Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Christovao

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 17:01:06

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

The Beast ja.. En Brands De Verlosser..

Helaas is het beide geen eredivisieniveau gebleken.

sunderland

Citaat van: De Gast op november 09, 2013, 22:15:49
The Beast ja.. En Brands De Verlosser..

Helaas is het beide geen eredivisieniveau gebleken.
Hoe kun je nu Cristaova steeds door de lucht aanspelen tegen beugelsdijk .En zet lukoki ook maar in dit rijtje .Slappe hap

De Gast

Jammer jonge je hebt je best gedaan. Misschien eerst maar eens twee jaar betaald voetbal ervaring opdoen

DayDreamer

Leovardia

Citaat van: DayDreamer op november 09, 2013, 23:04:41
Barto is beter.

Hij heeft PAS 2 potjes gespeeld! Wat is dit voor
gelul? Kijk waar ie vandaan moet komen. Hij heeft ook vanavond echt wel goede dingen laten zien. Dingen waar Bartho alleen van kan dromen

Sent from my iPhone using Tapatalk

DayDreamer

Citaat van: Leovardia op november 10, 2013, 02:10:20
Hij heeft PAS 2 potjes gespeeld! Wat is dit voor
gelul? Kijk waar ie vandaan moet komen. Hij heeft ook vanavond echt wel goede dingen laten zien. Dingen waar Bartho alleen van kan dromen

Zoals, want ik heb die jongen echt niks goed zien doen, met zijn lengte zou hij toch wel eens een duel mogen winnen, die beugelsdijk is dan wel groot en lang, tis een prutser 1e klas.

Leovardia

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2013, 09:11:39
Zoals, want ik heb die jongen echt niks goed zien doen, met zijn lengte zou hij toch wel eens een duel mogen winnen, die beugelsdijk is dan wel groot en lang, tis een prutser 1e klas.
hij heeft zeker zijn duels gewonnen. Ik zeg niet dat ie een wereldpot speelde, maar hij heeft zeker goede dingen laten zien. Denk je dat messi de sterren van de hemel zou spelen na zo'n lange afwezigheid?

Lore

Citaat van: Leovardia op november 10, 2013, 09:41:14
hij heeft zeker zijn duels gewonnen. Ik zeg niet dat ie een wereldpot speelde, maar hij heeft zeker goede dingen laten zien. Denk je dat messi de sterren van de hemel zou spelen na zo'n lange afwezigheid?

Ik waardeer je optimisme en ik hoop datchristavao er komt, maar hij heeft gisteren echt niets bijgedragen!

Sonnema

Hij moet diepe spits spelen en niet ballen op het middenveld gaan halen. En rustiger worden

gewoon een fan

Ik was hier al een beetje bang voor, deze jongen is er mijns inziens nog niet klaar voor.

piene hassus

Jammer dat we gien beloftenteam hewwe dan hattie ut westryt nivo opbouwe kennen

Josli

Geef die jongen de tijd. Dit is z'n eerste hele wedstrijd in de eredivisie. Hij heeft alles in huis om heel goed te worden. Maar moet nog heel veel leren. Daarbij denk ik dat als die goal gewoon goedgekeurd wordt, hij een veel betere wedstrijd speelt. Er zij andere spelers waar ik me veel meer zorgen over maak.

Len Cantello

Deze jongen moet tijd krijgen. En dan komt 'ie er wel. Zeiken op hem slaat nergens op. Heb veel meer moeite met het slappe spel van de gevestigde orde op het middenveld dan de wedstrijd van deze jongen...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

piene hassus

Tyd het Cambuur niet, we krije nou belangryke wetstryden.

Len Cantello

Citaat van: piene hassus op november 10, 2013, 14:01:32
Tyd het Cambuur niet, we krije nou belangryke wetstryden.
Hij maakt gister een doelpunt wat een of andere dwaas met vlag als buitenspel beoordeeld. Doet die druiloor dat niet, dan voeren we deze discussie niet eens. En buiten dat, we hebben nog een zee van tijd, tis nog lang geen einde competitie.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli