te doelen op de aflevering van de sportcast met Diemers (schamen/goedpraten)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 01:28:25
Die is pas 31 en Kieft is 34... Om wie het ook gaat het zijn rare uitspraken van iemand waarvan je het niet verwacht..

zegt op zich wel genoeg dat hij het zegt zo kan je het ook bekijken,
er moet wat gebeuren want op deze manier gaan we het niet redden
om  onder in weg te komen.

grijskijker

Citaat van: denistel op oktober 20, 2024, 06:29:55
IK vind het niet kunnen, hij zit in het stichtingsbestuur en dan hoor je dit soort uitspraken binnenskamers te doen en niet op Facebook en daarnaast wat helpt het de club niets helemaal niets. Hij gooit alleen maar olie op het vuur.

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 08:17:45
IK vind het niet kunnen, hij zit in het stichtingsbestuur en dan hoor je dit soort uitspraken binnenskamers te doen en niet op Facebook en daarnaast wat helpt het de club niets helemaal niets. Hij gooit alleen maar olie op het vuur.

Dat doet hij helemaal niet. De man slaat volkomen de spijker op zijn kop. Het interesseert de spelers niet een reet of ze nu winnen of verliezen. Dat zie je wel aan de interviews na afloop vd wedstrijd. Praten alles goed.

wiekie1969

Citaat van: denistel op oktober 20, 2024, 06:29:55

Er is totaal verkeerd ingekocht. Maar het enige waar ze over lullen is de data. M?hren is in zijn eentje beter dan de hele selectie van Cambuur. Dan hef ik het nog niet eens over het mentale gedeelte van de man. Echte winnaar. Daar ontbreekt het hier volkomen aan bij Cambuur. Een wedstrijd willen winnen ten koste van alles. We hewwe hier gvd nog niet een pot wonnen in ons nieuwe stadion.  Doodschamen mutte ze zich.