Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2025, 13:11:18
Wat ik mij afvraag, is dit een gebrek te wijten aan de trainerstaf, of gebrek aan mentaliteit bij een groot aantal spelers.

tis te afwachtend vind ik

sunderland

Wat ik mij afvraag, is dit een gebrek te wijten aan de trainerstaf, of gebrek aan mentaliteit bij een groot aantal spelers.
dat ligt toch bij de staf. Als iemand dat niet doet er gelijk uit flikkeren

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 02, 2025, 14:55:34
dat ligt toch bij de staf. Als iemand dat niet doet er gelijk uit flikkeren
Ben ik met je eens, want het is geen bezigheidstherapie.

janou

Meerdere factoren denk ik. Wat wij wel eens vergeten is dat er ook een tegenstander meedoet. Zo simpel als inzet/mentaliteit is het niet. Keepert van hun heeft een geweldige trap, waardoor drukzetten gewoon lastig is. Zoals in de nabeschouwing gezegd werd, spelen zij heel gevarieerd. Wij hebben op dit moment nog niet de kwaliteit om een tegenstander 90 minuten lang onder druk te zetten. Maar als wij wat makkelijker gaan scoren, zal het ook in balbezit makkelijker gaan en kunnen we wat dominanter gaan spelen.

Overigens was het vrijdag eerste helft echt matig inderdaad. Maar als je zoveel slechte aannames en passes doet, hoef je het helemaal niet meer over tactiek te hebben.

mark1989

Beide niet. Zoals hierboven genoemd. Je speelt ook tegen een tegenstander, die hier niet komt om van Cambuur te verliezen. De verschillen in de KKD zijn dit seizoen erg klein.
Wedstrijden worden vaak beslist in een paar momenten.
Eigenlijk zat het er na de 0-1 niet echt in om dit om te draaien, maar door heel veel passie en een super goede 2e helft lukte dit wel. Het verschil werd in mijn ogen gemaakt door Jeredy Hilterman. Die voorop in de strijd ging. Het hele elftal ging daarin mee en iedereen zat er bovenop. Hij brengt precies wat cambuur nodig had op dat moment. Telstar kreeg het daardoor heel moeilijk. En dan heeft Cambuur net iets meer kwaliteit om het om te draaien.
Ik denk dat als Cambuur vanaf het begin van de wedstrijd met een fitte spits kan spelen en Tony rolke erachter dat we veel makkelijker wedstrijden gaan winnen.

PePe

Dat zelfde heeft Gabi Caschili ook. Na zijn blessure liep het allemaal erg stroef bij Cambuur.

sunderland

Citaat van: janou op februari 03, 2025, 14:22:53
Meerdere factoren denk ik. Wat wij wel eens vergeten is dat er ook een tegenstander meedoet. Zo simpel als inzet/mentaliteit is het niet. Keepert van hun heeft een geweldige trap, waardoor drukzetten gewoon lastig is. Zoals in de nabeschouwing gezegd werd, spelen zij heel gevarieerd. Wij hebben op dit moment nog niet de kwaliteit om een tegenstander 90 minuten lang onder druk te zetten. Maar als wij wat makkelijker gaan scoren, zal het ook in balbezit makkelijker gaan en kunnen we wat dominanter gaan spelen.

Overigens was het vrijdag eerste helft echt matig inderdaad. Maar als je zoveel slechte aannames en passes doet, hoef je het helemaal niet meer over tactiek te hebben.
kan er eerlijk gezegd wel van kotsen. Dat praat over gevarieerd spelen en erg lastig. We hebben gvd op iedere positie een betere speler maar toch aan passen. Doet mij weer denken aan Hake die bang was voor de counter van Top Oss en daarom zwaar verdedigd ging spelen. Dit is niet om jou Janou.

douwelwd

Citaat van: sunderland op februari 03, 2025, 16:41:07
kan er eerlijk gezegd wel van kotsen. Dat praat over gevarieerd spelen en erg lastig. We hebben gvd op iedere positie een betere speler maar toch aan passen. Doet mij weer denken aan Hake die bang was voor de counter van Top Oss en daarom zwaar verdedigd ging spelen. Dit is niet om jou Janou.

Zie je liever een aanvallend Cambuur dat elke keer in het mes van de counter loopt?
als we zo goed waren, dan hadden we wel op een europees voetbal plek gestaan ipv op nr 5 in de KKD
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

sunderland

Citaat van: douwelwd op februari 03, 2025, 17:24:50
Zie je liever een aanvallend Cambuur dat elke keer in het mes van de counter loopt?
als we zo goed waren, dan hadden we wel op een europees voetbal plek gestaan ipv op nr 5 in de KKD
ben jij Hake? Je moet thuis bang zijn voor Telstar? Gaat toch nergens over.

denistel

Citaat van: douwelwd op februari 03, 2025, 17:24:50

ik verwacht er wel meer van dan bijvoordbeeld vrijdag in de 1e helft 2 a 3 keer
bij de goal van de tegenstander komen in 45 min ken echt niet,Kun je wel zeggen
we hebben ook met een tegenstander te maken maar het begint bij je zelf.
Knal er eens vol op vanaf de 1e seconde en maak die lui het voetballen onmogelijk
dan gaat het publiek er ook vol achter staan nu stond je te kijken naar een Telstar
dat frank en vrij kon spelen zonder trouwens echt gevaarlijk te worden.Pas in de 2e
helft doe je het dan beter en zulke dingen gebeuren heel vaak.Opvallend als
tegenstanders tot in de treure worden geanaliseerd.En nogmaals 90 min druk zetten
of goed voetbal spelen verwacht ik echt niet maar je mag er wel meer van verwachten
is mijn mening,

diekhuzen

Citaat van: denistel op februari 03, 2025, 17:49:08
ik verwacht er wel meer van dan bijvoordbeeld vrijdag in de 1e helft 2 a 3 keer
bij de goal van de tegenstander komen in 45 min ken echt niet,Kun je wel zeggen
we hebben ool met een tegenstander te maken maar het begint bij je zelf.
Knal er eens vol op vanaf de 1e seconde en maak die lui het voetballen onmogelijk
dan gaat het publiek er ook vol achter staan nu stond je te kijken naar een Telstar
dat frank en vrij kon spelen zonder trouwens echt gevaarlijk te worden.Pas in de 2e
helft doe je het dan beter en zulke dingen gebeuren heel vaak.Opvallend als
tegenstanders tot in de treure worden geanaliseerd.En nogmaals 90 min druk zetten
of goed voetbal spelen verwacht ik echt niet maar je mag er wel meer van verwachten
is mijn mening,

Mee eens en we hebben het over Telstar thuis. Thuiswedstrijden zijn erg matig en het publiek verdiend zeker meer. 

Oebieman

Wat vooral ook opviel bij de invalbeurt van Hilterman is dat hij de andere voorhoede spelers op hun plek zet. Pauwels werd aangespoord sneller terug te gaan nadat hij op de grond had gelegen. Rolke werd weer naar zijn eigen positie gestuurd. Hij was coachend gewoon heel actief. Dat verwacht je eigenlijk ook van een De Leeuw. Die dat op het veld helemaal niet lijkt te doen.

denistel

Citaat van: Oebieman op februari 03, 2025, 17:57:06
Wat vooral ook opviel bij de invalbeurt van Hilterman is dat hij de andere voorhoede spelers op hun plek zet. Pauwels werd aangespoord sneller terug te gaan nadat hij op de grond had gelegen. Rolke werd weer naar zijn eigen positie gestuurd. Hij was coachend gewoon heel actief. Dat verwacht je eigenlijk ook van een De Leeuw. Die dat op het veld helemaal niet lijkt te doen.

ook van Diemers en elkaar meer sturen kan zo wie zo geen kwaad gebeurd idd veel te weinig

Noordcambuur

Ik heb dit seizoen nog niet kunnen genieten van goed voetbal in het Kooi stadion.
Het is allemaal wat plichtmatig wat denistel ook zegt.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op februari 03, 2025, 18:28:18
Ik heb dit seizoen nog niet kunnen genieten van goed voetbal in het Kooi stadion.
Het is allemaal wat plichtmatig wat denistel ook zegt.
Komt omdat deze selectie tegen het plafond aan zit