Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op januari 24, 2025, 22:11:31
Ook als het alternatief Smand is?
en toch ziet Henk wel wat in hem zitten??maar wat :?

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op januari 24, 2025, 22:11:31
Ook als het alternatief Smand is?
ik had liever Casas gezien maar die was ziek dacht ik dus ja op dat moment snapte ik die wissel wel. Zoals gezegd had ik Balk en Poll er in de rust niet uit gehaald maar ook dat is achteraf makkelijk praten

Josli

Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2025, 21:57:16
Nou, nog lui die van mullem en afolabi goede spelers vinden?.?

Van Mullem speelde eigenlijk prima in de eerste fase. Hij speelde juist die bal door het midden vaak heel goed. Daar zit wel een risico in. Wat ik dan niet snap is dat de rest van de verdediging dan veel te ver doorstapt. Als de bal dan een keer fout is, is het ook direct alarmfase 1. Sowieso hebben we gezien dat Van Mullem nog altijd 3x beter is dan Smand. Die wil ik eigenlijk gewoon nooit weer zien.
Dan Afolabi. Ik vind het niet eerlijk om hem hierop te beoordelen. Hij komt erin en we gaan hoge ballen spelen. Compleet kansloos. Ik vond Rolke (prima doelpunt) veel en veel slechter vandaag.

Los hiervan, mijn conclusies: Ik vond het misschien wel het beste eerste kwartier van het seizoen. Onze dode spelmomenten zijn dramatisch, terwijl we er ongelooflijk veel krijgen. De wissels waren alweer moeilijk te begrijpen en maakten geen (positieve impact).  De Leeuw voegt absoluut niks toe. Pauwel denk dat hij het op talent wel redt. Ik denk het niet.
Ik ben overigens niet echt ontmoedigd door deze wedstrijd. Ik denk oprecht dat als Janssen zijn normale nivo haalt, je hier met 0-4 wint. Soms is dat zo...

denistel

Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 21:59:23
Van Mullem speelde prima tot die pass waar een goal uit komt. En dat gaat soms gewoon fout. Heeft ook vaak genoeg een bal strak op Nartey gespeeld. Het wordt zo uitvergroot als het dan misgaat daarna ook omdat de restverdediging dan slecht staat. Vind het ook niet goed van Henk dat hij hem er dan meteen uithaalt.

speelt zeker altijd prima?? maar steeds met zulke ballen speel je dus niet prima
is mijn mening het moet er uit maar gebeurd nog sreeds niet is dus kwaliteit

wiekie1969

Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.   

Leovardia

Godverdomme!!!

Same old Cambuur. Denke je weer mee te do?n om plek 2, gaan je d?r su af. Een overwinning op roda of excelsior het su geliek sien waarde verloren. Man man man wat is dit ontzettend zuur.  ;(

denistel

Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 22:00:39
Ik vond Balk niet goed spelen. Het ging vooral mis nadat Nartey eruit ging. Daarna was al het voetbal eruit en verloren we alle 2e ballen op het middenveld.

idd waarom moest Nartey er nou weer uit die zou ik altijd laten staan

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
NAC scenario, nacompetitie halen, los van deze wedstrijd winne we veel uitwedstrijden, als we dat ook in nacompetitie doen komt het goed

R058

Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 22:18:21
speelt zeker altijd prima?? maar steeds met zulke ballen speel je dus niet prima
Ik zeg niet dat hij altijd prima speelt, maar als je op dit niveau wil dat je centrale verdedigers de bal het middenveld inspelen dan gaat het soms fouten dan moet je gewoon je restverdediging op orde hebben. En zelfs dan vind ik niet dat t zo vaak voorkomt als sommigen hier doen lijken.

Leovardia

wiekie1969

Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 22:20:52
idd waarom moest Nartey er nou weer uit die zou ik altijd laten staan

Die kan  momenteel maar een uur spelen Denistel. Ben het met je eens. Hele nuttige speler. 

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59

Amen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 22:10:48
Ze waren ook veel beter, maar eens. Knal die bal er dan gewoon in, dan ga je met 3-2 de rust in en win je hier gewoon. Na de 3-2 voor hun sloeg de paniek toe leek het wel.

Toen was het wel klaar ja. Zakte de moed iedereen in de schoenen en gaan zij er echt in geloven.
We hebben de kwaliteiten ook gewoon niet om keihard toe te slaan. Het gaat allemaal zo moeilijk voorin.

Josli

Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 22:18:21

Tuurlijk moeten die ballen beter. Maar het probleem is niet alleen die inspeelpass. Het heeft ook te maken met het middenveld. Nartey is de enige die je eens in kan spelen in de diepte. En als de bal dan eens niet goed is, staat iedereen veel te ver voor de bal.
Henk zijn spel is al die jaren al hetzelfde. Achterin rondspelen en afwachten, tot je het middenveld in kan spelen, om zo een man meer te krijgen.
We hebben alleen geen Hoedemakers die je altijd in kan spelen. Dus moet van Mullem nu ook een veel moeilijkere bal spelen dan Mac en Schouten bijvoorbeeld in de succesjaren moesten.

Ik probeer helemaal niet van Mullem vrij te pleiten trouwens, maar ik denk wel dat het probleem dieper zit. Iedereen roept hier al tijden om een spits, Ik denk dat het probleem vooral in het middenveld zit.

Josli

Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 22:21:33
Ik zeg niet dat hij altijd prima speelt, maar als je op dit niveau wil dat je centrale verdedigers de bal het middenveld inspelen dan gaat het soms fouten dan moet je gewoon je restverdediging op orde hebben. En zelfs dan vind ik niet dat t zo vaak voorkomt als sommigen hier doen lijken.

Dit dus