Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

SC Cambuur - Excelsior 17-01-2025

Gestart door De Gast, januari 11, 2025, 09:05:45

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

De tegenstander vrijdag het spel laten maken en doen alsof je een uitwedstrijd speelt. Wurm je maar in de underdog rol.

Merkwaardig daarom wat Henk deze week benoemde nu we geen spits hebben. ?Zet ons maar onder druk. Dan moeten wij lange ballen spelen..? Volgens mij is dat juist wat we w?l willen omdat we dan ruimtes krijgen.
Maar misschien strooit hij zo wel met opzet zand in de ogen.

Enfin, de balans tot nu toe in thuiswedstrijden. 3-1-6. Het is nog niet onze veste.

Bens

Hopelijk met een nieuwe spits tegen Excelsior.

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 11, 2025, 09:05:45
De tegenstander vrijdag het spel laten maken en doen alsof je een uitwedstrijd speelt. Wurm je maar in de underdog rol.

Merkwaardig daarom wat Henk deze week benoemde nu we geen spits hebben. ?Zet ons maar onder druk. Dan moeten wij lange ballen spelen..? Volgens mij is dat juist wat we w?l willen omdat we dan ruimtes krijgen.

Enfin, de balans tot nu toe in thuiswedstrijden. 3-1-6. Het is nog niet onze veste.
tjonge jonge. Denk je echt dat dat gaat gebeuren, nee dus, dus heeft het ook geen zin dat hier neer te zetten Gast

sunderland

Citaat van: Bens op januari 11, 2025, 09:56:26
Hopelijk met een nieuwe spits tegen Excelsior.
hoop ik ook. Een fitte spits gelijk opstellen en Balk naar rechts en Pauwels links dan zijn we op sterkte. En niet eerst wat laten wennen maar ik hoop dat Henk naar hemzelf luistert

De Gast

Citaat van: sunderland op januari 11, 2025, 11:20:29
tjonge jonge. Denk je echt dat dat gaat gebeuren, nee dus, dus heeft het ook geen zin dat hier neer te zetten Gast

Er heeft zoveel geen zin sunderland.

Hoe moeten we het dan gaan doen. Jij bent hier de tacticus. Wat is jouw plan.

Inferno-058

De nieuwe ultragroepering gaat deze wedstrijd debuteren inclusief trommel:

Ultras Leeuwarden

nee,wel?

Citaat van: Inferno-058 op januari 12, 2025, 14:28:41

Ultras Leeuwarden

nog nieuwe teksten welke we oefene mutte?

Inferno-058

Citaat van: nee,wel? op januari 12, 2025, 17:04:57
nog nieuwe teksten welke we oefene mutte?
Weet ik niet, ik zit niet bij de groep. Gaan het snel merken.

Leovardia

Citaat van: Inferno-058 op januari 12, 2025, 14:28:41

Ultras Leeuwarden

Nou joepie. Ieder sien meuk natuurlijk?.
Ik hev dr heulemaal niks met. Gaan we su van die duutse taferelen krijgen. Geef mij maar de Britse sfeer. Actie en reactie ipv hoempapa holadieeee met 3-0 achter.

V-man

Zal mij benieuwen! Te vaak is het wat infantiel gebeuk met korte simpele slogans. Nadeel is wel als je op Zuid zit en de tegenpartij heeft ook een trommel je daar gedeeltelijk op oost en West een "kermis feel" krijgt.

Inferno-058

Citaat van: Leovardia op januari 12, 2025, 18:11:31
Nou joepie. Ieder sien meuk natuurlijk?.
Ik hev dr heulemaal niks met. Gaan we su van die duutse taferelen krijgen. Geef mij maar de Britse sfeer. Actie en reactie ipv hoempapa holadieeee met 3-0 achter.
Dat heeft wel wat vind ik. Dynamo Dresden, Schalke 04, Eintracht Frankfurt. Heerlijk, 90+ minuten gas geven.

Britse sfeer heeft naar mijn mening z'n beste tijd gehad. En dan richt ik me met name op de Premier League.

Leovardia

Citaat van: Inferno-058 op januari 12, 2025, 21:48:46

Britse sfeer heeft naar mijn mening z'n beste tijd gehad. En dan richt ik me met name op de Premier League.

Dan ben ik met dy eens. Oek niet gek met al die toeristen. Do?l meer op de leagues daaronder. Blieft skitterend. Tranmere Rovers, Millwall, Carlisle, Blackpool, dat soort clubs.

zeewolde

janou

Citaat van: De Gast op januari 11, 2025, 09:05:45

In principe wil je dat wel ja, maar zonder spits eigenlijk niet. Want als onze CV's onder druk komen te staan en er overal 1 op 1 wordt doorgestapt, dan moet er een vallende bal op de spits gespeeld kunnen worden omdat die 1 op 1 staat, daar ligt dat veel ruimte. Dat is het hele probleem, als tegenstanders ons onder druk zetten kunnen we niet een vallende bal spelen wanneer dit moet. Daardoor moet de bal  diepgegeven worden, of moet er heel risicovol spelers onder druk aangespeeld worden.   

sunderland

Citaat van: Leovardia op januari 12, 2025, 22:15:29
Dan ben ik met dy eens. Oek niet gek met al die toeristen. Do?l meer op de leagues daaronder. Blieft skitterend. Tranmere Rovers, Millwall, Carlisle, Blackpool, dat soort clubs.
idd . Als city championsleaque speelt kijk eens wat daar zit. Zit vol Aziaten. Die tickets zijn voor de normale man niet te betalen. Ze hebben hun ziel verkocht maar wel veel prijzen gewonnen. De supporters van Mainroad zouden graag terug willen, dan maar championship wat misschien wel de mooiste competitie is. Ook wb clubs.