Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
95 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

sjaak

Citaat van: michello op mei 13, 2025, 12:50:56
Ik heb het al vaker gezegd maar Nartey komt gewoon nog te kort voor de positie waar hij staat. Ik snap dat het sentiment hoog is, maar hij brengt daar te weinig. (Wiebe gisteren helaas ook, had daar wat meer van verwacht)
Het jammere is dat we De Leeuw hadden maar die heeft ook amper wat kunnen betekenen. Het is voorin gewoon een puinhoop waar we op Pauwels na continue aan het schuiven zijn geweest.

Die Nartey man, die loopt erbij alsof hij tegen sien zin op ut veld staat. Had een procentje of 50 van Gerard de Haan sien instelling mutte hewwe.

PePe

Kijk naar de play-off podcast van den bosch op YouTube : heya den bosch
De gehele tactiek komt ter sprake!! Ik hoop dat Cambuur  hier iets aan heeft.

denistel

Citaat van: Stiens op mei 13, 2025, 11:50:14
Diemers en Jansen.

Nieling, Mercera, Souren, Balk en Pauwels kunnen misschien naar het niveau toegroeien. De rest niet.

zoals we nu spelen niet die mee kan in de ere divisie.jansen wordt er ook niet beter
op diemers mut sneller handelen lijdt ook vaak gevaarlijk balverlies wordt nu niet altijd
afgestraft maar kan in de ere divisie echt niet

sunderland

Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 14:38:48
zoals we nu spelen niet die mee kan in de ere divisie.jansen wordt er ook niet beter
op diemers mut sneller handelen lijdt ook vaak gevaarlijk balverlies wordt nu niet altijd
afgestraft maar kan in de ere divisie echt niet
beste vent die vd vlag maar ik heb niet 1 keeper beter zien worden onder hem.
Diemers kan ook heel vaak de bal niet kwijt. Je ziet hem open draaien maar dan is daar niemand

Galdiano

Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 17:11:33

Hier sluit ik mij volkomen bij aan.

Stevens had al een behoorlijk niveau toen hij hier kwam, Jansen heeft talent en is keepend goed, maar gaat helaas eerder achteruit dan vooruit.
Virginia werd alom geroemd en is een zeer groot talent en zelfs 2de keeper bij Everton, maar werd hier niet beter.

Peter is een beste vent, en prachtig dat hij zo'n hart voor de club heeft, maar of hij echt de juiste keeperstrainer is betwijfel ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Als we wel zouden promoveren dan ist geen feest bij de Oldehove.
Daar is nu voor een paar maand het feest van de ??

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 18:10:31
Als we wel zouden promoveren dan ist geen feest bij de Oldehove.
Daar is nu voor een paar maand het feest van de ??
Dan halen ze dat onnodige geldverslindende project daar maar weg! Mocht het zo ver komen.

rekozev

Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 17:11:33
Heb je sowieso een speler beter zien worden onder deze technische staf?

papier

Citaat van: Inferno-058 op mei 13, 2025, 18:58:47
Dan halen ze dat onnodige geldverslindende project daar maar weg! Mocht het zo ver komen.

Geen idee wat daar is. Maar met alle respect voor onze club, die heeft vermoedelijk wel meer gemeenschapsgeld verslonden. En daar is best iets voor te zeggen, voor dat project vast ook wel ook al heb jij er niet zoveel mee.

papier

Citaat van: rekozev op mei 13, 2025, 19:06:20
Heb je sowieso een speler beter zien worden onder deze technische staf?

Balk

Galdiano

Telstar speekt goed. Terecht 1-0 voor.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Heerlijk 2-0. Die drive naar voren van Telstar heb ik bij Cambuur het hele jaar nog niet gezien

wiekie1969

Zit tenminste wat plezier in bij Telstar. Outsider voor promotie. Voetballen om te winnen.

wiekie1969

Citaat van: sjaak op mei 13, 2025, 13:40:56
Die Nartey man, die loopt erbij alsof hij tegen sien zin op ut veld staat. Had een procentje of 50 van Gerard de Haan sien instelling mutte hewwe.

Vrijdag Balk in de punt. Die sleurt van links en rechts. Pauwels links buten. Diemers 20 meter naar voren en Van Mullem op plek Nartey. Ut is niet zo moeilijk.

wiekie1969

Citaat van: Johan-12 op mei 13, 2025, 11:49:33
Welke mooi hoe iedereen Sandor van der Heide weer zit na te praten.
Welke KKD club heeft wel wat te zoeken in de Eredivisie met huidige selectie? Dat verhaal komt elk jaar voorbij. Ook Volendam heeft er geen selectie voor.
Ik heb Sandor hoog zitten, maar gisteren was niet zijn beste uitzending zullen we maar zeggen.

Hij had volkomen gelijk, ook wat betreft Diemers. Die mut 20 meter naar voren.