Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

fred

Trieste bedoening daar sta je ruim bovenaan en amper 5000 toeschouwers :_schater

zeewolde

Citaat van: Destroyer op maart 15, 2025, 14:59:03
Ze zullen wel twee man op Pauwels zetten...
dat is mooi, krijgt Balk meer ruimte

CambuurArnhem

M?hren zit op de bank, volgens opstelling VI.

papier

Citaat van: Arno A op maart 15, 2025, 15:16:49
https://www.noordhollandsdagblad.nl/sport/fc-volendam/het-geld-is-op-fc-volendam-vraagt-achterban-om-de-aanleg-van-echt-gras-in-het-stadion-te-betalen/48876352.html

Dan maar gewoon in de kkd blijven!

Tsja enerzijds goed dat ze op creatieve wijze dit willen doen. Alleen waarom dan nu pas? Nu het waarschijnlijk, ivm promotie, verplicht is. Dan zou je dit gewoon in reguliere bedrijfsvoering me moeten nemen. Oftewel, dit is gewoon ordinair geld bedelen om spelers veel te betalen.

sunderland

Citaat van: papier op maart 15, 2025, 16:18:15
Tsja enerzijds goed dat ze op creatieve wijze dit willen doen. Alleen waarom dan nu pas? Nu het waarschijnlijk, ivm promotie, verplicht is. Dan zou je dit gewoon in reguliere bedrijfsvoering me moeten nemen. Oftewel, dit is gewoon ordinair geld bedelen om spelers veel te betalen.
laat lekker gaan. Wat hebben wij daar mee te maken.  Volendam heeft er voor gekozen om een dure selectie te hebben.

papier

Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 16:21:13
laat lekker gaan. Wat hebben wij daar mee te maken.  Volendam heeft er voor gekozen om een dure selectie te hebben.

Doet me verder vrij weinig. Maar we goed om ons bewust van te zijn. Wordt hier ook vaak geroepen dat kapitaal op het veld moet staan. Maar regeren is vooruitzien, dan doen wij toch een stuk beter. Vooral een compliment aan ons bestuur dus.

fred

fred

Tsja bij hun loopt wel iemand die voorzetten kan geven

Cambuur Groningen

Citaat van: fred op maart 15, 2025, 16:37:51
Tsja bij hun loopt wel iemand die voorzetten kan geven
iets te makkelijk verdedigd door Mercera denk ik, klein duwtje Jacobs was genoeg. Maar komt goed, 1-4

Poetser

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

mooi begin gvd. pak die palingboeren aan man

wiekie1969

Mannen tegen jonkjes. Had 2-0 mutte staan. Beste redding Jansen. Bij de 1-0 stond iedereen te kieken. Veel te vrijblijvend allemaal. Die lui gaan ervoor.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021