Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Christovao

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 17:01:06

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

|:)Held |:)
vooral door die scharen geweldig wat een Baas _O_

Hilversum voor Cambuur

Ik heb wat gemist zie ik, snel de wedstrijd terugkijken!!  |:) |:)

veroen

Wat een beest! Ruwe diamant waar we heel veel mee kunnen!
Heeft zich echt fantastisch ontwikkeld ten opzichte van begin van het seizoen, toen vond ik het maar een blind paard maar echt genoten gisteren.

Mochten we thuis een keer met 1 goal verschil achterstaan dan kan je hem zelfs naast hemmen brengen dan heb je twee beren voorin en hij laat ballen goed vallen voor de bijsluitende 10!

Complimenten ook aan de TS, die hebben er volgens mij veel invloed op zijn ontwikkeling

DayDreamer

Hij heeft goed gespeeld, maar we moeten toch ook niet overdrijven, rendement was niet heel hoog ofzo.
Zal de euforie van de overwinning zijn denk ik.

michello

Prima gespeeld maar moet soms nog wat meer rust in z'n spel krijgen. Grillige speler! Gaan we zeker nog wat aan hebben dit jaar, zeker gezien de  pijntjes bij Hemmen.

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op oktober 30, 2013, 10:39:11
Hij heeft goed gespeeld, maar we moeten toch ook niet overdrijven, rendement was niet heel hoog ofzo.
Je kunt hem prima als breekijzer inbrengen. Hoeft niet direct zelf te scoren maar zorgt door zijn kracht er wel voor dat mensen bij kunnen sluiten. Moeten die maar scoren ;)
Nobody likes me, I don't care

S(CC)upporter

Mogen best een beetje euforisch zijn, zijn eerste 90 minuten en langer zelfs na een eerste invalbeurt op het hoogste niveau en dan zo spelen _O_ Scoorde een doelpunt, gaf een bal op Lukoki die niet te missen was en bleef hele wedstrijd werken en vrij goed spelen!  :y Tuurlijk 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar dit is positief !

denistel

heeft gescoord hield ballen goed vast zette af en toe goed druk,,,het was zijn 1e volledige wedstrijd he en dat 120
minuten lang een hele dikke voldoende dacht ik zo.

MartD

Christovao Ronaldo! met al sien skaartjes!

reisbureau

Citaat van: denistel op oktober 30, 2013, 12:48:25
heeft gescoord hield ballen goed vast zette af en toe goed druk,,,het was zijn 1e volledige wedstrijd he en dat 120
minuten lang een hele dikke voldoende dacht ik zo.

Veelal heeft of geeft Denistel ook wel een terugblik op een eigen jeugdspeler.
Bij deze vul ik het wel even in.

Was dus één van de vele talenten uit de fase waar ook Bijker/Schepers/Diemers uit voortkwamen. De Jeugdtrainers wilden hem wel als talent behouden. Echter werd er helaas bovenlangs (scouting en bepalers inzake de jeugd) anders beslist.
Vervolgens is hij bij Be Quick Groningen beland en speelde hem daar in de kijker van FC Groningen en werd daar in het beloften elftal opgenomen.

In feite huren we nu dus een speler die gewoon van onszelf had kunnen zijn.

Drukt toch een beetje de euforie dunkt mij.

Collingwood

Citaat van: reisbureau op oktober 30, 2013, 13:33:13
Veelal heeft of geeft Denistel ook wel een terugblik op een eigen jeugdspeler.
Bij deze vul ik het wel even in.

Was dus één van de vele talenten uit de fase waar ook Bijker/Schepers/Diemers uit voortkwamen. De Jeugdtrainers wilden hem wel als talent behouden. Echter werd er helaas bovenlangs (scouting en bepalers inzake de jeugd) anders beslist.
Vervolgens is hij bij Be Quick Groningen beland en speelde hem daar in de kijker van FC Groningen en werd daar in het beloften elftal opgenomen.

In feite huren we nu dus een speler die gewoon van onszelf had kunnen zijn.

Drukt toch een beetje de euforie dunkt mij.

Christovao wordt niet gehuurd, maar staat bij ons onder contract. Afgelopen zomer namen we hem transfervrij over van Groningen.
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Hij speelde leuk, mist nog ritme maar dat is logisch, en is zeker beter dan Barto maar Hemmen blijft voor mij spits nummer 1.
Wel fijn dat je nu iemand in kan brengen die nog iets kan brengen tenminste  :thumbsup

Jules058

Voor en speler die nog geen volle wedstrijd heeft gespeeld en er nu ff 120min stond heeft hijbhet om mij zeer goed gedaan.  Deze jonge is nog maar 20 jaar en eigendom van de club. Ik zou zeggen als we toch voorzichtig moeten zijn met Hemmen hebben we prima stand in.  Super trouwens hoe hij zijn kramp er uit kapte. O0
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

speculeter

Zie in hem een prima stand-in voor hemmen.
En bij een achterstand kan hij mooi naast hemmen erin!

EastSide058

Christovao HELD, speelde beast gister. Deze man kan nog van waarde zijn dit seizoen, als Hemmen geblesseerd is. Barto zien we tenminste niet meer terug  :_schater
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!