Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 19:53:35
Afgelopen week allemaal in de polonaise en nu allemaal janken dat we er niks van kunnen.
Volendam is/was gewoon beter.

Ben er van overtuigd dat we nog steeds een zeer dikke kans maken op plek 2.
Zijn niets minder dan een Ado, Dordrecht of Excelsior.

Volledig mee eens. Je kunt 2e worden, maar ook zomaar 5e. Heeft er ook mee te maken wie het beste met de druk om kan gaan en er komt daarnaast ook een factor geluk bij kijken.

Stel we halen plek 2 niet, dan is het de vraag hoe mentaal sterk deze groep is om dan toch nog een goed resultaat te behalen via de nacompetitie. Je ziet vaak dat ploegen die dan net niet plek 2 halen toch mentaal een knop om moeten zetten richtig de playoffs.

wiekie1969

mark1989

Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 21:44:04
de eerste divisie is dit seizoen erg zwak. Dat moet je de komende jaren maar weer afwachten

Als Volendam en ADO promoveren dan krijg je waarschijnlijk Almere en RKC er voor terug. Dan is er volgend jaar ook wel weer kans om bij de eerste 2 te komen.

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 21:57:20
Als Volendam en ADO promoveren dan krijg je waarschijnlijk Almere en RKC er voor terug. Dan is er volgend jaar ook wel weer kans om bij de eerste 2 te komen.
je vergeet Vitesse,de graafschap en Excelsior en Dordrecht enzenz

Galdiano

Ik vond Diemers vandaag echt een hele matige wedstrijd spelen. Pass nauwkeurigheid was hoog maar verder...
Vanaf minuut ??n ook klagen, en veel te veel vertragen. Mag wat mij betreft ook vaker uithalen.

Dit zijn de wedstrijden dat je echt leiderschap moet tonen. Vond het echt te tam.
En ja het hele team was niet opgewassen tegen dit Volendam. Maar had meer van Diemers verwacht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 22:11:27
Ik vond Diemers vandaag echt een hele matige wedstrijd spelen. Pass nauwkeurigheid was hoog maar verder...
Vanaf minuut ??n ook klagen, en veel te veel vertragen. Mag wat mij betreft ook vaker uithalen.

Dit zijn de wedstrijden dat je echt leiderschap moet tonen. Vond het echt te tam.
En ja het hele team was niet opgewassen tegen dit Volendam. Maar had meer van Diemers verwacht.

Andere spelers staan helaas ook niet op.  Kwaliteit.

Trainert!

dit seizoen in 7 wedstrijden, binnen 10 minuten een goal tegen gehad. Wat doen ze in de rust? Slechte statistiek!!

Specuveter

Ging lekker met onze supporters na de wedstrijd
Lekker knokken met M.E.

zeewolde

Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 20:00:20
Zou zomaar kunnen.
Misschien een idee vor sommige forummers om op die manier naar een uitslag te kijken ipv alles wat bij ons niet 100% is te benadrukken.
_O_

denistel

helaas op alle fronten afgetroefd en na een snelle achterstand compleet
van slag en dat niet kunnen veranderen,zeiken en zeuren tegen de scheids
terwijl je zelf niet thuis geeft,

op naar de 28e tegen de Graafschap en dan maar weer zien

Poetser

Moeten we het ook nog over dat veld hebben daar..  8P

Bankzitter

Het mag geen excuus zijn? was wel opvallend hoe vaak een speler weggleed.

De Gast

Kan het nog steeds moeilijk bevatten dat wij als kampioen uitwedstrijden zo voor de dag zijn gekomen.

Poetser

Citaat van: De Gast op maart 16, 2025, 08:01:44
Kan het nog steeds moeilijk bevatten dat wij als kampioen uitwedstrijden zo voor de dag zijn gekomen.

Bij hun lukte alles gisteren. Bij ons niks.

Shit happens. Weer met beide beentjes op de grond. Niks aan het handje.

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 22:11:27

dat zeuren begon in minuut 1 . Hij werd gewoon naast de scheidsrechter over de bal heen getrokken. Daarna wast al klaar. Hij kon ook heel vaak de bal niet kwijt.
Het was collectief falen. Vond alleen Galvez redelijk