Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Hoeveel % kans op doorgaan? Ik zeg twintig ( max) echt wie moet de goals maken. Het wordt de denBosch-bus parkeren . Dus schieten en wie weet ( PSV gaf ook niet op - en dan kan ie zo maar vallen! zelfs in 99e min) Maar een goal in de eerste ( aftrap lange bal kaats en boem. En the rest is history... ) dat scheelt weer een manicureconsult of twee.  :_schater

Tanjajeah

Zou natuurlijk wel typisch des Cambuurs zijn om als nummer 3 van de competitie er tegen de nummer 8 in de 1e ronde uit te vliegen. En eerlijk: hoeveel eredivisiewaardige spelers heeft de selectie eigenlijk? Spelers die direct meekunnen, dus niet voor in de toekomst? Diemers en ...?

(niet dat Den Bosch iets in de eredivisie te zoeken heeft trouwens).

Johan-12

Citaat van: Tanjajeah op mei 13, 2025, 11:33:48
Zou natuurlijk wel typisch des Cambuurs zijn om als nummer 3 van de competitie er tegen de nummer 8 in de 1e ronde uit te vliegen. En eerlijk: hoeveel eredivisiewaardige spelers heeft de selectie eigenlijk? Spelers die direct meekunnen, dus niet voor in de toekomst? Diemers en ...?

Welke mooi hoe iedereen Sandor van der Heide weer zit na te praten.
Welke KKD club heeft wel wat te zoeken in de Eredivisie met huidige selectie? Dat verhaal komt elk jaar voorbij. Ook Volendam heeft er geen selectie voor.
Ik heb Sandor hoog zitten, maar gisteren was niet zijn beste uitzending zullen we maar zeggen.

Stiens

Citaat van: Tanjajeah op mei 13, 2025, 11:33:48

Diemers en Jansen.

Nieling, Mercera, Souren, Balk en Pauwels kunnen misschien naar het niveau toegroeien. De rest niet.

zeewolde

Citaat van: Stiens op mei 13, 2025, 11:50:14
Diemers en Jansen.

Nieling, Mercera, Souren, Balk en Pauwels kunnen misschien naar het niveau toegroeien. De rest niet.
Galvez gaat het ook wel redden.

PePe

Den Bosch heeft keurig hun huiswerk gedaan, ze hebben Diemers totaal uit de wedstrijd gespeeld.

Ik zeg voor vrijdag: Diemers niet in de basis! (Later inbrengen)

Misschien moet je deze resultaten wel verwachten? Als er 12 man moeten vertrekken!
Dit doet wel iets met je motivatie.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op mei 13, 2025, 11:49:33
Welke mooi hoe iedereen Sandor van der Heide weer zit na te praten.
Welke KKD club heeft wel wat te zoeken in de Eredivisie met huidige selectie? Dat verhaal komt elk jaar voorbij. Ook Volendam heeft er geen selectie voor.
Ik heb Sandor hoog zitten, maar gisteren was niet zijn beste uitzending zullen we maar zeggen.
precies dat dacht ik ook. Papagaaien hier. Heb het nog niet gezien trouwens.

Galdiano

---------------------R?lke-----------------------
-Pauwels------------------------- Alhaft-

-------------------Balk--------------------------

---Diemers-----------------Souren------

Niks te verliezen. We missen een loper die aansluit bij de spits.
Laat Balk er maar omheen vliegen/rommelen. Met Diemers en Souren heb je een solide basis erachter.

Dit is mijn inziens de enige (nood) sleutel tot succes.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 13, 2025, 12:19:54
---------------------R?lke-----------------------
-Pauwels------------------------- Alhaft-

-------------------Balk--------------------------

---Diemers-----------------Souren------

Niks te verliezen. We missen een loper die aansluit bij de spits.
Laat Balk er maar omheen vliegen/rommelen. Met Diemers en Souren heb je een solide basis erachter.

Dit is mijn inziens de enige (nood) sleutel tot succes.
zou balk en R?lke dan omdraaien

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 12:21:44
zou balk en R?lke dan omdraaien

Kan die het belopen? Dat is meer mijn vraag.

Sander vd Streek en Jacobs hadden echt de power, en zorgde direct voor extra gevaar.
Je zag het nu ook weer met Jacobs bij Volendam de laatste weken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Ik heb het al vaker gezegd maar Nartey komt gewoon nog te kort voor de positie waar hij staat. Ik snap dat het sentiment hoog is, maar hij brengt daar te weinig. (Wiebe gisteren helaas ook, had daar wat meer van verwacht)
Het jammere is dat we De Leeuw hadden maar die heeft ook amper wat kunnen betekenen. Het is voorin gewoon een puinhoop waar we op Pauwels na continue aan het schuiven zijn geweest.

Noordcambuur

Waarom bracht Henk nou de Leeuw i.p.v. Henstra.

Kuzmanovic-Apeldoorn

De wedstrijd gisteren was de eerste wedstrijd waar niet een apart topic voor is gestart, merkwaardig....
Henk, held, bedankt

Stiens

Citaat van: zeewolde op mei 13, 2025, 11:55:50
Galvez gaat het ook wel redden.

Is gehuurd. Nog niet zeker of ie er volgend jaar weer bij is?