Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Christovao

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 17:01:06

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Galdiano op maart 21, 2014, 08:16:44
Ik zou het zonde vinden! In mijn ogen kan hij de beste spits worden in de selectie!

Ik zou ook graag zien dat de optie gelicht wordt. Zijn salaris zal niet al te hoog zijn, en ik denk ook dat hij voldoende talent heeft om het te redden.

EDIT: Is het eigenlijk ook zo dat zo'n optie voor een bepaalde datum (1 april) gelicht moet worden? En hoe zit het met de aflopende contracten van bijvoorbeeld Pereira en Van Brakel?
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Optie wordt niet gelicht. Van Brakel, Coremans, de Vries en de Graaf idem.

Bron cambuur.nl

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

piene hassus

Jammer, kan nog groeie, sterk anne bal.

Collingwood

Jammer, al valt het natuurlijk niet uit te sluiten dat hij alsnog een voorstel krijgt. Ook Van Brakel mag wat mij betreft wel blijven. Over de anderen kan ik niet goed oordelen.
Kalmte alleen kan u redden.

EastSide058

Gemiste kans van Cambuur, hij heeft veel potentie jammer dat je weggaat. Je hebt in mijn ogen nog te weinig de kans gehad om je te bewijzen  :zucht
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

dizzhead

Is momenteel op proef bij Emmen.

Lore

Citaat van: dizzhead op mei 09, 2014, 08:07:08
Is momenteel op proef bij Emmen.

Zou mooi zijn voor hem!

Bascambuur

Ik vind het toch vreemd dat Cambuur hem zo makkelijk laat gaan. Tegen NAC in de beker was ie echt goed! Ik ben niet bij de trainingen, dus misschien was het eenmalig, maar in de wedstrijden heeft hij geen echte kans meer gehad om zich te laten zien.

piene hassus

jammer dat ie fut mut, hij was redeluk sterk anne bal, miskien un bitsje lui en pakt ie de anwyzingen fanne treners niet goed op

Lore

Citaat van: Bascambuur op mei 09, 2014, 11:15:39
Ik vind het toch vreemd dat Cambuur hem zo makkelijk laat gaan. Tegen NAC in de beker was ie echt goed! Ik ben niet bij de trainingen, dus misschien was het eenmalig, maar in de wedstrijden heeft hij geen echte kans meer gehad om zich te laten zien.

Echt goed valt toch ook wel weer een beetje mee? Ik kreeg die wedstrijd wel een zwak voor hem, omdat hij door vermoeidheid amper meer op zijn benen kon staan!

speculeter

Citaat van: Lore op mei 09, 2014, 12:57:30
Echt goed valt toch ook wel weer een beetje mee? Ik kreeg die wedstrijd wel een zwak voor hem, omdat hij door vermoeidheid amper meer op zijn benen kon staan!
en toen toch nog een 4 dubbele schaar eruit toverde!!

Lore

Citaat van: speculeter op mei 09, 2014, 15:14:18
en toen toch nog een 4 dubbele schaar eruit toverde!!

:_schater :_schater  :y! Die was ik even helemaal vergeten, wat een held!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik denk dat de TS (Henk) heel veel energie in deze jongen gestoken heeft, zal dan ook wel een afgewogen keuze zijn.
Henk, held, bedankt

sccvl

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 09, 2014, 15:47:55
Ik denk dat de TS (Henk) heel veel energie in deze jongen gestoken heeft, zal dan ook wel een afgewogen keuze zijn.
Mij heeft die niet heel erg kunnen overtuigen, denk dat die bij FC Emmen wel kan groeien.

speculeter

Citaat van: sccvl op mei 09, 2014, 21:04:33
Mij heeft die niet heel erg kunnen overtuigen, denk dat die bij FC Emmen wel kan groeien.
Net zoals oebele zeker....in de breedte :_schater