Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:54:56
Blij met de punten, maar wat een wanvertoning

Tweede helft vond  ik wel aardig, hadden dat Telstar inne buse. Beste goal van Rolke. Vond Hilterman oek best invallen , zat dreiging in. Handenbinder. Schouder uut de kom en deurgaan. Was woest toen hij weer werd gewisseld. Mooie punten dit en terecht.

Bankzitter

Tegen 5-3-2 weet je gewoon dat het een schaakwedstrijd wordt... nooit leuk om naar te kijken.
Goaltje van hun was gewoon mazzel. Maar goed, wij speelden ook veel lange ballen in de hoop dat 'ie een keer goed viel.

R?lke is lekker onvoorspelbaar en kwam eigenlijk al het gevaar vandaan.
Reiziger solide, viel me niks tegen.

Hilterman op advies van de medische staf eruit, kan verder niemand wat aandoen.
Volgens mij maakte De Leeuw de winnende dus dan eind goed, al goed.

Makkelijke potjes zijn er niet in de KKD en weer 3 punten bijgeschreven.

CambuurAmersfoort

Ook de mindere potjes moet je winnen.
Ik vond Rolke weer prima hoor. En hij scoort tenminste. Die verdient z'n basisplek inmiddels wel.
En Hilterman kwam er goed en fel in. Begrijp wel dat de TS geen risico nam. Straks ben je hem ook weer 2 maanden kwijt omdat je te lang doorgaat.

Volendam nu opeens weer een verlies. Het is een knotsgek seizoen en alles kan nog. Gas geven de komende weken en doorknallen!

wiekie1969

Wat was die Perez slecht. Onvoorstelbaar. Hadden eerste helft pennel moeten hebben. Stond er oppe neus bij. Nartey geel voor een sliding waarbij hij de bal gewoon raakte en de voet omlaag hield. Constant twijfel over een ingooi of doeltrap. Dissonant op het veld.

Noordcambuur

Wat een slechte wedstrijd maar gelukkig de 3 punten gehouden in Leeuwarden.
Gefeliciteerd mannen  :proost

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op januari 31, 2025, 22:44:47
Wat was die Perez slecht. Onvoorstelbaar. Hadden eerste helft pennel moeten hebben. Stond er oppe neus bij. Nartey geel voor een sliding waarbij hij de bal gewoon raakte en de voet omlaag hield. Constant twijfel over een ingooi of doeltrap. Dissonant op het veld.
klopt was zuivere strafschop maar ook dat tijdrekken van die gasten niet best.
Nartey was helemaal geen geel?.draak van een scheidsrechter?

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:54:56
Blij met de punten, maar wat een wanvertoning
nou idd. Wat een bende. Thuis 60 minuten zonder rechter aanvaller. Hoe bedenk je het. De techneuten van Cambuur. Er klopte de eerste heft niks van tactisch.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 31, 2025, 22:44:47
en die 30 kleine overtredingen op Diemers. Houd toch een keer op

anderszchristian

Ben benieuwd ten koste van wie het inpassen van Hilterman straks gaat. Kan me niet voorstellen dat R?lke het kind van de rekening wordt. Vandaag de beste man van het veld.

Leeuwarder94

Citaat van: anderszchristian op januari 31, 2025, 22:57:51
Ben benieuwd ten koste van wie het inpassen van Hilterman straks gaat. Kan me niet voorstellen dat R?lke het kind van de rekening wordt. Vandaag de beste man van het veld.

Ik denk dat Rolke een linie terug gaat en dan Nartey er uit.
De wens is de vader van de gedachte

Bernardo

Citaat van: Leeuwarder94 op januari 31, 2025, 22:59:06

Lijkt me terecht, irriteer me al weken aan Nartey met zijn nonchalante houding en geen diepgang. R?lke verdiend die basisplaats op het middenveld en heeft scoren vermogen.

anderszchristian

Citaat van: Leeuwarder94 op januari 31, 2025, 22:59:06
Lijkt mij ook het meest logisch

Leeuwarder94

Citaat van: anderszchristian op januari 31, 2025, 23:00:19
Lijkt mij ook het meest logisch

Ja mij ook. Ik zie het niet in Nartey. Voelt vaak aan als slappe hap.
De wens is de vader van de gedachte

diekhuzen

Met spelers als Ottesen, Mullem, Poll en Mercera kom je voetballend echt te kort. Ontzettend veel balverlies en slordig aan de bal.
Het was niet best en Rolke en Souren hebben nog wel een goede pot gespeeld, maar verder slap en onge?nspireerd.

Bernardo

Hilterman maakte in de korte tijd wel een heel goede indruk, oogt fit.